Mijn naam is Cyrilla, 38 jaar woonachtig in Nieuwegein. Ben in het zalige bezit van 3 geweldige kelpies.
Bluey Jillaroo Uluru luistert als ze zin heeft naar Jill, mijn oude dame van ruim 10 jaar, die nu echt in het stadium zit dat zij niet meer zo hoeft te luisteren, men moet zich maar aanpassen aan haar wensen. Een hondje waar ik ontzettend veel mee heb gemaakt, zij heeft mij kennis laten maken met de kelpie. Met haar kan ik echt lezen en schrijven. Ik heb met haar geshowd, ned/lux kamp, behendigheid gedaan B1 klasse en schapengedreven en ook nog wat gehoorzaamheid.
Daarna mijn kanjer Evallens Chocolate Just a Quinlan, een ruim 6 jarige reu, geimporteerd vanuit Zweden en heeft nu 5 nesten in europa gehad, de 6e is hopelijk op komst. Met Quin heb ik naast showen ( diverse titels in europa) ook obedience en behendigheid en schapendirjven gedaan, echter een knieblessure maakte een eind aan zijn sportcarriere ( nou ja carriere
En dan mijn kleine zwarte draakje, Ballare Mugungalyi, Galyi is een prachtige kelpie dame wat ik met 15 mnd leeftijd vanuit Australie heb geimporteerd. Een hondje wat echt regelrecht uit de outback in het drukke leven van Nederland is gekomen en zich daar heel erg prettig bij voelt. Ze kon niks, alleen showen, ze is daar Austr. kampioen gemaakt door de fokker. Hier in nederland ben ik met haar naast het showen gestart met gehoorzaamheid en behendigheid. Wat ze super leuk vind. Het laatste ligt momenteel even stil omdat ik hoop dat ze drachtig is van mijn eigen reu Quinlan.
Sinds 2 jaar ongeveer voer ik mijn honden vers vlees en ben daar erg te spreken over.