Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De kippen zijn er als de kippen bij! :gutgut:
De klimop zit namelijk altijd stjokvol met beestjes en die lusten de dames wel!
Normaal zitten ze om half 9 al in hun hok maar vandaag pas toen ik klaar was, 10 minuutjes geleden
heb ik ze dan toch maar binnen gezet :gutgut:
Kuiken
Kukel
Plof en kind
Kukel
Plof en kids
Het hele zootje
Kukel
Plof
Donkere kleuren bij zonsondergang en een donkere klimop gaat bijna niet dus hier nog de andere 3 dames"
nathalietjuh schreef:Wat een leuke kippen. Als ik ooit kippen wil, wil ik ook zulke. Het zijn toch zijdehoenders?
En dat moet je weten dat ik bij de eerste foto al denk: "Gut wat zijn die zijdehoenders toch een onmogelijk lelijke kippen."
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
nathalietjuh schreef:Wat een leuke kippen. Als ik ooit kippen wil, wil ik ook zulke. Het zijn toch zijdehoenders?
En dat moet je weten dat ik bij de eerste foto al denk: "Gut wat zijn die zijdehoenders toch een onmogelijk lelijke kippen."
Ik denk dat het met de zijdehoender net zo is als met een chihuahua, die vind je helemaal het einde of spuuglelijk
Ik denk dat het met de zijdehoender net zo is als met een chihuahua, die vind je helemaal het einde of spuuglelijk
Ik ben ook niet wild van de chihuahua nee, dat klopt.
Vindt daarom niet dat ze "verboden moesten worden" ofzo
Ik zou er alleen niet snel zelf voor kiezen.
En bij die zijdehoenders vraag ik me af hoe ze eruit zouden zien als ze een middag door een kletsnatte tuin gebanjerd zijn.
Ennath schreef:En bij die zijdehoenders vraag ik me af hoe ze eruit zouden zien als ze een middag door een kletsnatte tuin gebanjerd zijn.
Dat kan ik je wel vertellen, want bij ons lopen ze in een buitenren en ze zijn niet zo slim dat ze onder hun afdak blijven als het regent.
Hoe ze er dan uitzien?
Zielig!
En een beetje punk. En modderig en piekig.
Ze hebben hoe dan ook vaak een punk-kuif, omdat ze hun buik schoonhouden en dan hun kuif gewoon door een plas halen, dat hebben ze niet door. Ook in de natte grond doen ze dat.
Het gevolg laat zich raden.
Ik wil wel een keer foto's maken voor je, hoor
Ik ben ook niet wild van de chihuahua nee, dat klopt.
Vindt daarom niet dat ze "verboden moesten worden" ofzo
Ik zou er alleen niet snel zelf voor kiezen.
En bij die zijdehoenders vraag ik me af hoe ze eruit zouden zien als ze een middag door een kletsnatte tuin gebanjerd zijn.
Tuurlijk hoeven ze niet verboden te worden maar dat zegt ook niemand? Zijdehoenders hoeven ook niet verboden te worden toch?