Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
waar ligt jullie hond op de camping?
Moderator: moderatorteam
-
Hennie
- Vaste gebruiker
waar ligt jullie hond op de camping?
Ik heb eens op de camping een hondenbed gezien wat je zo kon inklappen en dan in een zak doen (je hebt van ditzelfde systeem ook stoelen). Ik heb gezocht op internet en kom alleen dog-bed-in-a-bag van Petzpuls tegen. Die lijkt me helemaal geweldig maar is alleen te koop in Australie. Dus helaas, aan deze kan ik niet komen.
Ik ben benieuwd waar jullie hond op ligt op de camping. Ik zou het wel leuk vinden als mijn hondje een eigen plekje heeft om te liggen. Maar het leren biabed van thuis, ga ik toch echt niet buiten neerzetten...
Hennie
Ik ben benieuwd waar jullie hond op ligt op de camping. Ik zou het wel leuk vinden als mijn hondje een eigen plekje heeft om te liggen. Maar het leren biabed van thuis, ga ik toch echt niet buiten neerzetten...
Hennie
Hennie, met Balou (een Shih Tzu) als maatje
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Hamilton
- Zeer actief
na een tip heb ik bij Ike* dit opvouwbare hondenbed gekocht

Bästis 5 delig € 12,95, is tot een klein pakket op te vouwen en past dan weer in een bijgeleverde hoes..
was bedoeld voor Svear, die maakt altijd zo'n puinhoop van z'n kleed en gaat dan op de vloer naast z'n kleed liggen, is s'morgens dus stijf
in z'n "camping"mand laat hij het kleed netjes liggen, is een stuk comfortabeler, maar heeft nu last van inwoning

Bästis 5 delig € 12,95, is tot een klein pakket op te vouwen en past dan weer in een bijgeleverde hoes..
was bedoeld voor Svear, die maakt altijd zo'n puinhoop van z'n kleed en gaat dan op de vloer naast z'n kleed liggen, is s'morgens dus stijf
in z'n "camping"mand laat hij het kleed netjes liggen, is een stuk comfortabeler, maar heeft nu last van inwoning
- starfleet
- Erelid
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
- johan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
- Palmuk
- Actief
Voor de nacht hebben wij drie slaapmatjes aan elkaar gemaakt. Wij liggen in slaapzakken op de buitenste twee, Yèti op een extra fleecedeken tussen ons in. Dan kan ze een beetje profiteren van onze warmte gelijk. We hebben dit alleen in September getest en toen werd het best fris. Ze vond het trouwens wel allemaal heel gek en probeerde aan het begin van de nacht te ontsnappen (wat nog bijna lukte ook, ze kreeg de rits van de binnentent al los). Na een tijdje heeft ze zich er gewoon (letterlijk) bij neergelegd.
Zo lagen Linda en Yet er in de ochtend bij:

Overdag denk ik dat ze gewoon aan zo'n kurkentrekker in de grond mag en dan vindt ze vast wel een plekje.
Zo lagen Linda en Yet er in de ochtend bij:

Overdag denk ik dat ze gewoon aan zo'n kurkentrekker in de grond mag en dan vindt ze vast wel een plekje.
- dretje
- Zeer actief
ik heb een hekel aan een hond in mijn bed ivm haren maar vooral eventuele beestjes die ze zomaar opeens zouden kunnen hebben
Maar op de camping is het het rustigste als takkii toch bij ons in de caravan ligt (lees op het bed) omdat in de voortent de ene keer een mol zit en de andere keer een kat of muis ...kortom altijd iets om naar te moeten grommmen of blaffen.
We nemen altijd de bench mee waarin een honden kussen ligt en een "kamerbreed tapijt" en een fleece deken voor de kou. maar het komt erop neer dat meneer alleen overdag regelmatig even zijn bench opzoekt voor een rustig dutje en snachts.......ligt hij gewoon op bed in een hoekje welliswaar en op een dekentje (al probeert hij nog wel eens in mijn slaapzak te kruipen......maar dat pik ik niet)
Maar op de camping is het het rustigste als takkii toch bij ons in de caravan ligt (lees op het bed) omdat in de voortent de ene keer een mol zit en de andere keer een kat of muis ...kortom altijd iets om naar te moeten grommmen of blaffen.
We nemen altijd de bench mee waarin een honden kussen ligt en een "kamerbreed tapijt" en een fleece deken voor de kou. maar het komt erop neer dat meneer alleen overdag regelmatig even zijn bench opzoekt voor een rustig dutje en snachts.......ligt hij gewoon op bed in een hoekje welliswaar en op een dekentje (al probeert hij nog wel eens in mijn slaapzak te kruipen......maar dat pik ik niet)
-
Marion.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben zoiets aan het maken voor de honden:

Onderkant is nepleer, bovenop iets zachters. Er komt een soort aluminium matje in en beetje schuimrubber of iets (ben ik nog aan het bedenken).
Hiervoor nam ik altijd een vetbedje mee en voor Benno en Jip een mandje.

Onderkant is nepleer, bovenop iets zachters. Er komt een soort aluminium matje in en beetje schuimrubber of iets (ben ik nog aan het bedenken).
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-
doggy
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
die is handig, waar heb je zoiets gezien???Lysette schreef:Ik ben zoiets aan het maken voor de honden:
- rakker2000
- Zeer actief
parson russell terrier
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- spijkerhond
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated retriever en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- gizmo
- Zeer actief
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Bij www.natteneuzen.nlrakker2000 schreef:die is handig, waar heb je zoiets gezien???Lysette schreef:Ik ben zoiets aan het maken voor de honden:
Ik weet trouwens niet of dat ook nepleer is trouwens, maar volgens mij wel iets water afstotends. Maar ik vond ze veel te duur dus vandaar dat ik zelf achter de naaimachine ben gekropen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
- rakker2000
- Zeer actief
parson russell terrier
- gizmo
- Zeer actief
-
Xiara
- Vaste gebruiker
Re: waar ligt jullie hond op de camping?
Volgens mij heeft de Welkoop/Boerenbond die honden stretcher ook te koop. Als je bedoeld wat ik er 3 weken geleden zag, kost het 19,95 daarHennie schreef:Ik heb eens op de camping een hondenbed gezien wat je zo kon inklappen en dan in een zak doen (je hebt van ditzelfde systeem ook stoelen). Ik heb gezocht op internet en kom alleen dog-bed-in-a-bag van Petzpuls tegen. Die lijkt me helemaal geweldig maar is alleen te koop in Australie. Dus helaas, aan deze kan ik niet komen.

-
Poppetje
- Zeer actief