Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
chrico schreef:Loop me een versuffing te zoeken naar een simpele cm grrrrrrrrrrr. Moet de nekmaten opmeten
Halve huis staat op zijn kop nergens dat ding te bekennen. Morgen dus eerst en nieuwe cm halen. Dacht ik geef de maten gewoon door van de halsbanden die ik normaal koop voor ze
Ik ben lastig he ja aan de hand daarvan kan ik de juiste maat halsband voor je maken
Zou het jammer vinden al zou die niet passen
Haha laat je niet tegenhouden doordat ze al hebben. Ik heb er 3 van gemaakt dochterlief vond de zwarte tribal met roze erg mooi dus die is erbij gekomen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico schreef:Haha laat je niet tegenhouden doordat ze al hebben. Ik heb er 3 van gemaakt dochterlief vond de zwarte tribal met roze erg mooi dus die is erbij gekomen
Hahaha, wat maakt het ook uit joh, 2 of 3 maakt ook bijna geen verschil meer!!!
chrico schreef:Haha laat je niet tegenhouden doordat ze al hebben. Ik heb er 3 van gemaakt dochterlief vond de zwarte tribal met roze erg mooi dus die is erbij gekomen