Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Onder weg naar mijn moeder toe kwam ik een Hoentje tegen met een jong natuurlijk moest die even op de foto. En in de tuin van moeders was ook wel weer aardig wat te zien.
Bij ons in de sloot zit ook een nestje van die water terroristen ze jagen al mijn eendjes weg haha! laatst wilde ik aan mijn eigen steiger gaan zitten en toen vielen paps en mams mij ook aan, en dat terwijl ik ze al een hele tijd van eten voorzie! hopelijk worden de kleine lelijkerds snel groter (en mooier) want dan kunnen de eendjes eens wat rustiger aan gaan doen ( )
Clownesk, dapper & trouw. de Franse bulldog is het ras waar ik o zo veel van hou!
ik was toen zon anderhalve meter bij ze vandaan, ze begonnen met hun vleugels te trillen tegen het water en maakte zich bol terwijl ze zich in een rap tempo naar me toe raaste :N: toen ik me voeten op trok bleven ze nog even op de plaats na " trillen" en gingen toen behoedzaam terug naar de kids.
ze worden idd een stuk mooier als ze wat ouder zijn, vindt het wel leuk, dat grijze
Clownesk, dapper & trouw. de Franse bulldog is het ras waar ik o zo veel van hou!