Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Zo ook vandaag weer de tuin in geweest bij moeders, en hierbij weer een stel foto's. Zie net dat door het verkleine ik op een of andere manier iets scherte kwijt ben jammer.
Ik heb bijna dezelfde camera, maar dan de 450D, en ik heb de zelfde lens, maar mij lukt het niet zo mooi!
Hoe zorg jij dat je de vliegen er zo scherp op krijgt?
Heb je je camera dan op statief staan?
Of is het uit de losse hand?
Ik heb deze foto's allemaal uit de losse hand gedaan, nu had ik mazzel dat er 1 vlieg was die gewoon lekker lang stil bleef zitten, waardoor ik de tijd kon nemen om scherp te stellen op de vlieg.
Ik had mijn instellingen staan op, Diafragma 5.6 en mijn ISO heb ik echt mee gespeeld maar wel zo laag mogelijk dus hoger als 400 ben ik echt niet geweest.
Diafragma heb ik ook altijd zo staan als ik macro foto's maak, en de ISO probeer ik ook onder de 400 te houden.
Dus ik doe het wel goed.
Op welke afstand ga jij van je object staan?
En knip je de foto's nog uit?