Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
hij is heel mooi gezet, past heel erg goed bij je en persoonlijk vind ik het een verademing iemand te zien met iets anders dan de 13 in het dozijn tribals en chinese lettertekens.
Echt heel erg mooi en goed gekozen!
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
De tekening vind ik mooi!
De plaats en tekening vind ik orgineel!
Ik vind je een mooie dame en vind ook dat de tattoo wat afleidt. Ik kijk graag naar mooie tattoos, het is wat zonde dat ik dan je mooie koppie niet zie
Gave plek! Gave tattoo (hou van kleur!)
Alleen is die vlinder erg jammer..
Zoals je zelf al zei: japanse stijl... behalve die vlinder dus.. die vind ik een beetje buiten de boot vallen eerlijk gezegt.
Super mooi gezet! en echt een sierraad!!
Je mag er oprecht trots op zijn
Ik geloof dat ik wel snap waarom je zo'n tattoo hebt gekozen, ook qua plaats, hij is heel persoonlijk vind ik, en niet zo afgezaagd. Je hebt duidelijk lef
Maar persoonlijk hou ik niet zo van tattoo's, en ik vind je gezicht 1000x mooier dan dat plaatje, al is-ie nog zo mooi gemaakt
Gos schreef:Ik geloof dat ik wel snap waarom je zo'n tattoo hebt gekozen, ook qua plaats, hij is heel persoonlijk vind ik, en niet zo afgezaagd. Je hebt duidelijk lef
Maar persoonlijk hou ik niet zo van tattoo's, en ik vind je gezicht 1000x mooier dan dat plaatje, al is-ie nog zo mooi gemaakt
dank je.
Naja, gelukkig zit dat gezicht er ook nog steeds.....
Als ik moest kiezen had ik ook liever mijn hoofd als mijn tattoo, haha.