Ik lees al een tijdje mee op het forum maar ik had vandaag zoiets van "ik schrijf me eens in".
Anyway... ik ben Tony, woon in het mooie pittoreske Amsterdam en heb 2 hele lieve doggies. 1 is een kliko-terrier van 7 en de andere een Hollandse Herder van 8.
Reden hoe ik zo op dit forum terecht ben gekomen is dat de Herder eigenlijk sinds 1 maand bij ons in huis is gekomen. Ze was in erg slechte conditie, 10 kg te zwaar, veel te weinig beweging gehad, stonk uit d'r bek, had een hele doffe vacht etc. Maar het is een schat van een beest.
Nadat ze bij ons is gekomen ben ik met haar naar de dierenarts geweest en is ze op dieet gegaan. Eerst een tijdje Royal Canine Obesity Management maar daar was ik toch niet echt tevreden over. M'n andere hond krijgt eigenlijk alleen maar kvv (Farmfood) en sinds eind vorige week is de herder daar ook op over gestapt. Uiteraard wel afgewogen
Maar goed, om meer te weten te komen over overgewicht (obesitas) bij honden ben ik me in gaan lezen en zodoende kwam ik hier dus.
Naast de tijd die ik in m'n hondjes steek ben ik saxofonist en draai ook een forum (saxforum.nl). Owh... voor m'n werk heb ik een IT bedrijf(je).
Anyway... dat is mijn verhaaltje dus.
Hopelijk kan ik van tijd tot tijd iets nuttigs bijdragen in de discussies hier