Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
christo schreef:Jouw lapjespoes lijkt heel erg op die van mij, die heeft ook zo'n compleet asymmetrisch getekend snoetje. De blik in de ogen is ook helemaal hetzelfde
ze is een Tortie Tabby White ( schildpad met wit dus )
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
alm@ schreef:Je poesjes zijn snoesjes en ach ik heb een tuin vol neppapagaaien
Wat heb je voor een toestel? Vind het mooie foto's.
Canon Eos 400 D ( ja die van Sylvia)
dat dacht ik al dat jij die van sylvia zou hebben je zat zo te lachen in dat topic!! Hoe bevalt de camera?? Ik vind de fotos er netjes uit zien hoor!!
Had je al eerder een spiegel?
alm@ schreef:Je poesjes zijn snoesjes en ach ik heb een tuin vol neppapagaaien
Wat heb je voor een toestel? Vind het mooie foto's.
Canon Eos 400 D ( ja die van Sylvia)
dat dacht ik al dat jij die van sylvia zou hebben je zat zo te lachen in dat topic!! Hoe bevalt de camera?? Ik vind de fotos er netjes uit zien hoor!!
Had je al eerder een spiegel?
nee m'n eerste en hoe ie helemaal bevalt, dat weet ik nog niet haha, vandaag slecht weer , ga van de week aan de schiet ( dan heb ik ook een andere lens erbij)
nee m'n eerste en hoe ie helemaal bevalt, dat weet ik nog niet haha, vandaag slecht weer , ga van de week aan de schiet ( dan heb ik ook een andere lens erbij)
O ja? Heb je er al een op het oog?
Mooie frisse foto's!
uh heb hem al gekocht, komt morgen binnen als het goed is