Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
marian* schreef::N:
Doet de auto het nog wel?Als ik het zo zie ben ik toch blij dat ik Intratuin ingedoken ben vanmiddag(hoorde het aardig pleznen op het dak daar).
marian* schreef::N:
Doet de auto het nog wel?Als ik het zo zie ben ik toch blij dat ik Intratuin ingedoken ben vanmiddag(hoorde het aardig pleznen op het dak daar).
Hij starte meteen.
Wat een mazzel
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Ziet er bekend uit. Wat raar dat Arnhem er niets van meegekregen heeft. Hier stond de keuken ook blank. Heb de tuindeuren maar dicht gedaan, al was het stikbenauwd binnen.
Marion. schreef:Ziet er bekend uit. Wat raar dat Arnhem er niets van meegekregen heeft. Hier stond de keuken ook blank. Heb de tuindeuren maar dicht gedaan, al was het stikbenauwd binnen.
We hebben er wel wat van mee gekregen maar niet zo veel geloof ik.In Huissen is het dak van een garage ingezakt.
Toen het hier op zijn ergst was liep ik in de Intratuin rond en hoorde het goed plenzen op het dak.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
T heeft knap geregend als ik die foto's zie.
Hier 1 keer een kleine bui en het was weer over. Tis weer om te stikken. toch maar gesproeid en wachten tot het gaat regenen. wat mij betreft mag het NU afkoelen zodat we eindelijk effe kunnen slapen.
Hier is het de hele dag al viezig warm en droog, nu is het zelfs redelijik onbewolkt. Het mag van mij wel even gaan regenen, ik hou niet zo van die klamme nachten. Ik heb het van mezelf altijd al warm genoeg als ik slaap, met deze hitte kan ik er bijna niet van slapen, bah.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding