Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
afgelopen donderdag naar scheveningen gegaan om fotos te maken van de zonsondergang!!
Het was best eens leuk om te zien en hieronder staan een aantal fotos.
Mooi! Was je bij de haven? Ik heb jarenlang in Scheveningen gewoond, en de keren dat we naar het strand gingen (dus niet om de honden uit te laten) kan ik op 2 handen tellen. Ik mis het ook beslist niet. Ik vind opkomende zon in een bos veel mooier
Marion. schreef:Mooi! Was je bij de haven? Ik heb jarenlang in Scheveningen gewoond, en de keren dat we naar het strand gingen (dus niet om de honden uit te laten) kan ik op 2 handen tellen. Ik mis het ook beslist niet. Ik vind opkomende zon in een bos veel mooier
Nee ik was volgens mij niet bij de haven! Ik was gewoon bij het kurhaus en daar recht voor het strand op gelopen.
Ik denk ook als je er woont dat het normaal is en je er inderdaad niet vaak meer zult zijn. Voor de zonsondergang zul je mij er ook niet meer zien want zo leuk was het nou ook weer niet!