Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Het heet Melanisme.
Hier loopt ook een melanistisch wild ree rond, en Hutsje had er laatst één op de kiek gezet volgens mij.
Het is wel een apart gezicht inderdaad.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
fenneke schreef:
hier ook zwarte reeen in het wild
Hier ook.
Maar dit is een damhert en misschien is het dan zeldzamer?
Ik weet het niet, maar waar ik werk, op Dennenoord in Zuidlaren, daar heb je een grote hertenwei. Daar staan damherten in, allemaal zo zwart als het kalf van de foto. Kunnen ze ook zo donker gefokt worden?
Regelmatig zie ik zwarte reeën lopen trouwens. Als je goed kijkt naar reeën kunnen ze qua kleur erg verschillen. Sommigen zijn echt muisgrijs, terwijl anderen oranje bruin zijn. En sommigen dus bijna zwart.
Nou, ik vind het eigenlijk wel een aparte verschijning. Ik dacht dat die herten bij ons hertenkampje bij mijn werk zo donker waren omdat ze altijd al zo donker zijn gefokt. Ik wist niet dat uit normaal gekleurde damherten opeens zo'n donker jong geboren kon worden! Als ik bij de zwarte damherten opeens een normaal gekleurd kalf zou zien lopen, dan zou ik het ook echt een aparte verschijning vinden.