Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik wilde in het Horsterpark gaan wandelen vanmiddag en toen bleek er dus een paardensportevenement aan de gang.Dat betekende dat de honden bijna niet los konden lopen,maar we hebben wel genoten!
Even wat plaatjes:
Er voeren ook een paar bootjes rond:
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
grappig, ik ben daar ook geweest vanmiddag. heb de honden wel thuis gelaten want ik wilde rustig foto's maken en met een stressende Kiba lukt dat niet.
heb je ook die circusdieren gezien? ik was helemaal perplex dat er daar olifanten en tijgers enzo stonden.
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
Power horse.....erg leuk, helaas kon ik vandaag niet, maar de waterpartij is altijd erg leuk, ik hoop dat het morgen droog is, want dan ben ik in het park te vinden. Altijd zooooo leuk
Lieve Jack,het gaat je goed *29-01-09* En opa Sjonnie *17-06-2011*
Ragyo schreef:grappig, ik ben daar ook geweest vanmiddag. heb de honden wel thuis gelaten want ik wilde rustig foto's maken en met een stressende Kiba lukt dat niet.
heb je ook die circusdieren gezien? ik was helemaal perplex dat er daar olifanten en tijgers enzo stonden.
Ik wist helemaal niet dat dit daar vandaag was,want anders was ik ergens anders heen gegaan.Maar ja,nu ik er toch was en er zulke mooie paarden waren......
Heb die tent wel gezien maar met 2 aangelijnde honden leek het me geen goed idee om naar binnen te gaan.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Ragyo schreef:grappig, ik ben daar ook geweest vanmiddag. heb de honden wel thuis gelaten want ik wilde rustig foto's maken en met een stressende Kiba lukt dat niet.
Ik wist helemaal niet dat dit daar vandaag was,want anders was ik ergens anders heen gegaan.Maar ja,nu ik er toch was en er zulke mooie paarden waren......
Heb die tent wel gezien maar met 2 aangelijnde honden leek het me geen goed idee om naar binnen te gaan.
de tent ben ik ook niet binnen gegaan, maar de dieren stonden er buiten. tsja wat honden van een olifant of kameel vinden weet ik ook niet...
ik vond het wel heel apart, al die dieren (behalve de tijgers en apen) stonden achter een heel dun afzetdraadje, mensen konden ze zo aanraken (en deden dat ook) en er stond ook niet iemand bij om er op te letten. zal dan altijd wel goed gaan ofzo maar ergens denk ik ook weer er zal bij de dierentuin ook niet voor niks een fatsoenlijk hek tussen zitten.
maar je kan normaal dus op dat hele terrein honden los laten? ik kende de plek niet eigenlijk.
de tent ben ik ook niet binnen gegaan, maar de dieren stonden er buiten. tsja wat honden van een olifant of kameel vinden weet ik ook niet...
ik vond het wel heel apart, al die dieren (behalve de tijgers en apen) stonden achter een heel dun afzetdraadje, mensen konden ze zo aanraken (en deden dat ook) en er stond ook niet iemand bij om er op te letten. zal dan altijd wel goed gaan ofzo maar ergens denk ik ook weer er zal bij de dierentuin ook niet voor niks een fatsoenlijk hek tussen zitten.
maar je kan normaal dus op dat hele terrein honden los laten? ik kende de plek niet eigenlijk.
Ik heb de dieren helemaal niet gezien(ws te druk met de honden bezig om de af-en aan rijdende combinaties te ontwijken)
Het hele park is bij mijn weten losloopgebied mits je honden zich netjes gedragen en geen overlast veroorzaken.Kijk eens op http://www.horsterpark.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door marian* op 11 jul 2009 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
ja er staat inderdaad op dat er niets gereguleerd is omdat er niet op gehandhaafd kan worden.
goed om te weten, ga ik er misschien ook nog eens heen met honden