Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Elke zomer wordt in Rotterdam een aantal weken de Wednesday Night Skate gereden.
Vanavond was de eerste rit en er deden volgens de organisatie 5000 tot 6000 mensen aan mee.
Aangezien ze een half uurtje pauze hebben in het park bij mij in de buurt ben ik even gaan kijken.
Sommigen skaten met hond
En Kaiou.......die kon het niet echt boeien......die had belangijker zaken :smile1:
Ik wil gaan skaten met Christo. Ik heb al de skeelers, de elleboogbeschermers, de kniebeschermers en de polsbeschermers. Ik zoek nog een helm en zo'n plastic ding dat boxers over hun tanden heen doen om die te beschermen, en dan kunnen we gaan met die banaan.
Ik ben gek op skaten, en in een land waar heel veel ruimte zou zijn zie ik dat nog wel zitten ook , om het met de hond te doen,
maar zoveel mensen op wielen en niet iedereen heeft evenveel talent, ik zou al bang zijn voor mijn eigen gezondheid, laat staan voor die van mijn hond :N:
Living XL schreef:Het schijnt inderdaad altijd gezellig te zijn, zeker in het Prinsenpark (vlak bij de manege),
maar mij zie je niet in die massale bende..
Maar uh... jouw hond komt me enigszins bekend voor, ik woon ook bijna aan het park...
Misschien brutale vraag, maar waar woon jij ergens?
Vlak bij het Prinsenpark dus , in Prinsenland, bij de Lidl in de buurt.
Ik kom trouwens ook niet in die massale bende hoor, was lekker op een volkomen leeg grasveld.
Het is altijd wel een spectaculair gezicht om al die skaters het park in te zien komen.
Living XL schreef:Het schijnt inderdaad altijd gezellig te zijn, zeker in het Prinsenpark (vlak bij de manege),
maar mij zie je niet in die massale bende..
Maar uh... jouw hond komt me enigszins bekend voor, ik woon ook bijna aan het park...
Misschien brutale vraag, maar waar woon jij ergens?
Vlak bij het Prinsenpark dus , in Prinsenland, bij de Lidl in de buurt.
Ik kom trouwens ook niet in die massale bende hoor, was lekker op een volkomen leeg grasveld.
Het is altijd wel een spectaculair gezicht om al die skaters het park in te zien komen.
Ook grappig... Ik woon precies aan de andere kant van het park.
Bij het Jacob v Campenplein...
Dus toch niet zo gek dat jouw hond me enigszins bekend voor kwam.
Groetjes Sandra en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011 In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013