Mijn hond ook, is aangereden op de snelweg. Deed het nog prima. Is een weekje niet op de A2 geweest maar nu loopt er nu weer vol enthousiasme.Da-ki schreef:twinkeltje schreef:ze vallen ook al dood van 6 hoog die breken dan echt helemaalbasil schreef:Zulke katten hebben wij heel veel geopereerd. Ze komen keurig op hun pootjes terecht als ze van hoger dan 2 hoog vallen, alleen breken ze die dan wel![]()
![]()
Mijne is ooit van 6 hoog gevallen en die "deed" ut nog prima..
is een week niet op balkon geweest, om vervolgens vol enthousiastme een week later weer op de reling te lopen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nieuw huisdier
Moderator: moderatorteam
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Re: nieuw huisdier
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
Marion.
Nou, inderdaadRataplan schreef:Mijn hond ook, is aangereden op de snelweg. Deed het nog prima. Is een weekje niet op de A2 geweest maar nu loopt er nu weer vol enthousiasme.Da-ki schreef:Mijne is ooit van 6 hoog gevallen en die "deed" ut nog prima..
is een week niet op balkon geweest, om vervolgens vol enthousiastme een week later weer op de reling te lopen.
Ik zou niet weten hoe snel ik een net moest plaatsen om mijn hele balkon.
-
Da-ki
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita -japans-
- Aantal honden: 3
ieuwwwww da's pas eng !!!Rataplan schreef: Mijn hond ook, is aangereden op de snelweg. Deed het nog prima. Is een weekje niet op de A2 geweest maar nu loopt er nu weer vol enthousiasme.

- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat Rataplan dat sarcastisch bedoelde.Da-ki schreef:ieuwwwww da's pas eng !!!Rataplan schreef: Mijn hond ook, is aangereden op de snelweg. Deed het nog prima. Is een weekje niet op de A2 geweest maar nu loopt er nu weer vol enthousiasme.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Ons vorig adres was 6 hoog (tevens laatste) en menig keer heb ik diverse katten op die railing zien lopen dat ik me wel eens afvroeg of die beesten zo'n val inderdaad overleven omdat ze altijd op de poten terecht zouden komen (wordt toch altijd gezegd).
Er is er toen eens 1 gevonden in de bosjes bij de parkeervakken. Deze was blijkbaar inderdaad zo hoog naar beneden gevallen, en had inderdaad wel pootjes gebroken denk ik?
Maar niet lang daarna zag ik die toch echt wel weer op onze railing voorbij lopen
Er zullen er ongetwijfeld bij zijn bij wie het minder goed afloopt.
Er is er toen eens 1 gevonden in de bosjes bij de parkeervakken. Deze was blijkbaar inderdaad zo hoog naar beneden gevallen, en had inderdaad wel pootjes gebroken denk ik?
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
ok, behalve je kat aan het verkeer te laten 'deelnemen' kun je hem ook 11 hoog over de balustrade laten lopen om de gemiddelde leeftijd van de huiskat naar beneden te krijgen.
Gelukkig zitten er weer duizenden in het asiel en staan op marktplaats dus het leed is zo weer verzacht met een nieuwe......
jeetje, mensen zijn echt niet wijs
Gelukkig zitten er weer duizenden in het asiel en staan op marktplaats dus het leed is zo weer verzacht met een nieuwe......
jeetje, mensen zijn echt niet wijs
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Van wie "moet" dat dan in dit verhaaltje?tekkel schreef:Van katten moet je altijd alles maar goed vinden

- Frenk
- Zeer actief
Nou :N: Ik kreeg helemaal buikpijn van het uitzicht. Toevoeging: als een kat daarvan af kukelt, dan gaat het zeker weten niet goed.Roelfien schreef:Jemig, wat eng, zo hoog. :N:
Laatst gewijzigd door Frenk op 28 jul 2009 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
De mensen hier haten de katten niet, maar weten wel wat er kan gebeuren. Suzanne schrijft het nu zelf ook dat het beest bijna door de hond gegrepen is. En de volgende keer kukelt ie over de rand. Dat is wat men hier aan geeft. Het beestje overleeft dit niet.christo schreef:Kunnen we nou niet eens meer een leuk fototopic hebben over een lieve kat zonder dat de kattenhaters hier van zich moeten laten horen? Een beetje ruimte voor wat positiviteit hier mag verdorie toch ook wel?
Mijn kat is ooit van 3 hoog omlaag gevallen omdat ie het randje aan de buitenkant van het balkon ook veel interessanter vond. Hij lag wel helemaal open. Tot en met zijn gehemelte aan toe. Dus laat staan vanaf 11 hoog!
Suzanne, ik zou het beestje proberen bij de rand weg te krijgen en te vangen. Misschien samen met de buurvrouw bij haar naar binnen lokken en dan inderdaad dierenambulance bellen.
Want dit gaat fout.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
ja nou die van mij kommen daar mooi niet ik zit op 7 daar is die van de buren na beneden gevallen mors doodDa-ki schreef:twinkeltje schreef:ze vallen ook al dood van 6 hoog die breken dan echt helemaalbasil schreef:Zulke katten hebben wij heel veel geopereerd. Ze komen keurig op hun pootjes terecht als ze van hoger dan 2 hoog vallen, alleen breken ze die dan wel![]()
![]()
en 2 op 6 hoog morsdood
- twinkeltje
- moderator
met de meest loopt het vekeerd bedoel jesmoekie schreef:Ons vorig adres was 6 hoog (tevens laatste) en menig keer heb ik diverse katten op die railing zien lopen dat ik me wel eens afvroeg of die beesten zo'n val inderdaad overleven omdat ze altijd op de poten terecht zouden komen (wordt toch altijd gezegd).
Er is er toen eens 1 gevonden in de bosjes bij de parkeervakken. Deze was blijkbaar inderdaad zo hoog naar beneden gevallen, en had inderdaad wel pootjes gebroken denk ik?Maar niet lang daarna zag ik die toch echt wel weer op onze railing voorbij lopen
![]()
- twinkeltje
- moderator
snap trouwen niet dat je doodleuk verteld dat je dat risico weer wil lopenDa-ki schreef:twinkeltje schreef:ze vallen ook al dood van 6 hoog die breken dan echt helemaalbasil schreef:Zulke katten hebben wij heel veel geopereerd. Ze komen keurig op hun pootjes terecht als ze van hoger dan 2 hoog vallen, alleen breken ze die dan wel![]()
![]()
-
Fin
- Zeer actief
Ik doel op de opmerkingen in de trant van 'van katten moet je alles maar goed vinden'. Lijkt me ook wel duidelijk.Roelfien schreef:De mensen hier haten de katten niet, maar weten wel wat er kan gebeuren. Suzanne schrijft het nu zelf ook dat het beest bijna door de hond gegrepen is. En de volgende keer kukelt ie over de rand. Dat is wat men hier aan geeft. Het beestje overleeft dit niet.christo schreef:Kunnen we nou niet eens meer een leuk fototopic hebben over een lieve kat zonder dat de kattenhaters hier van zich moeten laten horen? Een beetje ruimte voor wat positiviteit hier mag verdorie toch ook wel?
Mijn kat is ooit van 3 hoog omlaag gevallen omdat ie het randje aan de buitenkant van het balkon ook veel interessanter vond. Hij lag wel helemaal open. Tot en met zijn gehemelte aan toe. Dus laat staan vanaf 11 hoog!
Suzanne, ik zou het beestje proberen bij de rand weg te krijgen en te vangen. Misschien samen met de buurvrouw bij haar naar binnen lokken en dan inderdaad dierenambulance bellen.
Want dit gaat fout.
Mijn katten mogen zoiets zeer beslist niet uithalen, zeker niet op 11 hoog. Mijn vorige kat Roos presteerde het om in een eensgezinswoning van één hoog naar beneden te donderen.
- Frenk
- Zeer actief
Waar die vandaan kwam, begreep ik ook niet (maar dat bleek ook wel uit mijn reactiechristo schreef:Ik doel op de opmerkingen in de trant van 'van katten moet je alles maar goed vinden'. Lijkt me ook wel duidelijk.![]()

-
Fin
- Zeer actief
Frenk schreef:Waar die vandaan kwam, begreep ik ook niet (maar dat bleek ook wel uit mijn reactiechristo schreef:Ik doel op de opmerkingen in de trant van 'van katten moet je alles maar goed vinden'. Lijkt me ook wel duidelijk.![]()
)
- spijkerhond
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated retriever en Australian Shepherd
Onbegrijpelijk dat de eigenaren hun balkon niet zo afschermen dat de kat er niet af kan! Even onbegrijpelijk dat je je hond bij een vreemde kat laat die op een balustrade 11 hoog zit
ook al is het inderdaad jouw balkon en dan nog foto's gaat maken?
Vast heel lief bedoeld allemaal maar please, zoals al gezegd, lok hem naar binnen en bel de dierenambulance. Misschien dat de eigenaren hem dan daar ophalen en maatregelen nemen en zo niet wordt hij hopelijk herplaats bij een geschikter baasje. Sorry dat ik de humor er niet van inzie.
Vast heel lief bedoeld allemaal maar please, zoals al gezegd, lok hem naar binnen en bel de dierenambulance. Misschien dat de eigenaren hem dan daar ophalen en maatregelen nemen en zo niet wordt hij hopelijk herplaats bij een geschikter baasje. Sorry dat ik de humor er niet van inzie.
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
enigszins off topic maar dat uitzicht doet me enorm denken aan dat van de vorige flat van een vriend van me, in zeist
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Van de eigenaar van die kat, bedoelde ik.christo schreef:Frenk schreef:Waar die vandaan kwam, begreep ik ook niet (maar dat bleek ook wel uit mijn reactiechristo schreef:Ik doel op de opmerkingen in de trant van 'van katten moet je alles maar goed vinden'. Lijkt me ook wel duidelijk.![]()
)
En Christo, ik schrijf wat ik wil schrijven en wat jij daarvan vind kan me niet echt veel schelen
Jaja, jij schrijft ook wat je vindt
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Erwina
- Zeer actief
Ik had de foto's vanmorgen al gezien, maar 'mocht' toen nog niet reageren 
Brrr zo hoog zeg. Als die kat schrikt van jouw hond, ligt hij/zij beneden! Nou ja, ook onverantwoordelijk van het baasje om de kat zo los te laten lopen.
Brrr zo hoog zeg. Als die kat schrikt van jouw hond, ligt hij/zij beneden! Nou ja, ook onverantwoordelijk van het baasje om de kat zo los te laten lopen.
Welkom Ollie!

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
- Frenk
- Zeer actief
Ah, ik snap 'm. Dat die z'n kat maar zo over die balkons laat stuiteren?tekkel schreef:Van de eigenaar van die kat, bedoelde ik.

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Precies.Frenk schreef:Ah, ik snap 'm. Dat die z'n kat maar zo over die balkons laat stuiteren?tekkel schreef:Van de eigenaar van die kat, bedoelde ik.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Ik zou de schrik van mijn leven krijgen als ik hem zo op de reling zou zien zitten
:N:
Die kat doet dat natuurlijk elke dag..dus hij zal er best behendig in zijn
Maar ik zou hem toch een briefje aan z'n bandje doen voor de eigenaren en blijft hij dan nog op bezoek komen binnen lokken en op laten halen
Die kat doet dat natuurlijk elke dag..dus hij zal er best behendig in zijn
Maar ik zou hem toch een briefje aan z'n bandje doen voor de eigenaren en blijft hij dan nog op bezoek komen binnen lokken en op laten halen