Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Losloopmogelijkheden Montferland?
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Losloopmogelijkheden Montferland?
Weet iemand hier of er losloopmogelijkheden zijn in het Montferland?Binnenkort moet ik er misschien even zijn en wil dan zo mogelijk 2 vliegen in een klap slaan.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Marion.
Re: Losloopmogelijkheden Montferland?
Nee, eigenlijk niet (en ze controleren daar enorm). 1 klein gebiedje, dat ligt tegen restaurant 't Peeske aan. Als je wilt maak ik wel een scan van de kaart. Je mag wel - als je van de snelweg afkomt, op de rotonde rechts - naar Stroombroek. Nu wel betaald parkeren, maar vanaf die parkeerplaats rechtsom het meer mag ook met je hond.marian* schreef:Weet iemand hier of er losloopmogelijkheden zijn in het Montferland?Binnenkort moet ik er misschien even zijn en wil dan zo mogelijk 2 vliegen in een klap slaan.
Wij lopen overigens wel in Montferland, maar het mag dus niet.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wat jammer.Ik had er al een vermoeden van,maar dacht dat er misschien toch ergens iets was.Marion. schreef:Nee, eigenlijk niet (en ze controleren daar enorm). 1 klein gebiedje, dat ligt tegen restaurant 't Peeske aan. Als je wilt maak ik wel een scan van de kaart. Je mag wel - als je van de snelweg afkomt, op de rotonde rechts - naar Stroombroek. Nu wel betaald parkeren, maar vanaf die parkeerplaats rechtsom het meer mag ook met je hond.marian* schreef:Weet iemand hier of er losloopmogelijkheden zijn in het Montferland?Binnenkort moet ik er misschien even zijn en wil dan zo mogelijk 2 vliegen in een klap slaan.
Wij lopen overigens wel in Montferland, maar het mag dus niet.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Marion.
Jawel, een klein stukje dus. Waar moet je zijn dan?marian* schreef:Wat jammer.Ik had er al een vermoeden van,maar dacht dat er misschien toch ergens iets was.