Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op 29 augustus wordt mijn meissie Devlin alweer 10 jaar.
Het lijkt me gezellig om dat te vieren met een wandeling bij de Hut van Mie Pils.
Ik had gedacht om 13:00 uur?
*edit: locatie helaas aan moeten passen*
Laatst gewijzigd door Frederique op 24 aug 2009 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Denise. schreef:Lijkt me erg leuk! Helaas heb ik geen vervoer
Toch maar snel mijn rijbewijs halen
Moet vanuit Naarden wel te doen zijn lijkt me
Ik ben bang dat Knoeppie de auto uit flipt als ik er een andere hond in zet maar er is vast wel iemand die je, ergens, op wil pikken.
Onder voorbehoud van weer (regen of te warm) en eventuele vakantieplannen.
Alleen met Knoeppie of met de logeebeagle erbij
Ik ben bang dat Knoeppie de auto uit flipt als ik er een andere hond in zet maar er is vast wel iemand die je, ergens, op wil pikken.
Heeft Knoeppie het niet zo op vreemde honden in zijn auto?
Maar bij deze dan: Is er iemand die me op wil halen? Ik woon in Naarden vlakbij industrieterrein Gooimeer.
Zou ik erg fijn vinden :smile1:
Maar bij deze dan: Is er iemand die me op wil halen? Ik woon in Naarden vlakbij industrieterrein Gooimeer.
Ik weet het niet want ik heb nog nooit voor haar vreemde honden in de auto gehad maar Knoeppie matched sowieso niet met alle honden.
Als je echt niemand kan vinden en ik ga dan wil ik je wel oppikken maar ik kan niets beloven dus zoek alsjeblieft door.
Knoeppie heeft een hartkwaal en zodra het boven de 23 graden is, is het te warm voor haar om los te lopen.
Als het regent heb ik geen zin om te lopen
Knoeppie schreef:
Ik weet het niet want ik heb nog nooit voor haar vreemde honden in de auto gehad maar Knoeppie matched sowieso niet met alle honden.
Als je echt niemand kan vinden en ik ga dan wil ik je wel oppikken maar ik kan niets beloven dus zoek alsjeblieft door.
Knoeppie heeft een hartkwaal en zodra het boven de 23 graden is, is het te warm voor haar om los te lopen.
Als het regent heb ik geen zin om te lopen
Oke ik begrijp het, het moet natuurlijk wel gezellig blijven in de auto
Ik hoop dat iemand anders bereid is om mij en mijn monster mee te nemen. Als het zou kunnen wil mijn zusje ook graag mee, zij komt dan mee met Benji het stabijtje :smile1:
Vervoer is geregeld
Ik en mijn zusje komen, we hebben die ochtend als alles goed gaat wel cursus, maar we moeten het redden om om 1 uur bij Groeneveld te zijn.
Dan heb ik nog een vraag, Kenzo is de laatste tijd een beetje aan het etteren met andere honden, is dat een probleem? Als hij op zijn plek gezet is dan is het ook klaar en speelt hij lekker mee.
Benji gaat ook mee maar daar heb je geen last van
Denise. schreef:
Dan heb ik nog een vraag, Kenzo is de laatste tijd een beetje aan het etteren met andere honden, is dat een probleem? Als hij op zijn plek gezet is dan is het ook klaar en speelt hij lekker mee.
Ja dat is met Bram wel een probleem denk ik. En hij mag geen honden op hun plek zetten waar we niet vaker mee lopen. Maar dat geeft niet hoor, dan gaan wij gewoon niet mee. We hebben genoeg wandelingen
Denise. schreef:
Ja dat is met Bram wel een probleem denk ik. En hij mag geen honden op hun plek zetten waar we niet vaker mee lopen. Maar dat geeft niet hoor, dan gaan wij gewoon niet mee. We hebben genoeg wandelingen
Ik vind het geen probleem om Kenzo aan de lijn te houden hoor, als de wandeling is afgelopen dan ga ik gewoon nog een rondje los met hem
Hij doet het trouwens niet bij alle honden, meer bij honden die jonger zijn dan hem of net zo oud.
Lijkt me heel gezellig om mee te gaan wandelen, is voor mij alleen wel erg ver 88 km. Dus een volgende keer als er iets dichterbij gepland staat ga ik graag mee......
Vraagje: ik wil een foto bijvoegen maar mijn foto's hebben te veel gb..... Wie weet een oplossing????
Ilse123 schreef:Lijkt me heel gezellig om mee te gaan wandelen, is voor mij alleen wel erg ver 88 km. Dus een volgende keer als er iets dichterbij gepland staat ga ik graag mee......
Ik moet er ook dik 135 km. enkele reis voor rijden
Maar dat heb ik er graag voor over
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Nou je had me bijna over, alleen toen ik in mijn agenda keek bleek ik een latin festival te hebben gepland.... dus nee toch maar niet. :ugh
Volgende keer beter!!!!!
door omstandigheden ben ik helaas genoodzaakt er een wandeling dichter bij huis van te maken.
Het gaat dus niet Kasteel Groeneveld worden,
maar De Hut van Mie Pils in Aalst/Waalre.
Zelfde tijd
Excuses voor het ongemak!
Frederique schreef:door omstandigheden ben ik helaas genoodzaakt er een wandeling dichter bij huis van te maken.
Zelfde tijd
Frederique schreef:door omstandigheden ben ik helaas genoodzaakt er een wandeling dichter bij huis van te maken.
Zelfde tijd
Erg jammer, maar dan moet ik helaas afzeggen
Als je wil kan je zelf een topic openen om te gaan wandelen
Ik kom sowieso niet, heb er helemaal niet aan gedacht maar heb die dag al afspraken
Zelfde tijd
Erg jammer, maar dan moet ik helaas afzeggen
Als je wil kan je zelf een topic openen om te gaan wandelen
Ik kom sowieso niet, heb er helemaal niet aan gedacht maar heb die dag al afspraken
Ik heb al een topic, Woensdag 2 sept. bij Erkemederstrand
En dan ga ik de 29ste gewoon lekker alleen wandelen.
Frenkie schreef:Sorry Frederique maar dan kom ik niet, ik vind de Hut van Mie Pils leuk maar veeeeel te ver rijden In ieder geval veel plezier
Heel begrijpelijk van jouw kant.
Ik baal ook dat ik niet gewoon het bij Kasteel Groeneveld kon houden
maar ik raak in de knoop met een andere afspraak anders
Frenkie schreef:Sorry Frederique maar dan kom ik niet, ik vind de Hut van Mie Pils leuk maar veeeeel te ver rijden In ieder geval veel plezier
Heel begrijpelijk van jouw kant.
Ik baal ook dat ik niet gewoon het bij Kasteel Groeneveld kon houden
maar ik raak in de knoop met een andere afspraak anders
Het is jammer maar maakt niet uit hoor, volgende keer beter . Nogmaals veel plezier morgen en alvast gefeliciteerd voor Devlin