Ik ben Liesbeth, woon in zeeland heb een man en twee kids en sinds ruim een week geen hond meer en dat voor het eerst in 23 jaar
Vorige week is onze hele lieve boxer gestorven aan de gevolgen van een maagtorsie.. en altijd hadden wij twee honden als er dan eentje stierf hadden we er nog altijd eentje daar kwam dan tezijnder tijd altijd weer een tweede bij en zo ging dat maar door totdat ons oudste hondje een paar jaar geleden stief onze boxer (Beau) was nog jong en ik had zoiets van eentje vind ik ook wel leuk dus bleef het bij 1 hond maar nu vind ik het zooo stil en hoor ik steeds aleemaal geluiden waarvan ik denk dat onze hond daar nog loopt.
Ik ben dus gaan zoeken naar een andere hond, ik wou graag weer een teefje (heb ik altijd) en een beetje hetzelfde karakter als een boxer maar niet zo groot want ik wil ze graag leren om mee te gaan naar mijn winkel, dus kwam ik uit op de boston terrier, en gelukkig heb ik iemand gevonden die een nestje heeft met nog 1 teefje dus dat was voorbestemd....over zo'n 3 weken komt ze bij ons wonen