Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Whahaha oh wat erg, zo'n kat. En je hond doet niets terug? Mijn honden zouden niet weten waar ze het zoeken moesten, die moet ik dan echt van zo'n draakje af helpen. :N:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Mijn ras(sen): Compleet onherleidbaar bastaard van Griekse oorsprong, al lijkt er absoluut wat herder en wat collie in te zitten..dus helemaal onherleidbaar toch ook weer niet :)
Roelfien schreef:Whahaha oh wat erg, zo'n kat. En je hond doet niets terug? Mijn honden zouden niet weten waar ze het zoeken moesten, die moet ik dan echt van zo'n draakje af helpen. :N:
De hond waar hij hier mee speelt is mijn puber van 11 maanden. Die twee hebben dik dolle pret. Ze scheuren het hele huis door. De andere honden spelen iets minder ruig met hem Wel moeten ze uit kijken waar ze lopen tegenwoordig want hij valt aan vanonder de bank
En verder laten ze veel te veel toe van het monstertje, hij drinkt zelfs bij ze als hij de kans krijgt :N:
hahah geweldig. Het zijn echt een stel etters met honden. Broerlief hangt ook het liefst in de honden. Dyna en Lu vonden gewoon alles best van de kittens en waren super peetmoeders. Je ziet wat er van komt
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
hahahah, geweldig!! Levert ook erg mooie plaatjes op
Maar dat gaat over...vrees ik. Hier ook meerdere malen kittens die alles mochten konden en deden met de honden. Mijn eigen nestje (ook rood ) speelde verstoppertje in Bonha's lange vacht en de opvangkittens en mijn katten toen ze klein waren schoven ook altijd aan.
Maar dat is helemaal verdwenen ...snik.
Hopelijk blijft het hier
groetjes Madelief en Yanthe Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Madelief schreef:hahahah, geweldig!! Levert ook erg mooie plaatjes op
Maar dat gaat over...vrees ik. Hier ook meerdere malen kittens die alles mochten konden en deden met de honden. Mijn eigen nestje (ook rood ) speelde verstoppertje in Bonha's lange vacht en de opvangkittens en mijn katten toen ze klein waren schoven ook altijd aan.
Maar dat is helemaal verdwenen ...snik.
Hopelijk blijft het hier
Dat is hier wel blijvend denk ik. We hebben altijd al katten en de honden zijn er dol op. Mijn oude poes van 18 werd zelfs helemaal door hen gewassen toen ze dat zelf niet meer kon. We hebben momenteel nog een kat maar die heeft niet heel veel met de honden. Maar rooie Zwieber en de doezen is echt grote liefde
chrico schreef:hahah geweldig. Het zijn echt een stel etters met honden. Broerlief hangt ook het liefst in de honden. Dyna en Lu vonden gewoon alles best van de kittens en waren super peetmoeders. Je ziet wat er van komt
Het is hier de hele dag feest En als het aan Zwieber ligt s'nachts soms ook nog
danielle-russel-king schreef:hier nog twee van vanmorgen
en russel laat het gewoon maar toe
lekkere billen!!
geweldig als kat en hond zo met elkaar omgaan.
Hier ook twee maatjes.
Soms wordt de kat helemaal afgelebberd door Nilsson, dan zie je gewoon dat zij moet oppassen dat zij niet omvalt.
Zo lief om te zien.
Lijkt mij een heerlijk kitten, lekker ondeugend koppie.
Wat een geweldige foto's! Wat een rode duvel Hij lijkt precies op mijn rode Jonas. Die hangt ook in de honden en daarbij zijn staart en achterpoten favoriet.
Edit: Jonas eet ook versvlees, denk dat dat het is
I think the reason we are born with two hands is so we can pet two dogs at once