Goedemorgen allemaal,
Als nieuw forumlid wil ik mij voorstellen. Mijn naam is Gertjan Woudenberg, ik ben 38 jaar, en baasje van Golden Retriever Feyka. Feyka is mijn eerste eigen hond nadat eerdere honden formeel van mijn ouders waren. Het is ook de eerste hond waarvan ik de naam zelf verzonnen heb. De eerste 3 letters van zijn naam zijn afkomstig van de rotterdamse voetbalclub Feyenoord. Ik ben Feyenoordsupporter vandaar.
Ik heb dit forum pas ontdekt en vind het leuk om jullie ervaringen met honden te lezen. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat mijn zoektocht op internet naar informatie voortkomt uit medische problemen. Feyka is 13 jaar en dus al behoorlijk op leeftijd. Hij heeft nooit iets gemankeerd. Maar nu heeft hij een oogontsteking die steeds erger wordt. Er zit een gaatje in zijn oog dat steeds groter wordt. Volgende week moet ik naar de chirurg die waarschijnlijk gaat zeggen dat het oog eruit moet.
Ik heb het hier heel moeilijk mee en dan vind ik het prettig om ervaringen van andere baasjes te lezen op dit forum. Ik hoop in de toekomst een positieve bijdrage aan dit forum te kunnen leveren.
Nu ga ik wandelen met Feyka.
Ik wens iedereen veel plezier vandaag en geniet van je huisdier. Hij/Zij verdient het.
(Kan iemand a.u.b. uitleggen of een link geven hoe een foto te plaatsten? )
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goedemorgen alle baasjes!
Moderator: moderatorteam
-
Gertjan
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- lana
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): mechelaar
Re: Goedemorgen alle baasjes!
hoi gertjan
welkom op het forum
wel heel vervelend voor jullie hoop dat alles goed komt

gr angelique en lana
welkom op het forum
wel heel vervelend voor jullie hoop dat alles goed komt

gr angelique en lana
-
Marion.
Welkom Gertjan. Ik heb geen tips voor je maar wil je sterkte wensen met Feyka (ik zal de baas van Saar en Miep - ook fervent Feyenoordsupporter - niet vertellen waar je naam vandaan komt, dan wil hij vast dat onze volgende Golden ook zo gaat heten 
- triggg
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Boxer & Bordeaux Dog
Hey Gertjan, veel geluk met Feyka.
Hier is de link voor de foto's te uploaden ---) http://www.kippenforum.nl/phpBB3/viewto ... =16&t=4578" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier is de link voor de foto's te uploaden ---) http://www.kippenforum.nl/phpBB3/viewto ... =16&t=4578" onclick="window.open(this.href);return false;
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
-
Gertjan
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Dank voor de opbeurende reacties!.
Ik heb inmiddels door hoe een foto te plaatsen. Alleen wordt deze dan een beetje groot.
Ik moet nog even uitvinden hoe de foto te verkleinen.
Ik heb inmiddels door hoe een foto te plaatsen. Alleen wordt deze dan een beetje groot.
Ik moet nog even uitvinden hoe de foto te verkleinen.