vriend van schreef:Dank u allen...
@ Muk, zou het mogelijk zijn in uw kleine en ook zeer begrensde wereld om bepaalde zaken voortaan gescheiden te houden? Of te wel, in een welkomst topic mensen welkom te heten, en niet gelijk af te zeiken? Je laat je zo wel erg snel en makkelijk kennen, een beetje jammer, ik had gehoopt op mensen die samen hier leuke dingen kunnen beleven en hoogwaardig met elkaar kunnen discusieren over het wel en wee van honden, niet op mensen die zonder enige intellect nodeloze en inhoudloze posts posten.
Ik vind het een beetje een slechte en asiociale manier om mensen te begroeten, nha, maar wie ben ik... :s
Pardon?

Er staat nergens in de forumregels beschreven dat er in een voorsteltopic alleen iemand welkom geheten mag worden!

Ik ben absoluut niet van het online rellen, maar ik hou mijn mond ook niet als ik zoveel larie lees. Sinds wanneer moet een topic alleen uit intellectuele en hoogwaardige posts bestaan? Volgens mij kan je beter lid worden van een forum van de Quest, NRC Handelsblad, H/P de Tijd in plaats van een hondenforum waar mensen in allerlei soorten, slag en maten samenkomt...