We blijven borstelen en laten ze om de dag zwemmen om maar zo snel mogelijk van al die haren af te zijn. we kunnen er volgens mij dekbedden mee vullen. Nu zijn het er natuurlijk wel 5 maar dan nog.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vlokken en nog eens Vlokken
Moderator: moderatorteam
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
Vlokken en nog eens Vlokken
Knettergek wordt je er momenteel van. De vlokken hondenhaar vliegen om je oren. De tuin ligt vol dotten, de kennels hebben een gratis dekje gekregen, de honden zijn lichtgrijs omdat de dotten erop zitten. whooepie.
We blijven borstelen en laten ze om de dag zwemmen om maar zo snel mogelijk van al die haren af te zijn. we kunnen er volgens mij dekbedden mee vullen. Nu zijn het er natuurlijk wel 5 maar dan nog.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Vlokken en nog eens Vlokken
de furminator.... absoluut z'n geld in goud waard!

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
Hey Renee, wat is een furminator. Scheerapparrenee-uk schreef:de furminator.... absoluut z'n geld in goud waard!
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
Dank jullie wel. ga onmiddelijk effe kijken, want dit is geen doen meer.Mizzsylver schreef:http://www.furminator.nl/
ze zijn wel behoorlijk prijzig maar je hebt er echt profijt van
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
jeetje wat zijn die dingen duur in Nederland.
Diana als je een creditcard hebt kun je hem ook hier bestellen.
Ik heb de mijne bij blindbits gekocht, die vind je als je '9 new from £13.75' aanklikt.
Heb het nagekeken en ze verzenden ook buiten de UK.
Ik heb de mijne bij blindbits gekocht, die vind je als je '9 new from £13.75' aanklikt.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
Ze zijn inderdaad walgelijk duur Renee, maar helaas ik heb geen credit card.renee-uk schreef:jeetje wat zijn die dingen duur in Nederland.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
zo min mogelijk kammen/borstellen pas als het echt niet meer kan... dan heel goed borstelen een paar keer achter elkaar, een paar keer goed laten zwemmen en dan ben ik er tenminste altijd met een dag of wat vanaf....
Ga ik elke dag borstelen dan ben ik weken bezig...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
Hebben we nu ook gedaan. Lekker laten zwemmen een paar dagen achter elkaar en ik geloof dat we nu het ergste achter de rug hebben. zijn af en toe nog wel vlokkendozen maar het is te doen nu.malinois schreef:zo min mogelijk kammen/borstellen pas als het echt niet meer kan... dan heel goed borstelen een paar keer achter elkaar, een paar keer goed laten zwemmen en dan ben ik er tenminste altijd met een dag of wat vanaf....