Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenopvang tijdens vakantie
Moderator: moderatorteam
-
Spikey2008
- Vaste gebruiker
Hondenopvang tijdens vakantie
Over 2 weken ga ik op vakantie en ik zit nu door omstandigheden zonder opvang voor mijn hond. Ik had al ruim schoots opvang geregeld, maar door een onverwachte ziekenhuisopname kan ik niet meer gebruik maken voor die opvang. Ik zoek een hondenopvang in de regio Nijmegen. Weet iemand daar een betrouwbare en goede opvang of heeft iemand tips waar ik op moet letten?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
-
Fin
- Zeer actief
Re: Hondenopvang tijdens vakantie
Als je nou het topic in de Rommelmarkt sectie opent en ook iets van tegenprestatie en/of vergoeding aanbiedt? Dan schiet het wat meer op.
Oh, en vergeet niet te melden hoe groot je hond is, hoe oud, welk ras of kruising, en of het een reu of teef is. Dat zijn dingen die een eventuele hondenoppas moet weten.
-
Spikey2008
- Vaste gebruiker
Het klopt dat hij ook in het verzorgingstopic staat. Ik wist niet zo goed waar ik hem neer moest zetten vandaar.
Ik wil hem echt naar een pension doen en niet bij iemand thuis. Dus vandaar niet in het Rommelmarkt topic.
Ik wil hem echt naar een pension doen en niet bij iemand thuis. Dus vandaar niet in het Rommelmarkt topic.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Hoi,
ik schat voorzichtig in dat je een probleem hebt ;-( want pensions en dergelijke zullen vast en zeker nog vol zitten.
Waarom niet bij mensen thuis of in prive-opvang?
(nee, hier gaat niet lukken)
Suzanne
ik schat voorzichtig in dat je een probleem hebt ;-( want pensions en dergelijke zullen vast en zeker nog vol zitten.
Waarom niet bij mensen thuis of in prive-opvang?
(nee, hier gaat niet lukken)
Suzanne
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
Dierencentrum Ommehof in Vierlingsbeek.Spikey2008 schreef:Over 2 weken ga ik op vakantie en ik zit nu door omstandigheden zonder opvang voor mijn hond. Ik had al ruim schoots opvang geregeld, maar door een onverwachte ziekenhuisopname kan ik niet meer gebruik maken voor die opvang. Ik zoek een hondenopvang in de regio Nijmegen. Weet iemand daar een betrouwbare en goede opvang of heeft iemand tips waar ik op moet letten?
Alvast bedankt
Of ze plaats hebben weet ik niet.
http://www.thenightshifts.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan de optie dierencentrum Ommehof.
Succes.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Waarom liever in een kennel in en pension dan lekker in het dagelijks leven bij mensen thuis?!Spikey2008 schreef: Ik wil hem echt naar een pension doen en niet bij iemand thuis.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
Spikey2008
- Vaste gebruiker
Ik heb liever of mijn hond bij familie of vrienden of in een pension. Kan niet exact uit leggen waarom niet bij andere mensen in huis. Het probleem heeft zich inmiddels opgelost en hebben in de familie opvang gevonden. Daarnaast had ik ook een 5-tal pensions in de omgeving gevonden die allemaal nog ruimte hadden in die periode.
Bedankt voor het meedenken.
Bedankt voor het meedenken.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Weet je hoe vaak het wel niet voorkomt dat honden weglopen bij vakantie oppasScooby schreef:Waarom liever in een kennel in en pension dan lekker in het dagelijks leven bij mensen thuis?!Spikey2008 schreef: Ik wil hem echt naar een pension doen en niet bij iemand thuis.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, dat heb ik nog niet eerder gehoord namelijk. Maar de kans daar op zou voor mij geen afweging zijn om mijn honden dan maar in een kennel te stoppen waar ze normaal niet in zitten en waar ze een paar weken niets anders zien dan die kennel en een speelveldje eigenlijk...duitse herder schreef:Weet je hoe vaak het wel niet voorkomt dat honden weglopen bij vakantie oppasScooby schreef:Waarom liever in een kennel in en pension dan lekker in het dagelijks leven bij mensen thuis?!Spikey2008 schreef: Ik wil hem echt naar een pension doen en niet bij iemand thuis.
Groetjes, Karen
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Geloof mij, van de 100 honden zal er 1 zijn die het wat minder trekt, de overige 99 honden vinden het er prima. Vaak maken de bazen zich meer zorgen als de honden zelf...
Ik hoor het even iets te vaak dat de hond bij de oppas wegloopt, ik zou dat niet snel doen. Dan maar in een kennel waar ze niet weg kunnen lopen
Ik hoor het even iets te vaak dat de hond bij de oppas wegloopt, ik zou dat niet snel doen. Dan maar in een kennel waar ze niet weg kunnen lopen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Tja, ieder zijn ding, toch?duitse herder schreef:Geloof mij, van de 100 honden zal er 1 zijn die het wat minder trekt, de overige 99 honden vinden het er prima. Vaak maken de bazen zich meer zorgen als de honden zelf...
Hier gaan de dogjes gewoon lekker mee op vakantie, dus wij hebben dit probleem zowiezo al niet.
Groetjes, Karen