Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Easterwood

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Easterwood

Ongelezen bericht door flamme »

Is iemand daar mee bekent? En hoe beviel het? Lijkt me op de site superleuk namelijk.

Ik wil misschien eind november een weekendje weg met Mika. En dat lijkt me wel wat. Is wel een ein rijden, maar als het het waard maakt dat niet uit.
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Easterwood

Ongelezen bericht door jacq1970 »

ja ik ben we in april geweest.
Wij hadden het gastenlandhuis voor 2 personen, lekker ruim huisje en alles aanwezig, erg leuke eigenaren en alles voor d ehonden aanwezig.
Tuinen zijn afgezet en er is op het terrein zelf een leuke zwemvijver aanwezig, een leuke speeltuin en verder kan je e rmooi je avondrondje lopen wan thet is niet aan teraden om in het donker langs het weggetje telopen, er rijd niet veel verkeer maar je valt slecht op.
Bij de easterwoodhuisjes (makkinga is een klein bosje aanwezig waar je een pad heen en weer kan . leuke eerste onchtend rondje van ca 20 minuutjes.
Het bos is opzich op hele goede rijafstand en het canadameer ook ca 10 minuten rijden.
Ze hebben ook huisjes in elsloo en dat is naast het bos....dus vanuit je huisje loop je net niet het bos in maar scheelt weinig, die huisjes zijn ietsje luxer maar ook daar is een afgezette tuin aanwezig en een klein speelterrein.. ze waren daar in april ook nog aan huisjes aan het bouwen..
Mijn honden hebben het prima naar hun zin gehad, er zijn erg leuke wandelroutes op korte afstand rijden en als je niet wilt rijden zou je een huisje in elsloo kunnen nemen daar kan je in het bos wel een paar leuke routes lopen.
Let wel op dat er stukken zijn waar je je hond aan moet lijnen, de maatregelen zijn wat verscherpt.
Afbeelding
vijver makkinga easterwood

Afbeelding
speeltuin makkinga

Afbeelding
bowie op een zanberg in makkinga

Afbeelding
witte walibi in bosje makkinga bij easterwood

ik vind het absoluut een aanrader en ga ook zeker volgend jaar weer terug!
als je nog meer wilt weten hoor ik het wel!
Afbeelding
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Dat klinkt goed zeg :ok:
Bedankt voor de info zover. Ik dacht nog effe bij de laatste foto, wat is dat voor een ras :denken: :smile:
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

flamme schreef:Dat klinkt goed zeg :ok:
Bedankt voor de info zover. Ik dacht nog effe bij de laatste foto, wat is dat voor een ras :denken: :smile:
ja leuk he...er zitten 2 witte en wat bruine walibi's... erg grappig, ik dacht ook eerst dat de mensen mij in de maling namen totdat ik s'morgens om 7 uur daar liep en dacht "huh... "
ik vind het absoluut een aanrader hoor, heerlijk wandelen, niet tedruk met mensen, huisjes prima en alles op het voer na voor de honden aanwezig, je kan zelfs een bench reserveren als je dat zou willen...
de honden mogen alleen niet op bed maar dat lijkt mij logisch maar verder is het hondproef...wij hadden overigens wel kleden bij ons voor d ebanken aangezien mijn honden graag op de bank liggen.
En d emensen waarvan het is zijn zo aardig, echt niks teveel en alles wordt goed uitgelegt, ook waar je kan wandelen, je boodschappen kan doen etc...super!!
Afbeelding
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ik houd het zeker in gedachten :ok:
Femmel
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femmel »

Wij zijn er ook geweest en het is uitstekend bevallen!

Als je op http://www.leonfemke.nl/home.html klikt, vervolgens op "vakantie" en dan op "2007 - Makkinga", kun je ons verslagje lezen en wat foto's zien!
Groetjes,

Femke

Afbeelding

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

we hebben maar weer gereserveerd voor April volgend jaar...was zo goed bevallen dat we graag weer wilde.. en dan moet je er optijd bij zijn he haha, er waren al midweken niet meer mogelijk zelfs dus we zijn niet de enige vroege vogels.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”