Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het leek me leuk eens een dagje met Yèti naar het strand te gaan. Of misschien twee daagjes met een nachtje proefkamperen voordat ze een keer echt lang mee op vakantie gaat.
Nu ben ik op zoek naar een strand in Zeeland waar de honden ook in het hoogseizoen op mogen. Ik heb Oostkapelle/Domburg al gevonden.
Iemand nog andere tips? En weet iemand een leuke camping waar honden ook toegestaan zijn?
Wij zijn vorig jaar in Ouddorp geweest... is officieel Zuid Holland volgens mij. Honden mogen daar in ieder geval lekker rond wandelen op het strand. Een campingnaam heb ik zo niet, maar mocht je het willen weten dan vraag ik het nog even na.
hoi
wel laat toch ff vermelden ,we zijn deze zomer een weekje naar cadzand geweest mogen de honden ook in het hoog sezoen op het strand lekker rustig zelfs bij drukke dagen er zijn stukken strand waar de honden aangelijnd moeten zijn meestal is dit niet het geval ,ik zelf zou het weekend van 15 augustus zo terug willen gaan ,spijtig genoeg kan dit niet nog altijd verplicht weekboeking
chris
http://home.tiscali.nl/okkequinten/Losl ... eeland.htm
Hier staat waar je hond wanneer op het strand mag komen.
Verder zijn er langs de ooster- en westerschelde een aantal kleine strandjes te vinden waar weining mensen komen en je hond los mag lopen. En je kan heerlijk over de dijk heen lopen
(kijk alleen even heel goed uit met de oesters die her en der verspreid liggen , en die soms vlijmscherp zijn).
Dat is toch bij Stavenisse? Kats?
Zoja, daar hebben mijn ouders een huisje, wij gaan dus alijd naar het strand daar met de honden maar de laatste 2 keren heeft Hera daar behoorlijk haar poten opengehaald ana die oesters. Diepe sneeen in haar zooltjes. Daar moet je dus echt mee uit kijken.
Kats ligt op noord beveland, stavenisse op tholen. Ligt hemelsbreed maar 30 km uit elkaar. De oosterschelde ligt er alleen tussen. Ik ga meestal naar het strandje bij de zandkreekskuis. Dat is het dichtst bij.
Waar zat ik op een strandje dan.. was tussen Kortgene en Goes in.. volgens mij ook Cadszand.. hier mochten de honden ook vrij.. en geen oesters gemerkt..
Mariken schreef:De foto's is het strandje waar ik het over heb. Door de locatie in een hoek en met de stroming van de spui, liggen daat bijna geen oesters,
Er staat op een heel onlogisch punt dat de honden aan de lijn moeten. Maar niemand houd zich er aan.
Cadzand ligt in Zeeuws-Vlaanderen bij de belgische grens
Ja nu weet ik het weer.. al die katten ook.. bij dit strandje staat een restaurant Katseveer.. het ligt bij Wilhelminadorp http://maps.google.nl/maps?hl=nl&resnum ... e&resnum=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb ook geen bordje gezien dat de honden daar niet los mochten.. er waren een paar andere honden ook.. leuk strandje om even met de honden te spelen en te zwemmen, en als je van dat strand wegloopt kun je over een dijk lopen.