hahaha, ik dacht precies hetzelfdeDa-ki schreef:ik kijk nu al uit naar al jouw reakties op diverse topic's
ik wens je dan ook veel forum plezier hier !!
Welkom
Moderator: moderatorteam
hahaha, ik dacht precies hetzelfdeDa-ki schreef:ik kijk nu al uit naar al jouw reakties op diverse topic's
ik wens je dan ook veel forum plezier hier !!

Wel apart dat je zelf dan wel spelfouten maakt. Vind je dat bij jezelf dan niet storend?Rezza schreef:Ik zou maar oppassen als je wilt dat er op gelet wordt dan weet ik nog wel een autist, (ik heb Asperger, dat is een soort autisme die niet erg opvalt), die er lang over heeft gedaan om dat af te leren. Ikzelf!
Het ging zo ver dat ik nieuwe visitekaartjes van klanten op Nederlands en Engels ging verbeteren toen ik nog op het uitzendbureau werkte.. gelukkig zei ik dat niet tegen ze.. Het bespaard je een hoop spanning om zulke dingen te laten en gewoon een beetje te genieten van wat je doet. Tenzij ik aan het boekhouden ben, dan komt het nauwkeurige weer van pas.

Dat is ie afgeleerd FrenkFrenk schreef:Wel apart dat je zelf dan wel spelfouten maakt. Vind je dat bij jezelf dan niet storend?Rezza schreef:Ik zou maar oppassen als je wilt dat er op gelet wordt dan weet ik nog wel een autist, (ik heb Asperger, dat is een soort autisme die niet erg opvalt), die er lang over heeft gedaan om dat af te leren. Ikzelf!
Het ging zo ver dat ik nieuwe visitekaartjes van klanten op Nederlands en Engels ging verbeteren toen ik nog op het uitzendbureau werkte.. gelukkig zei ik dat niet tegen ze.. Het bespaard je een hoop spanning om zulke dingen te laten en gewoon een beetje te genieten van wat je doet. Tenzij ik aan het boekhouden ben, dan komt het nauwkeurige weer van pas.

Bij anderen oké, maar dan hoef je toch niet te stoppen er bij jezelf op te lettensmoekie schreef:Dat is ie afgeleerd FrenkFrenk schreef:Wel apart dat je zelf dan wel spelfouten maakt. Vind je dat bij jezelf dan niet storend?Rezza schreef:Ik zou maar oppassen als je wilt dat er op gelet wordt dan weet ik nog wel een autist, (ik heb Asperger, dat is een soort autisme die niet erg opvalt), die er lang over heeft gedaan om dat af te leren. Ikzelf!

Of je een rare vogel bent weet ik niet, maar als die avater van jou is heb je wel een mooie vogelRezza schreef:Ik ben dan ook best een rare vogel.![]()
Vindt jullie wel leuk trouwens.![]()

Rezza schreef: Nu grijp ik steeds mijn konijn
och, we zijn hier wat dat betreft wel wat gewendRezza schreef:En ik schrijf veel omdat ik dat niet kan helpen.
De kans bestaat dat ik hierdoor mensen ga irriteren die niet van lezen houden of die mijn schrijfstijl niet mooi vinden maar dat is niet anders (dit is eerder gebeurt op fora).

Graag gedaanRezza schreef:Dank je!
Ook voor het sentimenteel maken doordat ik nu terugdenk aan mijn oude vriend Melvin; de golden retriever uit mijn jeugd die weg moest naar de boerderij omdat ik alergisch was.
Het beest liet alles met zich doen omdat hij nogal sloom was en om die reden was hij erg geliefd, maar niet geschikt voor de roedel. Mijn zus staat als baby op de video terwijl ze over hem heen klautert en op z'n staart staat..
De sukkel had het vaak nieteens door dat je weer naar binnen ging..
Volgens mijn vader bleef hij gewoon staan tenzij je hem riep.
Haha, bij mij was het net zorenee-uk schreef:ik kijk normaal niet zo gauw bij de welkoms topics, maar hier werd zoveel geschreven dat ik het toch maar even deed
Och weer gerust Rezza. Daar moeten ze nu onderhand wel aan gewend zijnRezza schreef:En ik schrijf veel omdat ik dat niet kan helpen.
De kans bestaat dat ik hierdoor mensen ga irriteren die niet van lezen houden of die mijn schrijfstijl niet mooi vinden maar dat is niet anders (dit is eerder gebeurt op fora).![]()
Frenk schreef:We houden je gewoon gezelschap tot je 'los' mag