Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Step
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Step
Ik ga een step kopen. Omdat de verkooppunten best ver weg zitten, wil ik er een bestellen. Ik heb de Dogatti van Marye geprobeerd en die vind ik prettiger dan de Kickbike. Zeker omdat ik niet van plan ben diep de bossen in te gaan, maar meer op verharde paden te blijven.
Maar ik heb dan de keuze uit drie modellen. Een van 297, een van 387 en een van 467. Het lijkt mij het beste om de middenversie te kopen. De duurste lijkt me voor mensen die het echt heel serieus doen. Toch?
Maar ik heb dan de keuze uit drie modellen. Een van 297, een van 387 en een van 467. Het lijkt mij het beste om de middenversie te kopen. De duurste lijkt me voor mensen die het echt heel serieus doen. Toch?

Linda, Izzie en Bram
- antheman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd
Re: Step
Nou, toch niet.Zoek stok! schreef:Ik ga een step kopen. Omdat de verkooppunten best ver weg zitten, wil ik er een bestellen. Ik heb de Dogatti van Marye geprobeerd en die vind ik prettiger dan de Kickbike. Zeker omdat ik niet van plan ben diep de bossen in te gaan, maar meer op verharde paden te blijven.
De duurdere hebben een inklapbaar stuur.
Mijn step gaat in mijn ( kleine) auto mee en staat in mijn overvolle schuur.
Dit vind ik wel een hele fijne meerwaarde aan die step hoor! anders zou ik hemniet goed kunnen neerzetten/meenemen.
Het basismodel is identiek. De accesoires zijn daarentegen wel verschillend. Dus lampjes, inklapbaar stuur, stoere banden etc.Voor t rijcomfort maakt je model dus weinig uit.
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Als ik hem had gekocht had ik inderdaad de middelste genomen, ook vanwege het feit dat je het stuur kunt inklappen.
De duurste lijkt me echt overdreven in jou geval
Maar ik dacht dat er ook een verkooppunt in amersfoort is
De duurste lijkt me echt overdreven in jou geval
Maar ik dacht dat er ook een verkooppunt in amersfoort is

- laura86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat steppen lijkt me toch ook wel wat. Ik fiets nu heel veel, maar het lijkt me dat je met het steppen zelf ook meer doet
Ik zie zo snel ook het verschil niet tussen de verschillende modellen. Het lijkt me ook wel handig de steppen eens uit te proberen, maar zo te zien zit er niet echt iets in de buurt. Ik zie Amersfoort er iig niet tussen staan...
Ik zie zo snel ook het verschil niet tussen de verschillende modellen. Het lijkt me ook wel handig de steppen eens uit te proberen, maar zo te zien zit er niet echt iets in de buurt. Ik zie Amersfoort er iig niet tussen staan...
- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
- antheman
- Zeer actief
Nee, dat klopt niet, hij zit in Rosmalen.marye schreef:De importeur zit sowieso in Amersfoort, dus misschien anders even met hem contact opnemen?
Mijn ervaring is dat in Amersfoort nauwelijks contact te krijgen is. Gewoon even bellen met Edwin Grim
- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
antheman schreef:Nee, dat klopt niet, hij zit in Rosmalen.marye schreef:De importeur zit sowieso in Amersfoort, dus misschien anders even met hem contact opnemen?
Mijn ervaring is dat in Amersfoort nauwelijks contact te krijgen is. Gewoon even bellen met Edwin Grim
Oh, dan ben ik verkeerd voorgelicht

- antheman
- Zeer actief
Ik ben daar geweest om mijn step op te halen.marye schreef:antheman schreef:Nee, dat klopt niet, hij zit in Rosmalen.marye schreef:De importeur zit sowieso in Amersfoort, dus misschien anders even met hem contact opnemen?
Oh, dan ben ik verkeerd voorgelicht
- Zoek stok!
- Zeer actief
Het model van 387 heeft toch ook een inklapbaar stuur?antheman schreef: Nou, toch niet.![]()

Linda, Izzie en Bram
-
Sita
- Zeer actief
De subzero is het meest coole model binnen het Dogatti gamma en is uitgerust met een aantal extra’s t.o.v. de LaStrada: reflectoren, inklapbaar stuur, achterlicht, bel, afneembaar voorspatbord en footboard voorzien van luxe traanplaat voor optimale grip
Dit is die van € 357. Deze heb ik ook. Als je hem wilt testen, je bent welkom.
Dit is die van € 357. Deze heb ik ook. Als je hem wilt testen, je bent welkom.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- antheman
- Zeer actief
Die getallen zeggen me nietsZoek stok! schreef:Het model van 387 heeft toch ook een inklapbaar stuur?antheman schreef: Nou, toch niet.![]()
Wat is de naam van die uitvoering?
- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is degene die jij hebtantheman schreef:Die getallen zeggen me nietsZoek stok! schreef:Het model van 387 heeft toch ook een inklapbaar stuur?antheman schreef: Nou, toch niet.![]()
De duurdere hebben een inklapbaar stuur.![]()
Wat is de naam van die uitvoering?

- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik ga die blauwe gewoon bestellen. Roze wordt me toch net wat te idioot 

Linda, Izzie en Bram
- Maartje
- Zeer actief
Mijn ook :N:marye schreef:Dat valt me tegen LindaZoek stok! schreef:Ik ga die blauwe gewoon bestellen. Roze wordt me toch net wat te idioot
Ik wil als Abby nog een maand of 2 ouder is ook een step gaan kopen. En dan inderdaad een met een inklapbaar stuur. Maar eigenlijk vind ik zowel de roze als de licht blauwe niet zo geweldig qua kleur
- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
Er schijnen meer kleuren te zijn.Maartje schreef:Mijn ook :N:marye schreef:Dat valt me tegen LindaZoek stok! schreef:Ik ga die blauwe gewoon bestellen. Roze wordt me toch net wat te idioot
Ik wil als Abby nog een maand of 2 ouder is ook een step gaan kopen. En dan inderdaad een met een inklapbaar stuur. Maar eigenlijk vind ik zowel de roze als de licht blauwe niet zo geweldig qua kleur
Je kunt de importeur eens maieln.

- Zoek stok!
- Zeer actief
Haha, toevallig heb ik inderdaad gemaild of er meer kleuren zijn
Het is net als bij een auto, het merk en model ben ik zo uit, maar dan de kleur he. Dat is pas echt moeilijk 

Linda, Izzie en Bram
- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
Dit keer dan niet zeggen dat je een grijsblauwe hebt genomen terwijl er geen blauw te bekennen is heZoek stok! schreef:Haha, toevallig heb ik inderdaad gemaild of er meer kleuren zijnHet is net als bij een auto, het merk en model ben ik zo uit, maar dan de kleur he. Dat is pas echt moeilijk

- Maartje
- Zeer actief
Dat klinkt al betermarye schreef:Er schijnen meer kleuren te zijn.Maartje schreef:Mij ook :N:marye schreef: Dat valt me tegen Linda
Je kunt de importeur eens maieln.
- laura86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
De roze en de blauwe vind ik idd ook niet super. Ik ben benieuwd welke kleuren er nog meer zijn.
We kunnen straks nog een step-dag organiseren, het lijkt wel ee hype te worden
We kunnen straks nog een step-dag organiseren, het lijkt wel ee hype te worden
- antheman
- Zeer actief
Ik ben helemaal leip van paars. Had me er al bij neergelegd dat er dus geen paarse step te krijgen was :sst:
Ik zocht verhuurbedrijven van de Dogatti en belde de importeur op. En hij rook kennelijk dat ik van paars hield, want daar begon hij direct over.
Vorige maand had hij nog een paar paarse steps. Die zijn gelijk aan de blauwe en de rose.
Die vind ik trouwens ook allebei erg gaaf! Maar die zilveren is ook gaaf én scheelt geld. Maar die heeft weer geen inklapbaar stuur, of je moet de Night rider nemen, maar die is weer 100 euro duurder.
Mijn buurvrouw, minstens 30 jaar ouder, met hond, wil mijn step lenen
Geweldig toch??
Ik zocht verhuurbedrijven van de Dogatti en belde de importeur op. En hij rook kennelijk dat ik van paars hield, want daar begon hij direct over.
Die vind ik trouwens ook allebei erg gaaf! Maar die zilveren is ook gaaf én scheelt geld. Maar die heeft weer geen inklapbaar stuur, of je moet de Night rider nemen, maar die is weer 100 euro duurder.
Mijn buurvrouw, minstens 30 jaar ouder, met hond, wil mijn step lenen
- Zoek stok!
- Zeer actief
Haha, dat kan ook nog. Dat je denkt een bepaalde kleur besteld te hebben, maar dat je een andere krijgtmarye schreef:Dit keer dan niet zeggen dat je een grijsblauwe hebt genomen terwijl er geen blauw te bekennen is heZoek stok! schreef:Haha, toevallig heb ik inderdaad gemaild of er meer kleuren zijnHet is net als bij een auto, het merk en model ben ik zo uit, maar dan de kleur he. Dat is pas echt moeilijk
![]()

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
Geen idee, gaat hij me nog laten weten.marye schreef:Wat is de levertijd eigenlijk?Zoek stok! schreef:Zo, de paarse is in bestelling!

Linda, Izzie en Bram
- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Contacteer:
Mag je eigenlijk met step ook deelnemen aan het UV examen? Of kun je niet hard genoeg?
Lijkt me nog steeds erg gaaf om te gaan steppen. Maar ik kan me voorstellen dat je even geen tijd hebt Marije, met de verbouwing en al, dus ik houd je er wel aan als het wat rustiger is.
Lijkt me nog steeds erg gaaf om te gaan steppen. Maar ik kan me voorstellen dat je even geen tijd hebt Marije, met de verbouwing en al, dus ik houd je er wel aan als het wat rustiger is.
groetjes Madelief en Yanthe

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
-
Sita
- Zeer actief
LeukZoek stok! schreef:Geen idee, gaat hij me nog laten weten.marye schreef:Wat is de levertijd eigenlijk?Zoek stok! schreef:Zo, de paarse is in bestelling!
Hoop dat je hem sneller krijgt, dan toen wij hem hadden besteld. Hebben geloof ik 3 maanden moeten wachten.

-
Sita
- Zeer actief
Volgens mij mag dat niet.Madelief schreef:Mag je eigenlijk met step ook deelnemen aan het UV examen? Of kun je niet hard genoeg?
Heb eigenlijk ook geen idee hoe hard je op de step gaat. Ik zal het eens meten met de gps.