Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Groot pluche speelgoed
Moderator: moderatorteam
- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Groot pluche speelgoed
Hallo allemaal,
Jaren geleden waren er in de handel grote pluche beesten. Ik had een aap (die ook apegeluiden maakte en een pieper had), maar ik weet dat er ook een kikker (met kikker geluiden en piep) en nog meer waren. Je had ze in groot formaat, maar je had er nog veeeeel meer in kleiner formaat (Ik heb een dolfijn, vis, aap, kikker, haan etc gezien).
Chasin' heeft als pup de grote aap gehad (ik gok iets van 35 cm groot). Hij is nog altijd helemaal verliefd op die aap (die ondertussen helemaal vergaan is). Goed, nu komt er een nieuwe pup en ik zou het leuk vinden als hij ook een pluche beest heeft. Ik kan alleen nergens een pluche hondenspeelgoed beest vinden. Ik ben al uitgeweken naar de intertoys, maar daar zit dan weer geen piep in en heel vaak zitten er kralen oogjes op die ik dan weer eng vind.
Wie weet of er nog ergens (online liefst) een dierenwinkel is die die pluche beesten verkoopt. Groot, met piepertje. De zoekmachine geeft zo onwijs veel hits, dat ik daar niet echt veel verder mee kom ...
Vast bedankt!
Jaren geleden waren er in de handel grote pluche beesten. Ik had een aap (die ook apegeluiden maakte en een pieper had), maar ik weet dat er ook een kikker (met kikker geluiden en piep) en nog meer waren. Je had ze in groot formaat, maar je had er nog veeeeel meer in kleiner formaat (Ik heb een dolfijn, vis, aap, kikker, haan etc gezien).
Chasin' heeft als pup de grote aap gehad (ik gok iets van 35 cm groot). Hij is nog altijd helemaal verliefd op die aap (die ondertussen helemaal vergaan is). Goed, nu komt er een nieuwe pup en ik zou het leuk vinden als hij ook een pluche beest heeft. Ik kan alleen nergens een pluche hondenspeelgoed beest vinden. Ik ben al uitgeweken naar de intertoys, maar daar zit dan weer geen piep in en heel vaak zitten er kralen oogjes op die ik dan weer eng vind.
Wie weet of er nog ergens (online liefst) een dierenwinkel is die die pluche beesten verkoopt. Groot, met piepertje. De zoekmachine geeft zo onwijs veel hits, dat ik daar niet echt veel verder mee kom ...
Vast bedankt!
- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
Re: Groot pluche speelgoed
http://www.fretten.nl/hondenspeelgoedframe.html" onclick="window.open(this.href);return false; Misschien zit er hier iets bij?

- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- Aantal honden: 1
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Orpa heeft de kikker:

Die heeft ze ooit gekregen in ruil voor een kind, en is is er nog steeds erg blij mee
Hij is van Happypet: http://www.happypet.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Die hebben hier ook verkooppunten, in elk geval in Brabant (Eindhoven meen ik).

Die heeft ze ooit gekregen in ruil voor een kind, en is is er nog steeds erg blij mee
Hij is van Happypet: http://www.happypet.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Die hebben hier ook verkooppunten, in elk geval in Brabant (Eindhoven meen ik).
- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- poembaa
- Zeer actief
- Contacteer:
Die mushabelly's lijken me ook leuk. Maar begrijp ik goed dat dat een soort spaar serie is van een supermarkt?
Die appie de aap is ook geweldig, die ga ik sowieso bestellen voor Chase.
Die appie de aap is ook geweldig, die ga ik sowieso bestellen voor Chase.
- poembaa
- Zeer actief
- Contacteer:
Happy pet is inderdaad precies de aap die ik bedoel. Dan blijft de vraag wie de importeur is. In Eindhoven zit een dierenwinkel die dat verkoopt?
Ik kom via de zoekmachine alleen allerlei verhalen tegen op internet van een louche dierenwinkel die zieke pups verkoopt.
Ik kom via de zoekmachine alleen allerlei verhalen tegen op internet van een louche dierenwinkel die zieke pups verkoopt.
-
Pets_Passion
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wij hebben ook diverse apen, de grote maken aapgeluiden, geen piep verder. (ze loeien best hard die apen) Dit zijn de grootste die ik momenteel heb.

Tascha is een poosje heel happy geweest met haar hert-knuffel maar toen er eenmaal een gaatje in zat moest ie kapot en heeft ze hem helemaal gesloopt.
Ik neem aan dat iedereen hier wel weet dat je bij knuffels met piep de hond niet zonder toezicht mag laten spelen? Het piep-mechanisme is niet geschikt om opgegeten te worden...
Karen

Tascha is een poosje heel happy geweest met haar hert-knuffel maar toen er eenmaal een gaatje in zat moest ie kapot en heeft ze hem helemaal gesloopt.
Ik neem aan dat iedereen hier wel weet dat je bij knuffels met piep de hond niet zonder toezicht mag laten spelen? Het piep-mechanisme is niet geschikt om opgegeten te worden...
Karen

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn