leonvanwoerkom schreef:MJ schreef:Welkom hier !

Hoi
Ik zie in je topic (kan daar nog niet reageren) dat jullie Gijs last heeft van erg dunne diarree??
Dat heeft Mick ook gehad, wij zijn ervoor naar de dierenarts gegaan en we kregen een AB kuur mee (Metronidazol) wat we 8 dagen moesten geven. Zijn darmen waren erg van slag, je zag het constant bewegen als hij op zijn rug lag!!
Na deze kuur heeft Mick er helemaal geen last meer van gehad

Ach, arme Mick !
Wat sneu dan voor zo'n klein hummeltje hè ?! Wat fijn dat ie geen last meer heeft na de AB .
Had ie misschien giardia, wat Ranetje in het topic nog bij ons als evt iets gaf ?
Gijsje heeft nu 2 keer waterdunne diarree gehad vanmiddag maar heeft de laatste 3 uur niet meer gepoept en ook nog niet na zijn eten. ( hij ligt nu prinsheerlijk te slapen....dan moeten we ook stil zijn want 1 geluidje en meneertje is weer klaarwakker en gereed voor actie !

)
Ik hoop dat het door de vele indrukken komt maar houdt het aan dan sta ik bij de DA op de stoep.
Dank je wel hoor ! Geef Mick een knuffeltje van me.
Oh en wat betreft het nog niet overal kunnen posten .....heb je je al wel bij de gebruikersgroep 'Vaste gebruikers' aangemeld ?Zie :
http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 71396.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo ja...dan wordt je vast snel toegelaten zodra Marianne of Cloris ( onze admins ) online komen.