Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Jip schreef:
waarom zijn kennels eigenlijk altijd zo hoog is daar een reden voor?
omdat de honden er anders uit kunnen?
Die van mij slapen op hun nachthok dus kunnen er zo overheen stappen zij het niet dat er een dak op zit en het daarom niet lukt
Jip schreef:
waarom zijn kennels eigenlijk altijd zo hoog is daar een reden voor?
omdat de honden er anders uit kunnen?
Die van mij slapen op hun nachthok dus kunnen er zo overheen stappen zij het niet dat er een dak op zit en het daarom niet lukt
de meeste kennels die ik heb gevonden zijn 1.80 hoog met dak.....
als het gaat om het uitbreken zouden ze toch ook bv 1.50 met dak kunnen zijn?
dan kan ik er niet eens rechtop in staan om schoon te maken, voeren etc.
ben niet groot maar nog steeds 1.70
Ik zou er niet aan moeten denken.
Kelly heeft wel eens dat ze in de kennel poept (ja, ze wordt op tijd uitgelaten hoor, maar soms is ze wel eens aan de dunne hé) of spuugt. Dan is het toch wel heel handig als je er gewoon in kan staan hoor.
We hebben er nu een kennel bij gezet voor de volgende hond, maar toch echt weer een hoge.
Er moet alleen nog een dak op voor er een hond in kan
Gewoon op de stenen. Ze heeft een vlonder waar ze op kan in de kennel. En een stuk schuur (gat in de muur) waar een mand en haar eet en drinkbakken staan.
Zit ook een luik in de muur die dichtkan.
Komt dus nu weer een gat in de muur bij voor het volgende nachthok.
nee zou er niet aan moeten denken, heb hier gewoon 180 en dat vind ik een fijne maat, kan rechtop staan en idd. als ik wat schoon moet maken hoef ik er niet met mn neus in te liggen zo ongeveer
Daisy@ schreef:Ik zou er niet aan moeten denken.
Kelly heeft wel eens dat ze in de kennel poept (ja, ze wordt op tijd uitgelaten hoor, maar soms is ze wel eens aan de dunne hé) of spuugt. Dan is het toch wel heel handig als je er gewoon in kan staan hoor.
We hebben er nu een kennel bij gezet voor de volgende hond, maar toch echt weer een hoge.
Er moet alleen nog een dak op voor er een hond in kan
en wat heb je dan op de grond........want inderdaad spuitpoep kan altijd gebeuren .......dan is een houten vlonder of vloer ook niet echt handig
ik heb in beide kennels van die houten vloertegels. Daar zitten de plankjes niet geheel tegen elkaar dus het water (en event. diarree) kan er onderdoor gespoeld worden.
Dan loopt de andere hond er naast ook niet direct in de stront van de buurman