Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenwandelmaatjes Achterhoek?
Moderator: moderatorteam
-
Wallah
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Labrador retriever en een Newfy
Hondenwandelmaatjes Achterhoek?
Zijn er nog meer forummers uit de Achterhoek?
Het lijkt me erg leuk hier in de weekenden 's te gaan wandelen; ben net verhuisd en ken nog niet zoveel mede-honden-fanaten!
Dus.. Acherhoekers meld u!
Het lijkt me erg leuk hier in de weekenden 's te gaan wandelen; ben net verhuisd en ken nog niet zoveel mede-honden-fanaten!
Dus.. Acherhoekers meld u!
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
- Aantal honden: 1
Re: Hondenwandelmaatjes Achterhoek?
Ik woon nu nog in de Achterhoek, al ben ik op zoek naar een huis ergens anders haha. En ik heb geen hond, dus ik ben een lousy connectie wat dat betreft 
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Ja, ik woon in de Achterhoek!
Ik weet niet waar jij woont, maar Bono en Yana zijn altijd wel in voor een lekkere wandeling!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
Wallah
- Vaste gebruiker
Leuk, een mede-achterhoeker!
Ik stuur je vanavond ff een PB
Ik stuur je vanavond ff een PB
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
ik woon ook in de achterhoek, ik weet niet dan waar je wilt lopen, maar
di evan mij willen best wel mee lopen hoor
di evan mij willen best wel mee lopen hoor
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
-
Wallah
- Vaste gebruiker
Ik woon in Ruurlo en wandel meestal hier in het bos of op langoed 't Zand in Zelhem. Op allebei de plekken mogen de honden niet los; maar doe'k stiekem toch
!
Ik woon hier nog maar kort dus ik weet nog niet zoveel plekken, afgelopen zondag in Busslo geweest; da's echter super voor honden.
Waar wandel jij altijd?
Ik woon hier nog maar kort dus ik weet nog niet zoveel plekken, afgelopen zondag in Busslo geweest; da's echter super voor honden.
Waar wandel jij altijd?
- theab
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitseherders uit de werklijn
- Contacteer:
Ook ik woon in de mooie Achterhoek, in Geesteren.
Voor Coca zou het heel leuk zijn om eens met andere rassen kennis te maken.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Mijn dogjes willen best een keer met Coca wandelen, hoor!theab schreef:Ook ik woon in de mooie Achterhoek, in Geesteren.
Groetjes, Karen
- janine
- Zeer actief
Wallah schreef:Ik woon in Ruurlo en wandel meestal hier in het bos of op langoed 't Zand in Zelhem. Op allebei de plekken mogen de honden niet los; maar doe'k stiekem toch!
Waar wandel jij altijd?
Mmm..Ik woon redelijk dicht bij 't Zand..En volgens mij mogen ze op de grote zandwegen gewoon "los". In het bos, bospaden daarentegen weer niet. Daar staan ook bordjes..
In gehele gemeente Bronckhorst mogen ze in buitengebied loslopen...En die gemeente is vrij groot !
Alleen er is wel wild rond 't Zand en omgeving..Dus je moet wel weten wat je doet..Niet zoals een tijd geleden dat een Beagle tijdens wandeling de hort is opgegaan en dagen heeft rondgezworven..Ik heb overigens niet gehoord hoe dit is afgelopen.
Houd er met name nu rekening mee dat wild zoals reeen, hazen nu gestoord worden door vele landbouwmachines die her en der aan werk zijn waardoor wild nu opgeschrikt wordt.

-
Wallah
- Vaste gebruiker
Hee, wat toevallig; dat was op een zondag en ik heb die zondag en maandag nog helpen zoeken naar die Beagle. Op maandagavond de eigenaar gebeld (ik had z'n 06 gevraagd), hondje was weer terecht. Die van mij rent wel 's ergens achteraan, maar komt na een meter of 20 altijd weer terug.janine schreef: Mmm..Ik woon redelijk dicht bij 't Zand..En volgens mij mogen ze op de grote zandwegen gewoon "los". In het bos, bospaden daarentegen weer niet. Daar staan ook bordjes..
In gehele gemeente Bronckhorst mogen ze in buitengebied loslopen...En die gemeente is vrij groot !
Alleen er is wel wild rond 't Zand en omgeving..Dus je moet wel weten wat je doet..Niet zoals een tijd geleden dat een Beagle tijdens wandeling de hort is opgegaan en dagen heeft rondgezworven..Ik heb overigens niet gehoord hoe dit is afgelopen.
Houd er met name nu rekening mee dat wild zoals reeen, hazen nu gestoord worden door vele landbouwmachines die her en der aan werk zijn waardoor wild nu opgeschrikt wordt.
- janine
- Zeer actief
We dwalen een beetje af, maar dat doet me wel goed om te horen...Ik zag hem bij toeval lopen..Tja. en ik ken wel beetje de honden in de buurt..Lees en luister nu niet iedere dag naar de radio/streeknieuws..Maar hij heeft behoorlijke tijd rondgezworven..Die Toby toch......maar wat ik begrijp hebben ze hem toch te pakken gekregen..Wallah schreef:Hee, wat toevallig; dat was op een zondag en ik heb die zondag en maandag nog helpen zoeken naar die Beagle. Op maandagavond de eigenaar gebeld (ik had z'n 06 gevraagd), hondje was weer terecht. Die van mij rent wel 's ergens achteraan, maar komt na een meter of 20 altijd weer terug.janine schreef: Mmm..Ik woon redelijk dicht bij 't Zand..En volgens mij mogen ze op de grote zandwegen gewoon "los". In het bos, bospaden daarentegen weer niet. Daar staan ook bordjes..

-
Wallah
- Vaste gebruiker
janine schreef:
We dwalen een beetje af, maar dat doet me wel goed om te horen...Ik zag hem bij toeval lopen..Tja. en ik ken wel beetje de honden in de buurt..Lees en luister nu niet iedere dag naar de radio/streeknieuws..Maar hij heeft behoorlijke tijd rondgezworven..Die Toby toch......maar wat ik begrijp hebben ze hem toch te pakken gekregen..
Ja, 't was idd Toby!
- rakker2000
- Zeer actief
parson russell terrier
Wallah schreef:Ik woon in Ruurlo en wandel meestal hier in het bos of op langoed 't Zand in Zelhem. Op allebei de plekken mogen de honden niet los; maar doe'k stiekem toch!
Waar wandel jij altijd?
ik loop zelf regelmatig op de roosendaalse hei, peeske in beek, horstenpark in duiven en op
de nevelhorst
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is niet echt Achterhoek.rakker2000 schreef: ik loop zelf regelmatig op de roosendaalse hei, peeske in beek, horstenpark in duiven en op
de nevelhorst
Groetjes, Karen
-
Marion.
't Peeske toch echt wel hoorScooby schreef:Dat is niet echt Achterhoek.rakker2000 schreef: ik loop zelf regelmatig op de roosendaalse hei, peeske in beek, horstenpark in duiven en op
de nevelhorst
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
O.echt?Marion. schreef:'t Peeske toch echt wel hoorScooby schreef:Dat is niet echt Achterhoek.rakker2000 schreef: ik loop zelf regelmatig op de roosendaalse hei, peeske in beek, horstenpark in duiven en op
de nevelhorst
Groetjes, Karen
- rakker2000
- Zeer actief
parson russell terrier
oeps zat een beetje verkeerde kant op :N:Scooby schreef:Dat is niet echt Achterhoek.rakker2000 schreef: ik loop zelf regelmatig op de roosendaalse hei, peeske in beek, horstenpark in duiven en op
de nevelhorst
maar peeske is inderdaad achterhoek
-
Marion.
Echt wel. Montferland is misschien wel het mooiste stukje AchterhoekScooby schreef:O.echt?Marion. schreef:'t Peeske toch echt wel hoorScooby schreef:Dat is niet echt Achterhoek.
- Arline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik woon ook in de Achterhoek, maar wel heel erg achter in de hoek..
Vind het ook wel leuk om samen te wandelen. Fenja denkt er anders over, maar die gaat dan ook niet mee.
Vind het ook wel leuk om samen te wandelen. Fenja denkt er anders over, maar die gaat dan ook niet mee.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik woon net een stukkie voor de achterhoek!
Maar als mijn pup ietsje ouder is ga ik graag eens met een groep mee wandelen! Is gezellig en goed voor de hond!
Veel mensen kom ik hier helaas niet tegen met honden...
Maar als mijn pup ietsje ouder is ga ik graag eens met een groep mee wandelen! Is gezellig en goed voor de hond!
Veel mensen kom ik hier helaas niet tegen met honden...
-
Wallah
- Vaste gebruiker
Oh, nou ben ik natuurlijk nieuwsgierig waarArline schreef:Ik woon ook in de Achterhoek, maar wel heel erg achter in de hoek..
- Arline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Winterswijk
- doggyfun
- Erelid
- Mijn ras(sen): border collies, whippet, middenslag kees, chihuahua langhaar
hoi,
ik loop vrij regelmatig door montferland met onze 6 monsters.
Stroombroek is ook leuk, daar mogen nu de honden weer los, maar is niet zo groot.
Groetjes,
corina
ik loop vrij regelmatig door montferland met onze 6 monsters.
Stroombroek is ook leuk, daar mogen nu de honden weer los, maar is niet zo groot.
Groetjes,
corina
http://www.treibball.nl,http://www.kvv-zevenaar.nl: ruim assortiment kvv, barfprodukten, snacks