Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
even voorstellen
Moderator: moderatorteam
- JWF
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): moeder: kruising Kooiker X NS duck tolling retriever, vader: zwarte labrador
even voorstellen
Hallo forumleden en anderen,
Ik ben Jan Willem en heb sinds gisteren en hond (Jouke) het is en kruising van NSD-tolling retriever en Kooiker (moeder) en een zwarte Labrador. Jouke is net 7 weken en een reutje.
Ik ben getrouwd en heb een dochter van 7 jaar. Na 6 jaar wachten en "therapie" ben ik er dan eindelijk klaar voor. M'n vrouw wilde al lang een hond, ik was meer een kattenman. Oh ja mijn bouwjaar is 1963, verder hoop ik veel aan dit forum te hebben.
Ik ben Jan Willem en heb sinds gisteren en hond (Jouke) het is en kruising van NSD-tolling retriever en Kooiker (moeder) en een zwarte Labrador. Jouke is net 7 weken en een reutje.
Ik ben getrouwd en heb een dochter van 7 jaar. Na 6 jaar wachten en "therapie" ben ik er dan eindelijk klaar voor. M'n vrouw wilde al lang een hond, ik was meer een kattenman. Oh ja mijn bouwjaar is 1963, verder hoop ik veel aan dit forum te hebben.
- asani
- Zeer actief
Re: even voorstellen
Welkom en veel geluk met Jouke.
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
- JWF
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): moeder: kruising Kooiker X NS duck tolling retriever, vader: zwarte labrador
@ Asani, dank jewel. Mooie Rhodesian Richbacks heb je, heel erg mooie hond maar te groot voor ons huis en het is een hond die geloof ik echt van werken houdt. Zijn gefokt in Zimbabwe voor de leeuwenjacht. Jouke kan misschien hooguit een eendje lokken....ooit
Groet Jan Willem
Groet Jan Willem
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Welkom hier 
- JWF
- Vaste gebruiker
Hi Samatha.
Ik was afgelopen zomer op een boerencamping in de buurt van Morlaix (Breatagne) waar ze 3 Sint Bernard-pups hadden. Mij dochter ging hier zo leuk mee om dat dit voor mij (na 6 jaar!!) de doorslag is geweest om zelf aan de hond te gaan.
Groet, Jan Willem
Ik was afgelopen zomer op een boerencamping in de buurt van Morlaix (Breatagne) waar ze 3 Sint Bernard-pups hadden. Mij dochter ging hier zo leuk mee om dat dit voor mij (na 6 jaar!!) de doorslag is geweest om zelf aan de hond te gaan.
Groet, Jan Willem
- Cedhil
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Witte herder
- JWF
- Vaste gebruiker
-
Angelique.
welkom 
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- samantha1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Welkom hier 
Senna 11.12.04 - 12.11.12 (Am.Staff), Diesel 10.01.08 - 09.05.14 (Boxer) herplaatser, Harrie 15.08.06 - 09.05.16 (Franse Bulldog) herplaatser

Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker. https://hondenhesjes.jimdo.com/

Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker. https://hondenhesjes.jimdo.com/