Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
saravanwieringen
Even voorstellen
Hallo medebewoners van de hondenwereld,
Mijn naam is Sara. Ik woonde samen met Mazzel, een mixed Beauceron. Zij was geweldig en heeft mijn leven veranderd. In september heb ik haar moeten laten inslapen en hoewel ze heel rustig en was en heel vredig is gegaan, vind ik het één van de ergste beslissingen die een mens moet nemen. Ik bezoek hondenforums en vind veel troost in de gezamenlijke liefde, zorg en blijdschap die onze vrienden ons geven. Ik ben nog niet toe aan een andere hond maar als het even mogelijk is geef ik mijn liefde aan de honden om mij heen, al is het maar met een blik.
Groetjes Sara
Mijn naam is Sara. Ik woonde samen met Mazzel, een mixed Beauceron. Zij was geweldig en heeft mijn leven veranderd. In september heb ik haar moeten laten inslapen en hoewel ze heel rustig en was en heel vredig is gegaan, vind ik het één van de ergste beslissingen die een mens moet nemen. Ik bezoek hondenforums en vind veel troost in de gezamenlijke liefde, zorg en blijdschap die onze vrienden ons geven. Ik ben nog niet toe aan een andere hond maar als het even mogelijk is geef ik mijn liefde aan de honden om mij heen, al is het maar met een blik.
Groetjes Sara
-
Nicole74
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Groenendaeler
- Aantal honden: 1
Re: Even voorstellen
Ook welkom hier, ben zelf ook nieuw.
Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Heb zelf mijn hond in juni moeten laten inslapen. Het was de juiste beslissing maar ik had er toch heel erg moeilijk mee. Mis hem nog steeds.
Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Heb zelf mijn hond in juni moeten laten inslapen. Het was de juiste beslissing maar ik had er toch heel erg moeilijk mee. Mis hem nog steeds.
- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Welkom Sara,
Als jouw mix-beauceron op dezelfde manier met jou vergroeid was als waar beaucerons bekend om staan dan kan ik me héél erg goed voorstellen dat je helemaal verloren bent....ze worden deel van je...
Heel veel sterkte en ik hoop dat je hier wat troost zult vinden..
Als jouw mix-beauceron op dezelfde manier met jou vergroeid was als waar beaucerons bekend om staan dan kan ik me héél erg goed voorstellen dat je helemaal verloren bent....ze worden deel van je...
Heel veel sterkte en ik hoop dat je hier wat troost zult vinden..
groetjes Madelief en Yanthe

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
- Cedhil
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Witte herder
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Gerda.Z
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): kooikerhondjes
-
s@skia
- Zeer actief
welkom op het forum! 
- samantha1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Contacteer:
Welkom hier 
Senna 11.12.04 - 12.11.12 (Am.Staff), Diesel 10.01.08 - 09.05.14 (Boxer) herplaatser, Harrie 15.08.06 - 09.05.16 (Franse Bulldog) herplaatser

Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker. https://hondenhesjes.jimdo.com/

Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker. https://hondenhesjes.jimdo.com/
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Contacteer:

Heel veel sterkte met het verlies van je hond....

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.