Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen...
Moderator: moderatorteam
-
Teresa0805
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): chihuahua
Even voorstellen...
Hallo lieve hondenliefhebbers,
Heb me aangemeld als Teresa0805. Ik heb in de jaren 80 maltezers en yorkshire terriers gefokt en geshowd. Helaas bleek het door mij aangekochte maltezer-reutje destijds een ziekte in de lijn te hebben. Een aantal nakomelingen en zijn broertje hadden een levershunt. Helaas werd er geen gehoor aan gegeven door de fokker van dit hondje en mijn bevindingen via de kliniek in Utrecht werden afgedaan als onzin. Ik vond het niet meer verantwoord verder te fokken met dit ras, de lijn was al door het hele land gebruikt en men bleef doorgaan. Waar moest ik in Holland nog een gezonde reu vandaan halen?
Sinds 2 jaar hebben we (na 5 jaar zonder hond, toen was de laatste maltezer overleden) de trotse bezitters van een chihuahua-reu. Weliswaar zonder stamboom, maar een erg mooi, lief en makkelijk hondje. We zijn dol op hem.
Groetjes, Teresa0805
Heb me aangemeld als Teresa0805. Ik heb in de jaren 80 maltezers en yorkshire terriers gefokt en geshowd. Helaas bleek het door mij aangekochte maltezer-reutje destijds een ziekte in de lijn te hebben. Een aantal nakomelingen en zijn broertje hadden een levershunt. Helaas werd er geen gehoor aan gegeven door de fokker van dit hondje en mijn bevindingen via de kliniek in Utrecht werden afgedaan als onzin. Ik vond het niet meer verantwoord verder te fokken met dit ras, de lijn was al door het hele land gebruikt en men bleef doorgaan. Waar moest ik in Holland nog een gezonde reu vandaan halen?
Sinds 2 jaar hebben we (na 5 jaar zonder hond, toen was de laatste maltezer overleden) de trotse bezitters van een chihuahua-reu. Weliswaar zonder stamboom, maar een erg mooi, lief en makkelijk hondje. We zijn dol op hem.
Groetjes, Teresa0805
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
- Aantal honden: 1
Re: Even voorstellen...
Welkom hier 
- Cedhil
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Witte herder
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
-
s@skia
- Zeer actief
welkom op het forum! 
- samantha1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Contacteer:
Welkom hier 
Senna 11.12.04 - 12.11.12 (Am.Staff), Diesel 10.01.08 - 09.05.14 (Boxer) herplaatser, Harrie 15.08.06 - 09.05.16 (Franse Bulldog) herplaatser

Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker. https://hondenhesjes.jimdo.com/

Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker. https://hondenhesjes.jimdo.com/
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Contacteer:

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer: