Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hmm als ik van jullie verhalen begrijp hoe fel Eva kan zijn, is het misschien niet helemaal verstandig om te proberen. Ik denk dat je wel een punt hebt...
Morgen (zondag) is het de 8ste. Heb ik show in Bleiswijk anders was ik zeker wel mee gegaan met mijn terroristjes die herders leuk vinden. Het zou morgen een droge dag worden.
Jacksel schreef:Hmm als ik van jullie verhalen begrijp hoe fel Eva kan zijn, is het misschien niet helemaal verstandig om te proberen. Ik denk dat je wel een punt hebt...
Nou, zo fel is ze niet eens maar ik begreep dat Jamey best lelijk kan doen tegen mechelaars (echt weinig verschil met laekense voor een hond hoor) en dan zou ze wel lelijk terug doen, ja.
Jammer.
Ik heb haar bij verschillende Laekense gehad (waaronder ook een keer forumwandeling met het toen nog 2-tal van Suzanne) en dat gaf geen problemen. Laatst hier in Leusden ook een herplaats Laekense bij haar gehad, ging ook goed. Blijkbaar zien Laekense er niet uit als echte hedders. Haar algehele reactie op herders is overigens sterk verbeterd sinds het reddingshondenwerk.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat je het liever niet wil (ik durf het op zich wel aan dus), dan wandel ik morgen gewoon zelf hier in de buurt. Geeft niets.
Oh, ik lees het nu pas! Hebben jullie al gewandeld? Anders heb ik hier nog wel een Bono in de aanbieding die het vast heel leuk vindt om met jullie mooie Eva te wandelen!
Mochten jullie nog moeten wandelen, PB me dan even, dan zouden we even telefonisch wat kunnen afspreken!
Afhankelijk van waar het is willen wij misschien ook wel mee
Hangt ook af van Frenk en Mayla, we zouden met hen gaan wandelen maar weet niet of dat zaterdag of zondag zou zijn en wie weet willen zij ook wel mee, combineren we het gewoon
Carma schreef:Ik heb volgende week zondag ook nog niets
Martijn durft niet meer te reageren, die kent zoveel mensen was nou ook weer niet de bedoeling haha
Hahahaha! Zoiets, ja.
Ik ben eerlijk gezegd altijd een beetje schijterig voor grote groepen honden met mijn honden erbij.
Een maximum van 6, om maar wat op te noemen.
De kleintjes moeten lekker samen gaan wandelen. Veel leuker.
Leane schreef:Martijn durft niet meer te reageren, die kent zoveel mensen was nou ook weer niet de bedoeling haha
Hahahaha! Zoiets, ja.
Ik ben eerlijk gezegd altijd een beetje schijterig voor grote groepen honden met mijn honden erbij.
Zijn we nu niet met 6 honden dan?!
Bono kan zowiezo al niet met andere reuen afspreken, dus dan houdt het voor mij weer op.
Martijn schreef:
Hahahaha! Zoiets, ja.
Zijn we nu niet met 6 honden dan?!
Bono kan zowiezo al niet met andere reuen afspreken, dus dan houdt het voor mij weer op.
Maakt het uit of het om een gecastreerde reu gaat? Of discrimineerd Bono niet?
uhm ja Hoogezand is wel een beetje uit de richting. Jammer.
Annemieke; Gaan we afspreken. Misschien wil Marloes dan ook wel mee. Daar moet ik ook nog steeds iets mee afspreken.
We gaan wel even via de mail verder want we verpesten Martijn zijn topic haha.
estelle schreef:uhm ja Hoogezand is wel een beetje uit de richting. Jammer.
Annemieke; Gaan we afspreken. Misschien wil Marloes dan ook wel mee. Daar moet ik ook nog steeds iets mee afspreken.
We gaan wel even via de mail verder want we verpesten Martijn zijn topic haha.
Ja, dan wil Marloes ook mee
Ik wil trouwens ook wel mee met Eva en de rest, lijkt me heel leuk, alleen het is wel erg ver voor mij
Dat maakt soms wel uit, maar dat ligt ook aan het gedrag van de reu, dus dat is van te voren lastig in te schatten. Jouw hond heeft zijn voormaat en voorkomen in dat geval al niet mee, zeg maar.
Scooby schreef:
Dat maakt soms wel uit, maar dat ligt ook aan het gedrag van de reu, dus dat is van te voren lastig in te schatten. Jouw hond heeft zijn voormaat en voorkomen in dat geval al niet mee, zeg maar.
Ik denk dat Diesel en Zahra ook heel leuk met Eva kunnen spelen. Diesel gaat alleen niet met Bono (denk ik, maar gaan we niet uitproberen). Dus hier ook een gegadigde voor een prive wandeling
Oh, en met Tsuki willen wij ook best een keer wandelen. Q mag ook mee, maar dan blijft Diesel thuis.