Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kapotte voetzolen, Cani sport?
Moderator: moderatorteam
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
Kapotte voetzolen, Cani sport?
Mitch heeft vorige winter erg veel last gehad van kapotte voetzolen. Dit kwam o.a. door de pekel, maar ook door de weersverandering. Nou heeft hij sinds een paar weken weer wat scheurtjes en na wat googlen vond ik Cani sport. Dit is een spuitmiddel wat de voetzolen wat steviger zou maken. Kent iemand dit middel? of heeft iemand een beter alternatief?
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Kapotte voetzolen, Cani sport?
ik geloof, maar weet het niet 100% zeker, dat het ook wel gebruikt wordt als honden de UV proef moeten afleggen en dus 20 km naast de fiets moeten lopen.
Dus het zou wel moeten helpen om de zooltjes te beschermen, durf alleen niet te zeggen of ze er ook steviger van worden zodat je dat spul dan later niet meer nodig hebt.
Dus het zou wel moeten helpen om de zooltjes te beschermen, durf alleen niet te zeggen of ze er ook steviger van worden zodat je dat spul dan later niet meer nodig hebt.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Re: Kapotte voetzolen, Cani sport?
Ik heb Canisport gebruikt vorige maand, voor onze vakantie in Zwitserland. Het werd mij aangeraden door de de organisatie. Je begint een week van te voren met elke dag de zooltjes in te spuiten. Daarna onderhoud je het door 1x per 3 dagen de voetzooltjes te behandelen. Luka had tijdens onze vakantie in zweden (geen canisport gebruikt) zijn zooltjes helemaal open gehaald. In Zwitserland heeft hij nergens last van gehad. Ik raad het je dan ook zeker aan