Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Camper huren - ervaringen?
Moderator: moderatorteam
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Camper huren - ervaringen?
Wij zitten er aan te denken om volgend jaar een camper te huren en daarmee richting Italie te rijden. Uiteraard gaat Luka met ons mee. Nu zijn er bij heel veel verhuurbedrijfen geen huisdieren toegestaan
Zijn er hier mensen die al eens een camper gehuurd hebben en daarmee op vakantie zijn geweest met hun hond? Alle ervaringen zijn welkom 

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Re: Camper huren - ervaringen?
Dat weet ik niet, maar let wel even op de huurvoorwaarden aangaande hagelschade enzo.
Het wil regelmatig golfballen hagelen ginds. Wij hebben de luchtbedden wel eens op het autodak moeten binden :N:
De kans dat je met hagelschade terugkomt is in die contreien best groot met zo'n dun aluminium dak
En dan krijg je dit
Het wil regelmatig golfballen hagelen ginds. Wij hebben de luchtbedden wel eens op het autodak moeten binden :N:
De kans dat je met hagelschade terugkomt is in die contreien best groot met zo'n dun aluminium dak
En dan krijg je dit
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Wij hebben wel een camper maar nog niet uitgeprobeerd met pup, dus nog geen advies daarover hiervandaan
Over het camper huren, stel je vraag gewoon eens op het camperforum? Daar verhuurt niemand maar zijn er wel een hoop die ooit eens gehuurd hebben
Mijn tips:
zoek een betrouwbare verhuurder (er zijn legio verhalen dat de verhuurder failliet ging enzo)
informeer over de verzekeringen die jij als huurder moet regelen (anwb en dan de speciale camperuitvoering van de wegenwacht, aansprakelijkheidsverzekering e.d.)
Informeer over het gemiddelde benzineverbruik van het model camper wat je huurt (een alkoof verbruikt meer door de aerodynamica van een koelkast dan een integraal of een buscamper)
Wij vinden op vakantie gaan met een camper geweldig en willen Bob er ook zo snel mogelijk aan laten wennen
Wij hebben een buscamper (volkswagenbusje met een klapdak), met z'n 2 en ruim zat en een cocker erbij moet lukken
)
Over het camper huren, stel je vraag gewoon eens op het camperforum? Daar verhuurt niemand maar zijn er wel een hoop die ooit eens gehuurd hebben
Mijn tips:
zoek een betrouwbare verhuurder (er zijn legio verhalen dat de verhuurder failliet ging enzo)
informeer over de verzekeringen die jij als huurder moet regelen (anwb en dan de speciale camperuitvoering van de wegenwacht, aansprakelijkheidsverzekering e.d.)
Informeer over het gemiddelde benzineverbruik van het model camper wat je huurt (een alkoof verbruikt meer door de aerodynamica van een koelkast dan een integraal of een buscamper)
Wij vinden op vakantie gaan met een camper geweldig en willen Bob er ook zo snel mogelijk aan laten wennen
Wij hebben een buscamper (volkswagenbusje met een klapdak), met z'n 2 en ruim zat en een cocker erbij moet lukken
En de groeten van de mannen 

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Kennissen van ons verhuren hun (oude) camper. Daarin zijn huisdieren welkom. Mocht je interesse hebben, stuur me dan even een PB.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
doggielover
Wij hebben jaren geleden 2 x een camper gehuurd van Campoworld en zijn toen met 2 honden door Frankrijk getrokken. Wèl moesten we het vermelden, voor de mensen die allergisch zijn voor honden en ook willen huren, die krijgen dan dus niet meer die camper, maar verder was het absoluut geen probleem bij deze firma.
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Bedankt voor alle goeie tips, super
@Jaap; Oh my god, die hagelstenen
@Reny: ah, een camperforum....natúúrlijk! Nooit bedacht dat dat ook bestaat, haha! Ik ga daar zeker even neuzen
@ Doggielover: Jij was helemaal tevreden over campoworld? Waarom hebben jullie toentertijd voor deze firma gekozen? (ik zie door de bomen het bos namelijk niet meer zo goed
)
Karen, je heb pb
@Jaap; Oh my god, die hagelstenen
@Reny: ah, een camperforum....natúúrlijk! Nooit bedacht dat dat ook bestaat, haha! Ik ga daar zeker even neuzen
@ Doggielover: Jij was helemaal tevreden over campoworld? Waarom hebben jullie toentertijd voor deze firma gekozen? (ik zie door de bomen het bos namelijk niet meer zo goed
Karen, je heb pb