Die vind ik ook erg mooi
Moderator: moderatorteam
Wow, wat een beauty!!!corason del perro schreef:Ok nog 2 aussie die ik prachtig vind:
![]()

Dat vind ik dus helemaal geen mooie aussieLongFields schreef:Deze Aussie vind ik de mooiste die tot nu toe in dit topic geplaatst is:
Wat betreft de Zwitserse Witte herder teef die door Zeta-Jones geplaatst is, ik vind haar wat lang ogen op de foto, verder een mooie teef inderdaad, wat mij betreft. De reu is ook een plaatje.

Niet mijn type hond, maar verschrikkelijk mooicorason del perro schreef:Ok nog 2 aussie die ik prachtig vind:

Inge O schreef:wat een vreselijk mooie aussiecorason del perro schreef:Ok nog 2 aussie die ik prachtig vind:
![]()
!

De ogen van Djairo vind ik inderdaad ook minder, ben toch niet zo dol op blauwe ogen.Bas Rouge schreef: Maar Djairo vind ik tot nog toe de mooiste. Hij beweegt zo prachtig en heeft zoiets zachts over zich, bovendien adoreert ie z'n baasje op een heel vanzelfsprekende manier.
Zijn ogen hadden wel bruin mogen zijn overigens voor mij.

Zeker een mooie hond, jammer van het neuspigment.Tamara. schreef:Deze Hovawart reu heeft ook wel echt mijn aandacht getrokken.

WOW die onderste twee zijn echt prachtig!corason del perro schreef:Een paar Altdeutsche hutehunden:
mooie fuchs teef: (blauwe oogjes)
mooie reu:
Prachtige gelbacke:
Helaas kon ik van de mooiste geen foto meer vinden. Ik vind Rein van Sieneke ook heel mooi omdat hij zon prachtige donkerrode kleur heeft!

BelachelijkInge O schreef:zelfs als het al zo simpel was (wat het natuurlijk niet isNanna schreef:Kruis er es een Golden met fiks pigment doorheenInge O schreef: donkerder vind je amper bij blonde hovawarten en zelfs marjoleine kan het niet verklaren - kan je nagaan.
) dan nog ben ik daar niet meteen toe geneigd - stom hè
?

dat miste nou nog net aan de hovawart, echte jachtpassie :N:Inge O schreef:zelfs als het al zo simpel was (wat het natuurlijk niet isNanna schreef:Kruis er es een Golden met fiks pigment doorheenInge O schreef: donkerder vind je amper bij blonde hovawarten en zelfs marjoleine kan het niet verklaren - kan je nagaan.
) dan nog ben ik daar niet meteen toe geneigd - stom hè
?

Nou, zoveel jachtpassie hebben de meeste goldens nietTamara. schreef:dat miste nou nog net aan de hovawart, echte jachtpassie :N:Inge O schreef:zelfs als het al zo simpel was (wat het natuurlijk niet isNanna schreef: Kruis er es een Golden met fiks pigment doorheen) dan nog ben ik daar niet meteen toe geneigd - stom hè
?

Ok, ok, maar in ieder geval wel meer dan dat voor een Hovawart (of eigenlijk baasjemarye schreef: Nou, zoveel jachtpassie hebben de meeste goldens niet
Neeuhhh...Inge O schreef: oh ja, juist, toch maar een gr erin dus.
Dat gaat zeer waarschijnlijk niet helpenNanna schreef:Kruis er es een Golden met fiks pigment doorheenInge O schreef: donkerder vind je amper bij blonde hovawarten en zelfs marjoleine kan het niet verklaren - kan je nagaan.

Hoort dit? Dat ze hun achterpoten vóór hun voorpoten zetten, zeg maar? Ik moest draf-foto's voor Marjoleine zoeken, maar die heb ik natuurlijk niet. Ik heb wel heel goed gekeken naar de afdrukken die ze achterlieten in de modder, en eigenlijk valt bij beiden nèt de achterpoot niet samen met de voorpoot. Hij blijft er net ietsje achter, maar beide afdrukken raken elkaar wel heel duidelijk.zeta-jones schreef:Ik zie ook graag gangwerkfoto's moet ik zeggen, maar die kom je niet zo heel veel tegen.
Hier onze Jessie in draf toen ze nog een stukkie jonger was:
Oogt erg jong en heeft nauwelijks potenMagic schreef:Ik ben wat aan het surfen en kom deze prachtige border tegen:

Dezelfde hond iets ouder dan, en zonder ongemaaid gras:*Anita* schreef: Oogt erg jong en heeft nauwelijks poten
deze oordracht vind ik persoonlijk erg lelijk bij een border collie