Ik kom dus ook met Diablo, die is toch praktisch even oud als Gijsje, kunnen we iig samen omdraaienGijsje kan de hele wandeling ook nog niet doen natuurlijk maar ik kan na een half uurtje omdraaien.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Donderdag 31 december: Oudejaarswandeling op Bussloo!
Moderator: moderatorteam
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Re: Donderdag 31 december: Oudejaarswandeling op Bussloo!
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Hou oud zijn die van jullie dan?Maryanne schreef:Ik kom dus ook met Diablo, die is toch praktisch even oud als Gijsje, kunnen we iig samen omdraaienGijsje kan de hele wandeling ook nog niet doen natuurlijk maar ik kan na een half uurtje omdraaien.
Aangezien Luca dan 5 maanden is, moet ik ook omkeren
Zeer ws ben ik er ook bij
- Moniek B.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nog even onder voorbehoud want het klinkt nog zo ver weg
Maar ik ga ook mee, met Aisha en Ean in elk geval.
En hoe zit het ook alweer? Loopt er ook een pad? Wil Belle eigenlijk ook wel meenemen in de doggyride dan, maar kan dat?
En hoe zit het ook alweer? Loopt er ook een pad? Wil Belle eigenlijk ook wel meenemen in de doggyride dan, maar kan dat?
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
IJSyamie schreef:Scooby schreef:Uiteindelijk was er dus geen ijs, weet je nog? Toen kon de wandeling nog gewoon door gaan.yamie schreef:
als het zo is, als vorig jaar? kan ze maar ( of jij dus) beter zorgen dat ze bij het water weg blijf, dat was nl ijs...
maar goed, of het uberhaupt verstandig is?
er was wel ijs , de wandeling ging wel door, omdat degene die mee gingen dat aandurfde en er wel van overtuigd waren dat ze hun honden van het ijs af konden houden. ( volgens mij zijn er dus ook mensen afgehaakt omdat er ijs lag)
http://www.hondenforum.nl/plaza/post318 ... g#p3185902" onclick="window.open(this.href);return false;
noem dat maar geen ijs

het lag er idd wel degelijk
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Diablo is dan ook 5 maandenMachie schreef:Hou oud zijn die van jullie dan?Maryanne schreef:Ik kom dus ook met Diablo, die is toch praktisch even oud als Gijsje, kunnen we iig samen omdraaienGijsje kan de hele wandeling ook nog niet doen natuurlijk maar ik kan na een half uurtje omdraaien.
Zeer ws ben ik er ook bijVriendlief heeft vrijgevraagd maar geen idee of hij vrij krijgt..
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
áls ik kom dan kom ik misschien met mijn broertje die tzt misschien zelf ook wel zijn mopshond heeft 
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Ik wil ook wel mee met de honden, maar hangt ff af van hoever het rijden is en hoe ik me dan voel..
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Nee, er is geen pad. Je kunt wel het grootste gedeelte van de route over het gras lopen. Dan loop je iets verder van het water af, maar dat kan prima. Die vriendin van me met de twee whippets die ook mee gaat, gaat altijd op haar vouwfietsje en dat lukt ook prima.Moniek B. schreef:Nog even onder voorbehoud want het klinkt nog zo ver weg![]()
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Gave foto! Maar dat laagje wat er lag, was toen flinterdun, toch? Volgens mij was er uiteindelijk geen gevaar voor de honden?P!nki schreef:
Groetjes, Karen
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
geweldig, ik kom waarschijnlijk ook... 
- MJ
- Zeer actief
Oh kijk , da's iig al gezellig!Maryanne schreef:Ik kom dus ook met Diablo, die is toch praktisch even oud als Gijsje, kunnen we iig samen omdraaienGijsje kan de hele wandeling ook nog niet doen natuurlijk maar ik kan na een half uurtje omdraaien.
Ik denk haast wel dat ik kom hoor.
In het begin wacht ik anders gewoon even op een afstandje . Als we lopen gaat alles okay met de 3 kornuiten maar met ergens staan wachten kan Maxi erg hieperdepiep zijn en dat is wat lastig met 3 riemen dan.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Dat is mooi! Is Luca niet de enige pupMaryanne schreef:Diablo is dan ook 5 maanden
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zet je er gewoon bij op de lijst! Dan moet je!MJ schreef:Ik denk haast wel dat ik kom hoor.
In het begin wacht ik anders gewoon even op een afstandje . Als we lopen gaat alles okay met de 3 kornuiten maar met ergens staan wachten kan Maxi erg hieperdepiep zijn en dat is wat lastig met 3 riemen dan.
Groetjes, Karen
- Machie
- Zeer actief
Mag ik er trouwens vanuit gaan dat alle honden gewoon hondvriendelijk zijn?
- MJ
- Zeer actief
Scooby schreef:Ik zet je er gewoon bij op de lijst! Dan moet je!MJ schreef:Ik denk haast wel dat ik kom hoor.
Het is ook geheel geen straf hoor, het is een onwijs leuke wandeling ,zo met z'n allen !
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Je staat al op de lijst erbij!MJ schreef:Scooby schreef:Ik zet je er gewoon bij op de lijst! Dan moet je!MJ schreef:Ik denk haast wel dat ik kom hoor.
In het begin wacht ik anders gewoon even op een afstandje . Als we lopen gaat alles okay met de 3 kornuiten maar met ergens staan wachten kan Maxi erg hieperdepiep zijn en dat is wat lastig met 3 riemen dan.![]()
Het is ook geheel geen straf hoor, het is een onwijs leuke wandeling ,zo met z'n allen !
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, daar ga ik wel vanuit als mensen met hun hond mee gaan met een dergelijke wandeling. Je kunt natuurlijk nooit 100% garanderen dat er niets gebeurt, maar ik ga er altijd maar vanuit dat mensen die weten dat hun hond minder hondvriendelijk is niet mee gaan met zo'n grote wandeling...Machie schreef:Mag ik er trouwens vanuit gaan dat alle honden gewoon hondvriendelijk zijn?
Groetjes, Karen
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Hmmm, jammer, ik had graag meegewild, maar moet naar het noorden met een nest puppen. 
Omrijden via Bussloo zit er helaas niet in
Omrijden via Bussloo zit er helaas niet in
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
nee dat was niet flinterdun, er waren zelfs mensen op het ijs, Lijfje van Jes is het ijs op geweest, er waren her en der zwakke plekken en wakken, maar er lag dus over het algemeen een behoorlijke ijslaag.Scooby schreef:Gave foto! Maar dat laagje wat er lag, was toen flinterdun, toch? Volgens mij was er uiteindelijk geen gevaar voor de honden?P!nki schreef:
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
klopt, ook lune heeft op het ijs gestaan en toen hield ik mijn hart vast ...yamie schreef:nee dat was niet flinterdun, er waren zelfs mensen op het ijs, Lijfje van Jes is het ijs op geweest, er waren her en der zwakke plekken en wakken, maar er lag dus over het algemeen een behoorlijke ijslaag.Scooby schreef:Gave foto! Maar dat laagje wat er lag, was toen flinterdun, toch? Volgens mij was er uiteindelijk geen gevaar voor de honden?P!nki schreef:
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
- M@ri@nne
- Zeer actief
Ik moet oudjaarsdag werken.
Groetjes, Marianne.

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Vaag, dat ik daar een hele andere herinnering van heb? Maar goed; het zal wel. Ik weet wel dat we het er van te voren nog uitgebreid over gehad hebben, omdat ik me afvroeg of de wandeling wel door kon gaan en dat het achteraf heel goed kon dat we de wandeling toch door hadden laten gaan.yamie schreef:nee dat was niet flinterdun, er waren zelfs mensen op het ijs, Lijfje van Jes is het ijs op geweest, er waren her en der zwakke plekken en wakken, maar er lag dus over het algemeen een behoorlijke ijslaag.Scooby schreef:Gave foto! Maar dat laagje wat er lag, was toen flinterdun, toch? Volgens mij was er uiteindelijk geen gevaar voor de honden?P!nki schreef:
Groetjes, Karen
- Youp
- Zeer actief
Lijkt me weer gezellig! Ik ben al 2 jaar niet meegeweest! Ik ga even met Ralf overleggen hoe en wat met de kinderen. Ik kom in ieder geval met Zahra dan. Diesel is afhankelijk van de samenstelling van de groep.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Youp schreef:Lijkt me weer gezellig! Ik ben al 2 jaar niet meegeweest! Ik ga even met Ralf overleggen hoe en wat met de kinderen. Ik kom in ieder geval met Zahra dan. Diesel is afhankelijk van de samenstelling van de groep.
Leuk! Ik zet je erbij op de lijst.
Er staat een lijst van deelnemers op de eerste pagina.
Groetjes, Karen
-
miekmiek
Ik heb zitten twijfelen omdat ik eigenlijk wel heel graag wou komen, maar denk dat ik het toch niet doe. Teneerste omdat ik Tommie op die dag gewoon nergens los durf te laten, áls er ook maar 1 knal is ben ik hem kwijt. Dat durf ik niet aan. Dus ik wou met Miah komen. Maar ik zie dat er best wat pups of jonge honden komen, en dan is ze toch nét even wat te bazig om lekker relaxt te wandelen. Dus ik kom niet. Waarom ik dat nu allemaal typ? Ik heb geen idee, haha. Wil jullie wel veel plezier wensen!
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
We hebben het juist in onze vakantie gepland zodat we thuis kunnen zijn. Volgend jaar maar weerLiesbeth schreef:Kan je het niet uitstellen??Lysette schreef:Oooh wel leuk maar Ziva wordt de week daarvoor gecastreerd en die blijft natuurlijk nooit uit het water
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Melina
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Chihuahua & Schipperke
Nog niet zo lang actief op het forum, maar het lijkt me erg leuk om mee te lopen met de oudejaarswandeling. Ik loop regelmatig op Bussloo met Tess en Bento, woon dan ook lekker dichtbij (Deventer). Bento (kruising) is alleen nog wel vrij jong (4 maand, reu) en wat onzeker nog voor (grote) honden en Tess (Jack Russel, 10 jaar, teef) is van mijn moeder, zij is soms nogal fel naar andere honden, maar alleen als zij zich bedreigd voelt. Als Bento moe wordt, of toch wat angstig in de groep, dan kan ik altijd weer omkeren. Dus ik wil het wel proberen. Meestal loop ik zelf het korte rondje, over de brug en dit houden ze beide goed vol. Ik neem aan dat jullie de lange ronde lopen, dus om de gehele plas heen? Ik heb eigenlijk geen idee waar de Robbenkamp zich bevind, ben er vast weleens langs gelopen
Hier 2 foto's van Tess en Bento:

Bento, hier nog maar 9 weekjes, inmiddels al dik 3 maand! Snel nieuwe foto's maken, hij is al erg veranderd, vooral zijn oren, zijn als een Border Collie naar opzij gaan staan

Groetjes Melina
Hier 2 foto's van Tess en Bento:

Bento, hier nog maar 9 weekjes, inmiddels al dik 3 maand! Snel nieuwe foto's maken, hij is al erg veranderd, vooral zijn oren, zijn als een Border Collie naar opzij gaan staan

Groetjes Melina
-
Marion.
Wat Noor zegt is waar hoor. Ik heb me nog zorgen gemaakt om Sjaakmans, of ik hem wel van het ijs kon houden. Maar dat ging primaScooby schreef:Vaag, dat ik daar een hele andere herinnering van heb? Maar goed; het zal wel. Ik weet wel dat we het er van te voren nog uitgebreid over gehad hebben, omdat ik me afvroeg of de wandeling wel door kon gaan en dat het achteraf heel goed kon dat we de wandeling toch door hadden laten gaan.yamie schreef:nee dat was niet flinterdun, er waren zelfs mensen op het ijs, Lijfje van Jes is het ijs op geweest, er waren her en der zwakke plekken en wakken, maar er lag dus over het algemeen een behoorlijke ijslaag.
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Dan lopen mijn lief en ik met Magic ook graag met de omkeerders meeMachie schreef:Hou oud zijn die van jullie dan?Maryanne schreef:Ik kom dus ook met Diablo, die is toch praktisch even oud als Gijsje, kunnen we iig samen omdraaienGijsje kan de hele wandeling ook nog niet doen natuurlijk maar ik kan na een half uurtje omdraaien.
Zeer ws ben ik er ook bijVriendlief heeft vrijgevraagd maar geen idee of hij vrij krijgt..
Magic is dan 4 maanden.
Ik kan trouwens nog niet 100% zeker toezeggen, want mijn vriend zit voor zaken in het buitenland en heeft daar even heel andere dingen aan zijn hoofd dan nadenken over de feestdagen

Iedere dag feest!
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
We zijn gewoon al met een hele puppenclub! 

Iedere dag feest!