Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Donderdag 31 december: Oudejaarswandeling op Bussloo!

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Donderdag 31 december: Oudejaarswandeling op Bussloo!

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Liesbeth schreef:
Hanneke2 schreef:Is er iemand die langs een NS-station op de route komt en ons op zou kunnen pikken? Lilo heeft een tuig om vast te zetten aan een autogordel en kan in principe probleemloos naast een vreemde hond in een vreemde auto als ik ook maar in die auto zit.
Ik wil best langs station Apeldoorn rijden als je dat beter uitkomt (je kan uit 3 stations kiezen). Als je Lilo dan voorin bij je voeten houdt komt het helemaal goed.
Dat scheelt inderdaad aanzienlijk in de reistijd! Dus in principe: ja, graag! Ik zal tzt nog wel effe PB-en om precies af te spreken.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

AnneMarie schreef:....'gaat het meestal wel goed...'
er is dus wel eens mot tussen de honden?
Dat kan overal gebeuren waar meerdere honden samen zijn, toch?
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Frederique schreef: Zijn er ook mensen welkom die niet hier op het forum zitten?
Ja, natuurlijk! Op pagina 1 staat al een hele lijst van mensen die mee gaan en daar staat ook een lijstje onder van mensen die niet op het forum zitten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch?
Hanneke2
Zeer actief

Ariane schreef:We waren van plan om dit jaar weer mee te gaan, maar hebben een kort huwelijksreisje aangeboden gekregen :D
Oudejaarsdag vliegen we om 6.45 uur naar Frankrijk voor een paar dagen, dus slaan we over.
Volgend jaar hopelijk weer :ok:
Nou zeg, als je moet kiezen tussen in de kou door de modder banjeren of een paar dagen romantisch Frankrijk...
:mrgreen:

Ik zou het ook wel weten, hartstikke lekker joh, geniet ervan!
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Ik heb er diep overna gedacht, maar ik ga niet mee, ik vrees dat Danne en Ceño helemaal leip worden als ze vast moeten blijven met al die loslopers om zich heen hahah
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

kitty2 schreef:Ik heb er diep overna gedacht, maar ik ga niet mee, ik vrees dat Danne en Ceño helemaal leip worden als ze vast moeten blijven met al die loslopers om zich heen hahah
Ja, dat kan ik me voorstellen. Kunnen ze echt niet los?
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Scooby schreef:
kitty2 schreef:Ik heb er diep overna gedacht, maar ik ga niet mee, ik vrees dat Danne en Ceño helemaal leip worden als ze vast moeten blijven met al die loslopers om zich heen hahah
Danne kan op zich loslopen, maar met Ceño durf ik het nog niet zo goed ( die is er koud 4 weken) ik denk dat voor hem de verwarring te groot is nog...
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

kitty2 schreef:
Scooby schreef:
Danne kan op zich loslopen, maar met Ceño durf ik het nog niet zo goed ( die is er koud 4 weken) ik denk dat voor hem de verwarring te groot is nog...
Ik snap het. Misschien volgend jaar?
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Mocht er toevallig iemand uit Drachten of omgeving, die kant opgaan en Beike en mij mee willen nemen, dan hoor ik het graag :D :ok:
Githa
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Githa »

Ik wil ook wel weer mee, met Mejra.
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Gezellig Githa, kun je kijken wat er van Tapas geworden is sinds je haar en haar nestgenootjes voor de lens hebt gehad. :wink:
Githa
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Githa »

LongFields schreef:Gezellig Githa, kun je kijken wat er van Tapas geworden is sinds je haar en haar nestgenootjes voor de lens hebt gehad. :wink:
Ja leuk, ik ben heel benieuwd!!
Afbeelding
johan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense herder

Ongelezen bericht door johan »

Het lijkt me echt leuk om zo het jaar af te sluiten maar het is zo'n eind rijden...........ik denk er nog even over. :denken:
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Oef het gaat me dit jaar weer niet lukken omdat we dan in Londen zijn. Volgend jaar hoop ik dat we echt meekunnen :ok:
Afbeelding
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

Als ik kom, is het zonder Jamey... Aangezien het nou ook weer niet heel dichtbij is moet ik me dus nog even bezinnen of ik kom...
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Josee
Zeer actief
Mijn ras(sen): weimaraners
Contacteer:

Ongelezen bericht door Josee »

Leuk :E:
Wij zijn ook weer van de partij.
Ik neem Faido, Thilda en Buddy mee. Misschien ook nog Cleo, maar ligt er aan hoever ik wil lopen...
Hanneke2
Zeer actief

kitty2 schreef:
Scooby schreef:
Kan je niet alleen met Danne komen? Ik ga Lilo ook alleen los gooien als ze hevige interesse toont in een andere hond, en Danne past wel heel erg in haar straatje. :mrgreen:

Ik ben anders ook best bereid om Ceño voor je aan de lijn te houden zodat hij en Lilo lekker wat kunnen flirten en jij al je aandacht op loslopende Danne kan houden. Ik weet wat het is om ogen tekort te komen met die stomme podi's.
Aiko 09
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita inu

Ongelezen bericht door Aiko 09 »

Zijn er mensen uit de omgeving Gouda waarmee ik samen met Aiko (akita-pup 18wkn) mee mag rijden? Anders pak ik de trein wel.

Alvast bedankt!
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Aiko 09 schreef:Zijn er mensen uit de omgeving Gouda waarmee ik samen met Aiko (akita-pup 18wkn) mee mag rijden? Anders pak ik de trein wel.
Dan zal je iemand moeten vinden die je van een station oppikt, want met de bus kom je niet op of in de buurt van de plek waar wij afspreken.
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

zoals mijn oudejaardagsplannen nu zijn :cheer: sla ik dit jaar met veel plezier over. Mochten mijn plannen veranderen ben ik uiteraard wel van de partij. Ik wens iedereen die gaat veel plezier
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Vince
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
Contacteer:

Ongelezen bericht door Vince »

Tibs en ik gaan ook mee (mits er geen ijs ligt :)) :E:
Youp
Zeer actief

Ongelezen bericht door Youp »

Diesel gaat definitief niet mee. Ik durf het niet aan. Laatst met de doggenwandeling ging het erg goed met de andere reuen, maar toen was hij alleen. Nu wil ik Zahra graag meenemen.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra
Afbeelding
Magic
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Magic »

Scooby schreef:
Aiko 09 schreef:Zijn er mensen uit de omgeving Gouda waarmee ik samen met Aiko (akita-pup 18wkn) mee mag rijden? Anders pak ik de trein wel.
Dan zal je iemand moeten vinden die je van een station oppikt, want met de bus kom je niet op of in de buurt van de plek waar wij afspreken.
Ik denk dat dat geen probleem zal zijn hoor ;).
Ik kan zelf nog niets beloven, maar wij komen wel langs het (een) station.
Afbeelding
Iedere dag feest!
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ik heb er al superveel zin in!
Luca gaat de laatste tijd echt heel erg leuk met andere honden :) Hij heeft al een stuk meer zelfvertrouwen dan een week terug :)

Ik kan niemand oppikken. Heb geen auto die geschikt is voor nog een andere hond erbij in..
Aiko 09
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita inu

Ongelezen bericht door Aiko 09 »

@ magic, als je wat meer zekerheid hebt wil je me dan een pb'tje sturen? Alvast bedankt :E:

Als er nog andere forummers langs een station rijden en eventueel bereid zijn mij op te halen dan hoor ik het graag!
Afbeelding
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Aaai, ik wil zo graag mee! Ik hoop dat het lukt met Beau, we zijn nu aan het oefenen met loslopen maar ik weet niet of ik hem te pakken krijg na een tijdje.. Zou me rot schamen als dat niet het geval is - dan gaat Beautje zo de weg op :M: En ik weet nog niet qua vervoer (ik woon zo dichtbij, echt werkelijk, maar als moeders niet wil rijden dan moet ik met de fiets.. En fietsen en Beau hebben we nog niet geprobeerd). Ik kan natuurlijk even kijken hoelang het lopen is voor mij, maar Beau de lomperik wil sowieso wel mee. Hij moet echt goed moe zijn, volgens mij enorm bang voor vuurwerk.. Goed, ik overleg hier thuis even en kijk eventjes of we Beau kunnen pakken enzo.. We zien wel! :F:
Afbeelding
Youp
Zeer actief

Ongelezen bericht door Youp »

Margeeske schreef:Aaai, ik wil zo graag mee! Ik hoop dat het lukt met Beau, we zijn nu aan het oefenen met loslopen maar ik weet niet of ik hem te pakken krijg na een tijdje.. Zou me rot schamen als dat niet het geval is - dan gaat Beautje zo de weg op :M: En ik weet nog niet qua vervoer (ik woon zo dichtbij, echt werkelijk, maar als moeders niet wil rijden dan moet ik met de fiets.. En fietsen en Beau hebben we nog niet geprobeerd). Ik kan natuurlijk even kijken hoelang het lopen is voor mij, maar Beau de lomperik wil sowieso wel mee. Hij moet echt goed moe zijn, volgens mij enorm bang voor vuurwerk.. Goed, ik overleg hier thuis even en kijk eventjes of we Beau kunnen pakken enzo.. We zien wel! :F:
Mijn ervaring is dat de honden heel goed op het baasje letten in zo'n grote groep. Mijn hond luistert ook niet altijd super maar in een grote groep is ze toch bang om me kwijt te raken.
Als je niet zeker weet hoe bang ze is voor vuurwerk zou ik wel uitkijken. Er zit natuurlijk een kans in dat er toch een knal te horen is. Het laatste wat je wil is je hond kwijtraken op oudjaarsdag in een vreemde omgeving!
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra
Afbeelding
Hilde
Zeer actief

Door de lucht is het al rond de 7 kilometer. Ik zie het echt niet zitten om eerst 7 kilometer heen > dan 2 uur lopen > dan 7 kilometer terug te doen. Ik denk dat jullie dat wel snappen :pffff: :mrgreen: Misschien iemand die me op kan komen halen (eventueel bij een punt wat handiger is voor diegene)? Denk niet dat mijn ouders er veel zin in hebben. Beau heeft wel het formaat van een grote Beagle, dus weet niet of ik iemand zo gek krijg? :U:

Edit: Typfout
Afbeelding
Hilde
Zeer actief

Youp schreef:Mijn ervaring is dat de honden heel goed op het baasje letten in zo'n grote groep. Mijn hond luistert ook niet altijd super maar in een grote groep is ze toch bang om me kwijt te raken.
Als je niet zeker weet hoe bang ze is voor vuurwerk zou ik wel uitkijken. Er zit natuurlijk een kans in dat er toch een knal te horen is. Het laatste wat je wil is je hond kwijtraken op oudjaarsdag in een vreemde omgeving!
Dat klopt natuurlijk wel, hij zal uiteindelijk wel komen. En voor eten komt hij altijd wel en dan gewoon direct de halsband vastpakken :mann: Ik zal nog even bekijken met vuurwerk, hoop dat het niet al te erg is, maar denk dat 'ie met andere honden toch wat stoerder staat. Maar gister werd er een sneeuwbal tegen de ruit gegooit en toen begon 'ie keihard te blaffen.. Ik zal het nog even bekijken allemaal :F:
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Luca luisterd ook niet geweldig hoor!
Helemaal niet in een groep denk ik, want spelen met andere honden.. Das veule leuker dan naar de baas luisteren :D
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”