Wij hebben idd ook de grote ronde gelopen, wel een koud straf windje maar voor de rest heerlijk. De die hards hingen zelfs nog in het water, ach ja waarom ook niet.AnneMarie schreef:Ben vanmorgen naar Bussloo geweest, grote ronde gewandeld, heerlijk. Helaas konden we niet vanmiddag. Jammer dat je nergens iets kon drinken, dat zou best een goudmijntje zijn op zo'n dag denk ik.
Bo is lekker moe nu, ik ga nog hapjes maken voor vanavond. Mooie laag sneeuw hier. Blijft prachtig hangen.
Rijden doe ik altijd. Ben niet klein te krijgen![]()
Heel goede Jaarwisseling voor iedereen!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Donderdag 31 december: Oudejaarswandeling op Bussloo!
Moderator: moderatorteam
- Vince
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
- Contacteer:
Re: Donderdag 31 december: Oudejaarswandeling op Bussloo!
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ook weer thuis.
Fijne wandeling en de hondjes hebben genoten. Zitten nu aan een heerlijk botje.
Ook vanaf hier....iedereen een hele fijne jaarwisseling !
Fijne wandeling en de hondjes hebben genoten. Zitten nu aan een heerlijk botje.
-
Job
- Zeer actief
foto's?
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Ik vond het zo leuk dat jij er ook was, want ik had Dust nooit zó klein verwacht!MJ schreef:Ook weer thuis.
Fijne wandeling en de hondjes hebben genoten. Zitten nu aan een heerlijk botje.![]()

- Hilde
- Zeer actief
Volgens mij waren er geen cameras.. Wou de mijne meenemen maar die heeft het begevenJob schreef:foto's?

- Vince
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou ik had die van mij mee en heb er welgeteld 5 gemaakt....Margeeske schreef:Volgens mij waren er geen cameras.. Wou de mijne meenemen maar die heeft het begevenJob schreef:foto's?
- MJ
- Zeer actief
Vond het ook erg leuk om jou te zienMargeeske schreef: Ik vond het zo leuk dat jij er ook was, want ik had Dust nooit zó klein verwacht!en Gijsje.. tja..
Beau is trouwens een leukerd ! En ja...Dust is een heel klein friemeltje maar in zijn beleving zo groot als een bouvier.
- Hilde
- Zeer actief
Hij liep er ook heel stoer tussenMJ schreef:Vond het ook erg leuk om jou te zienMargeeske schreef: Ik vond het zo leuk dat jij er ook was, want ik had Dust nooit zó klein verwacht!en Gijsje.. tja..
![]()
Beau is trouwens een leukerd ! En ja...Dust is een heel klein friemeltje maar in zijn beleving zo groot als een bouvier.![]()
![]()
Normaal is Beau hartstikke springerig in de auto maar nu plofte hij neer en heeft de hele tijd liggen slapen...

- Vince
- Zeer actief
- Contacteer:
Is Beau de Beagle die ook de hele tijd in de 'kopgroep' meeliep? Bij Tibs, Luka en Mex?Margeeske schreef:Hij liep er ook heel stoer tussenMJ schreef:Vond het ook erg leuk om jou te zienMargeeske schreef: Ik vond het zo leuk dat jij er ook was, want ik had Dust nooit zó klein verwacht!en Gijsje.. tja..
![]()
Beau is trouwens een leukerd ! En ja...Dust is een heel klein friemeltje maar in zijn beleving zo groot als een bouvier.![]()
![]()
Dankjewel voor je compliment..
Normaal is Beau hartstikke springerig in de auto maar nu plofte hij neer en heeft de hele tijd liggen slapen...![]()
- Hilde
- Zeer actief
Jep, die ene, die heel stoer vooraan liepVince schreef: Is Beau de Beagle die ook de hele tijd in de 'kopgroep' meeliep? Bij Tibs, Luka en Mex?

- Moniek B.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ook weer terug, was weer gezellie!
Had camera bij me... maar ja; als je de sd-kaart niet in stopt is het lastig foto's maken
Dus geen foto's vanaf hier helaas...
Ben nog wel even benieuwd naar hoe het gaat met de bruine labrador? Weet eerlijk gezegd niet of het iemand van hier was of van buiten het forum, als van buiten het forum hoop ik dat Karen degene kent en kan navragen hoe het met de hond gaat?
Had camera bij me... maar ja; als je de sd-kaart niet in stopt is het lastig foto's maken
Ben nog wel even benieuwd naar hoe het gaat met de bruine labrador? Weet eerlijk gezegd niet of het iemand van hier was of van buiten het forum, als van buiten het forum hoop ik dat Karen degene kent en kan navragen hoe het met de hond gaat?
- Hilde
- Zeer actief
Ja, ik vond die bruine labrador er wel een beetje.. niet goed uit zienMoniek B. schreef:Ook weer terug, was weer gezellie!
Had camera bij me... maar ja; als je de sd-kaart niet in stopt is het lastig foto's makenDus geen foto's vanaf hier helaas...
Maarrreeee.. mag ik vragen wat voor honden jij hebt? Ik kan de forumnamen nog niet aan gezichten koppelen namelijk

- Vince
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Die jongen zit niet op het hondenforum weet ik. Ik had hem bij het begin nog gesproken namelijk. Hij had het via Hyves gehoord dus wellicht dat degene die hem op de hoogte heeft gebracht van hier nog even informeren?? Hoop dat het goed gaat met hem iig!Moniek B. schreef:Ook weer terug, was weer gezellie!
Had camera bij me... maar ja; als je de sd-kaart niet in stopt is het lastig foto's makenDus geen foto's vanaf hier helaas...
Dat is idd een stoere Beagle!! Die liep er zo lekker tussendoor te banjeren!Margeeske schreef:Jep, die ene, die heel stoer vooraan liepVince schreef: Is Beau de Beagle die ook de hele tijd in de 'kopgroep' meeliep? Bij Tibs, Luka en Mex?En die op het einde nog meeliep.. Zegmaar na de brug
- Hilde
- Zeer actief
Hij vindt zichzelf afentoe iets te stoer jaVince schreef:Dat is idd een stoere Beagle!! Die liep er zo lekker tussendoor te banjeren!Margeeske schreef:Jep, die ene, die heel stoer vooraan liepVince schreef: Is Beau de Beagle die ook de hele tijd in de 'kopgroep' meeliep? Bij Tibs, Luka en Mex?En die op het einde nog meeliep.. Zegmaar na de brug

- Moniek B.
- Zeer actief
- Contacteer:
[quote="MargeeskeMaarrreeee.. mag ik vragen wat voor honden jij hebt? Ik kan de forumnamen nog niet aan gezichten koppelen namelijk[/quote]
Tuurlijk !
Ben van Ean de Flatcoated die Maxi van MJ niet met rust kon laten en van Aisha, het Golden retriever-teefje..
Tuurlijk !
Ben van Ean de Flatcoated die Maxi van MJ niet met rust kon laten en van Aisha, het Golden retriever-teefje..
- Hilde
- Zeer actief
Tuurlijk !Moniek B. schreef:[quote="MargeeskeMaarrreeee.. mag ik vragen wat voor honden jij hebt? Ik kan de forumnamen nog niet aan gezichten koppelen namelijk
Ben van Ean de Flatcoated die Maxi van MJ niet met rust kon laten en van Aisha, het Golden retriever-teefje..[/quote]
Jaaa! Met die mooie Golden.. Volgens mij ook nog de enige Golden.. Of niet?

- Moniek B.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb ook nog even een lichte Golden zien lopen maar weet niet of die bij de groep hoorde? Ze was in elk geval wel de enige donkere Golden, dus als je haar bedoelt: dank voor het complimentMargeeske schreef: Jaaa! Met die mooie Golden.. Volgens mij ook nog de enige Golden.. Of niet?
- Hilde
- Zeer actief
Moniek B. schreef:Ik heb ook nog even een lichte Golden zien lopen maar weet niet of die bij de groep hoorde? Ze was in elk geval wel de enige donkere Golden, dus als je haar bedoelt: dank voor het complimentMargeeske schreef: Jaaa! Met die mooie Golden.. Volgens mij ook nog de enige Golden.. Of niet?

- MJ
- Zeer actief
Aaaah, dat viel best mee.....en het was reuzzzzze makkelijk . 1 hond roepen ( of het nou Ean of Maxi was ze kwamen er met z'n tweetjes aan.Moniek B. schreef: die Maxi van MJ niet met rust kon laten
Volgende keer neem ik Ean mooi mee. Dat zei ik vorig jaar al.
Oh en Maxi bedankt je trouwens hartelijk voor de oliebol .
Vlegel !
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Hier ook weer thuis. Het was een rustige maar gezellige wandeling. Bedan heeft genoten, zoveel vriendjes. Op het laatste stuk na het bruggetje vond hij het nodig om auto's te gaan drijven. Hij is zelfs door een vieze prut sloot gegaan om achter een auto aan te kunnen. Hij stonk behoorlijk toen hij weer terug kwam. Gelukkig besloot hij daarna om een gans te gaan drijven en heeft hij een heel stuk gezwommen achter de gans aan en kwam hij schoon weer uit het water.
Ze liggen hier nu allebei lekker te slapen.

- Hilde
- Zeer actief
Hij had die gans bijna te pakkenkiki78 schreef:Hier ook weer thuis. Het was een rustige maar gezellige wandeling. Bedan heeft genoten, zoveel vriendjes. Op het laatste stuk na het bruggetje vond hij het nodig om auto's te gaan drijven. Hij is zelfs door een vieze prut sloot gegaan om achter een auto aan te kunnen. Hij stonk behoorlijk toen hij weer terug kwam. Gelukkig besloot hij daarna om een gans te gaan drijven en heeft hij een heel stuk gezwommen achter de gans aan en kwam hij schoon weer uit het water.

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Tuurlijk !Moniek B. schreef:[quote="MargeeskeMaarrreeee.. mag ik vragen wat voor honden jij hebt? Ik kan de forumnamen nog niet aan gezichten koppelen namelijk
Ben van Ean de Flatcoated die Maxi van MJ niet met rust kon laten en van Aisha, het Golden retriever-teefje..[/quote]
Je gezicht zag er wel bekend uit, maar tja.....
Nah goed....volgende keer beter he?!
- Hilde
- Zeer actief
En jij hebt leuke Muisjemercedes2803 schreef:![]()
![]()
En ik leg nu de link pas dat jij dat bent
![]()
![]()
![]()
Je gezicht zag er wel bekend uit, maar tja.....Ik denk op diverse wandelingen wel vaker dat ik mensen ergens van ken en dan klopt het weer niet of is de link er niet...
Nah goed....volgende keer beter he?!![]()
Die blijkbaar een bemoeial is

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hier (20 minuten onder DeventerMachie schreef:En dan is apeldoorn hier maar 25 minuten rijden vandaan ofzo.. Ik woon n kwartiertje achter deventer richting het oosten
Hoorde gisteren van een kennis in Bathmen dat daar eigenlijk ook niks lag, das 5 minuten vanaf hier
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Hilde
- Zeer actief
Hoe is 't met Yana dan?Scooby schreef:Hier (20 minuten onder DeventerMachie schreef:En dan is apeldoorn hier maar 25 minuten rijden vandaan ofzo.. Ik woon n kwartiertje achter deventer richting het oosten
Hoorde gisteren van een kennis in Bathmen dat daar eigenlijk ook niks lag, das 5 minuten vanaf hier) ligt ook vrijwel niets, hoor.

- MJ
- Zeer actief
mercedes2803 schreef: Ik denk op diverse wandelingen wel vaker dat ik mensen ergens van ken en dan klopt het weer niet
Leuk je weer gezien te hebben Hil ! Tijd geleden joh.
- mercedes2803
- Zeer actief
Ik ben dus ook weer thuis met Muis
We hebben heerlijk gewandeld en het Muisje heeft de hele weg heerlijk liggen slapen en is daar hier thuis mee verder gegaan
Met Rimpel hebben we nog even lekker een rondje gewandeld daarnet want die vind het vuurwerk wel prima allemaal en nu zitten we dus lekker warm weer in huis.
Het was prima te doen qua temperatuur inderdaad. De wind voelde wel wat koud aan af en toe, maar dat is het voordeel dat je om de plas heenloopt en dus telkens de wind van een andere kant krijgt.
Ik heb het goed naar mijn zin gehad en weer eens wat mensen gesproken die ik nog niet kende en mensen die ik al wel kende.
Ik heb ook zeker wel wat mensen gemist die er altijd waren en nu niet
- Sonja en Karen bvb, maar ik had me ook erg verheugd op Aiko en op Leane met haar rottie's....
Jammer dat jullie er niet waren, maar misschien volgende keer weer?
Ik ben ook erg benieuwd hoe het met de bruine lab gaat ...hij was zoooo blij en wilde nog zo graag verder maar dat ging echt niet meer lukken met die hele achterpoot die niet meer mee wilde doen en gewoon inzakte....
Het was verder erg leuk en volgend jaar zijn we er weer
We hebben heerlijk gewandeld en het Muisje heeft de hele weg heerlijk liggen slapen en is daar hier thuis mee verder gegaan
Met Rimpel hebben we nog even lekker een rondje gewandeld daarnet want die vind het vuurwerk wel prima allemaal en nu zitten we dus lekker warm weer in huis.
Het was prima te doen qua temperatuur inderdaad. De wind voelde wel wat koud aan af en toe, maar dat is het voordeel dat je om de plas heenloopt en dus telkens de wind van een andere kant krijgt.
Ik heb het goed naar mijn zin gehad en weer eens wat mensen gesproken die ik nog niet kende en mensen die ik al wel kende.
Ik heb ook zeker wel wat mensen gemist die er altijd waren en nu niet
Jammer dat jullie er niet waren, maar misschien volgende keer weer?
Ik ben ook erg benieuwd hoe het met de bruine lab gaat ...hij was zoooo blij en wilde nog zo graag verder maar dat ging echt niet meer lukken met die hele achterpoot die niet meer mee wilde doen en gewoon inzakte....
Het was verder erg leuk en volgend jaar zijn we er weer
- mercedes2803
- Zeer actief
Een ENORME bemoeial ja :N:Margeeske schreef:En jij hebt leuke Muisjemercedes2803 schreef:![]()
![]()
En ik leg nu de link pas dat jij dat bent
![]()
![]()
![]()
Je gezicht zag er wel bekend uit, maar tja.....Ik denk op diverse wandelingen wel vaker dat ik mensen ergens van ken en dan klopt het weer niet of is de link er niet...
Nah goed....volgende keer beter he?!![]()
![]()
Die blijkbaar een bemoeial is![]()
- Hilde
- Zeer actief
Ik vind Muisje leukmercedes2803 schreef:Een ENORME bemoeial ja :N:Margeeske schreef: En jij hebt leuke Muisje![]()
Die blijkbaar een bemoeial is![]()

- mercedes2803
- Zeer actief
Ik zeg gewoon niets meer als ik DENK dat er ergens een link isMJ schreef:mercedes2803 schreef: Ik denk op diverse wandelingen wel vaker dat ik mensen ergens van ken en dan klopt het weer niet
Dan wil ik die koppies van die mensen weleens zien.
![]()
Leuk je weer gezien te hebben Hil ! Tijd geleden joh.Maar eventje gekletst met elkaar, dat moeten we bij een volgende wandeling wel even langer doen
en doe Rimpel nog even een knuffel van me.
dat is me een paar keer mis gegaan en dan bleek dat de andere mensen wel precies wisten wie ik was en dat vind ik gewoon lullig...
het is namelijk geen des interesse maar ja, ik loop met verschillende clubjes mee natuurlijk....
Ik heb Charlotte eens gezien tijdens een Pei wandeling, dat wilde maar NIET landen in mijn hoofd want de combinatie op dat moment klopte niet
Het was zeker leuk om jou en je tuig ook weer eens even te zien
Het was even kort dat we echt gekletst hebben, maar dat halen we de volgende keer wel weer in
De knuffel aan Rimpeltje is overgebracht