Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

toch proberen: gezocht; huisje, vuurwerkvrij....

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

~Suzanne~
Zeer actief

toch proberen: gezocht; huisje, vuurwerkvrij....

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Hoi,
We waren afgelopen jaarwisseling ergens waar het ons enorm beviel, maar helaas is de accomodatie al geboekt voor de komende jaarwisseling. Bummer... maar het is niet anders.

Wat ik zoek hoeft maar aan een paar eisen te voldoen ;-)
- in the middle of nowhere (of anderszins "vuurwerkvrij")
- 3 (evt 4) honden toegestaan
- indien mogelijk omheinde tuin, maar niet verplicht, "vuurwerkvrij" gaat voor deze eis ;-)
- in Ned of maximaal 1 auto-uurtje over de grens (Duitsland, Belgie...)
- liefst niet op een park....

Wie heeft een tip?

Suzanne
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: toch proberen: gezocht; huisje, vuurwerkvrij....

Ongelezen bericht door Scooby »

Er is een vuurwerkvrij park: http://nos.nl/video/126276-vuurwerkvrij ... ieren.html" onclick="window.open(this.href);return false;
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

Wij zijn afgelopen oud en nieuw hier geweest. http://www.easterwood.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan vakantiewoningen het hofje in Elsloo
Het is een heel klein parkje en als je huisje 8p hebt, zit je aan de rand van het parkje en kan je je auto naast je huisje zetten.
Er werd in de buurt geen vuurwerk afgestoken, wel in de dorpen verderop, maar dat klint als een autodeur die dicht wordt geslagen en op oudejaarsavond om 24.00 uur hebben wij de tv iets harder gedaan en geen van de honden heeft iets gehoord.
Afbeelding
#linda#
Actief

Ongelezen bericht door #linda# »

Staatsbosbeheer verhuurt oude boswachterswoningen. Dan zit je dus echt in de middle of nowhere. Ik weet alleen niet of er honden mee mogen.
~Suzanne~
Zeer actief

bea leyba schreef:Wij zijn afgelopen oud en nieuw hier geweest. http://www.easterwood.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan vakantiewoningen het hofje in Elsloo
Het is een heel klein parkje en als je huisje 8p hebt, zit je aan de rand van het parkje en kan je je auto naast je huisje zetten.
Er werd in de buurt geen vuurwerk afgestoken, wel in de dorpen verderop, maar dat klint als een autodeur die dicht wordt geslagen en op oudejaarsavond om 24.00 uur hebben wij de tv iets harder gedaan en geen van de honden heeft iets gehoord.
Hoi,
Thanks, dat is een goede tip, maar ben je dan niet bang (zou ik nl zijn) dat de andere huurders WEL vuurwerk afsteken... zou je er nl alsnog middenin zitten en daar is 't me dan toch weer te duur voor.

Ik ga er wel even naar kijken morgen ;-)

Suzanne
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Suzanne123 schreef:
bea leyba schreef:Wij zijn afgelopen oud en nieuw hier geweest. http://www.easterwood.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan vakantiewoningen het hofje in Elsloo
Hoi,
Thanks, dat is een goede tip, maar ben je dan niet bang (zou ik nl zijn) dat de andere huurders WEL vuurwerk afsteken... zou je er nl alsnog middenin zitten
En dat mag dus niet op dit park: http://nos.nl/video/126276-vuurwerkvrij" onclick="window.open(this.href);return false; ... ieren.html
Felix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Felix »

#linda# schreef:Staatsbosbeheer verhuurt oude boswachterswoningen. Dan zit je dus echt in de middle of nowhere. Ik weet alleen niet of er honden mee mogen.
Boswachters hebben vaak zelf ook honden, dus dat zal geen probleem zijn ;)
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

Suzanne123 schreef:
Hoi,
Thanks, dat is een goede tip, maar ben je dan niet bang (zou ik nl zijn) dat de andere huurders WEL vuurwerk afsteken... zou je er nl alsnog middenin zitten en daar is 't me dan toch weer te duur voor.

Ik ga er wel even naar kijken morgen ;-)

Suzanne
Nee er zitten meer mensen met honden.
Er zijn twee huisjes van Easterwood, en de rest zit daar voor hun rust.
Er is geen vuurwerk afgestoken afgelopen oud en nieuw.
Afbeelding
Noppert
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Noppert »

* Reactie verwijderd door moderator. het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Zie forumregels : http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 09193.html" onclick="window.open(this.href);return false; *
*kelly*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *kelly* »

wij hebben afgelopen oud en nieuw voor de 2e keer in een hotel gezeten op de Veluwe (Putten). Honden zijn (tegen betaling) van harte welkom. Hotel ligt aan een provinciale weg midden in de bossen. Je hoort wel wat vuurwerk maar dat is ver weg. Alle andere mensen daar zijn ook mensen die daar zijn voor de rust, bijna allemaal met hond.
Als je meer info wilt moet je maar pben :wink:
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."

Afbeelding

"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
Felix
Zeer actief
Contacteer:

In Radio Kootwijk zitten ook vakantie parken, en dat ligt praktisch in de middle of knowhere! :ok:

En vuurwerk kennen ze daar niet, mischien dat je iet wat in de verte hoort, maar daar blijft het dan ook wel bij :)
~Suzanne~
Zeer actief

Allemaal heel erg bedankt voor de tips!

We zijn voorzien ;-) en we hebben ook al geboekt de jaarwisseling van 2011 - 2012.

Suzanne
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Felix schreef:In Radio Kootwijk zitten ook vakantie parken, en dat ligt praktisch in de middle of knowhere!
IN Radio Kootwijk? :scratch: Bedoel je niet gewoon de plaats Kootwijk?
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Suzanne123 schreef:Allemaal heel erg bedankt voor de tips!

We zijn voorzien ;-) en we hebben ook al geboekt de jaarwisseling van 2011 - 2012.

:ok:
Mogen we weten wat het nu geworden is? :D
Felix
Zeer actief
Contacteer:

Scooby schreef:
Felix schreef:In Radio Kootwijk zitten ook vakantie parken, en dat ligt praktisch in de middle of knowhere!
Jah, die bedoel ik dus :ok:

En plaats ... Dat is wel een erg groot woord voor een gehucht van 5 huizen, een boerderij en een hotel :smile:
~Suzanne~
Zeer actief

Scooby schreef:
Suzanne123 schreef:Allemaal heel erg bedankt voor de tips!

:ok:
Mogen we weten wat het nu geworden is? :D
Gedeeltelijk ;-)
We gaan naar Texel, bij een particulier. In de straat tegenover zijn huis is nog 1 huis, daar kan vuurwerk zijn al was het dit jaar rustig; zelf steken ze niets af.
Afgezette tuin en niet verplicht 1 week huren maar ook "per nacht" mogelijk.

Voor de jaarwisseling 2011 - 2012 gaan we terug naar waar we dit jaar waren, ook bij een particulier, net over de grens in Duitsland en "ver bij de bewoonde wereld" vandaan.

Stom misschien, maar kan me er nu al op verheugen!

Andere tip is evt Waddenpark avanti op Texel; dat is ook vuurwerkvrij en ligt ook behoorlijk vrijgelegen. Wel een paar huizen/boerderijen op een paar honderd meter, maar niet veel dichterbij (als ik het wel heb). Voor ons zou dat al voldoende zijn, maar we zitten dat met huurprijzen voor 1 week en met een relatief kleine afgesloten tuin met directe buren en dus buurhonden. Wat we nu gevonden hebben past ons beter, maar met Avanti is wat dat betreft dus niets mis.

Suzanne
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Felix schreef:
Scooby schreef:
Jah, die bedoel ik dus :ok:

En plaats ... Dat is wel een erg groot woord voor een gehucht van 5 huizen, een boerderij en een hotel :smile:
Het blijft een plaats. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”