Laat ik eerst vooropstellen dat ik een hondenliefhebber ben. En ik heb zo mn favoriete rassen, gebasseerd op karakter en dan pas op uiterlijk.Zoek stok! schreef:Ik vind het gewoon apart dat een retriever omgevormd moet worden naar lijkende op een molosser. En het feit dat je geen retriever liefhebber bent, onderstreept mijn gedachte alleen maar.twinmom-jess schreef:Hoe kom je erbij dat ze te dik zijn? Omdat ze zo breed en gespierd zijn? Geloof me, hij is zeker niet te dik. Een te dikke lab ziet er heel anders uit.
Bovendien is het een kwestie van smaak. Ik houd van brede labs, klaar. Dat is ook de enige retriever die ik mooi vind, ben dus een lab liefhebber, geen retriever liefhebber.
Ik heb ook een Jack Russel, moet ik dan ook maar een liefhebber zijn van alle terriers? Sorry, ben ik echt niet.
Apart trouwens ook dat Neelix NL's en Duits kampioen is en zijn kwalificatie voor de Crufts binnen heeft. En dat op een labradorshow.
@Machie, ik zou zeggen, bekijk Neelix zijn werkfilmpjes maar even. Hoe denk je dat hij aan al die spieren komt.