Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Veel Speeltjes .. Goed of Fout ?
Moderator: moderatorteam
- Reneey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 Duitse Dog
1 Chihuahua - Locatie: Purmerend
Veel Speeltjes .. Goed of Fout ?
Hey hey,
Ik heb best veel speeltjes in huis voor mijn pup ... toch wel ongv stuk of 8 verschillende dingen.
Soms heb ik idee dat hij die speeltjes niet meer leuk vind en dan maar andere dingen gaat zoeken zoals onze sokken, kleren, zijn kleed uit zijn bench halen en helemaal gek ermee gaat doen.
Heb ik teveel speeltjes ? Of moet ik soms gewoon een speeltje neerleggen en dan elke keer een ander ofzo ?
Ik heb best veel speeltjes in huis voor mijn pup ... toch wel ongv stuk of 8 verschillende dingen.
Soms heb ik idee dat hij die speeltjes niet meer leuk vind en dan maar andere dingen gaat zoeken zoals onze sokken, kleren, zijn kleed uit zijn bench halen en helemaal gek ermee gaat doen.
Heb ik teveel speeltjes ? Of moet ik soms gewoon een speeltje neerleggen en dan elke keer een ander ofzo ?

Ik Kan Niet Loslaten ... Terwijl Ik Je Niet Vast Kan Houden
Als Ik Je Los Kan Laten, Kan Ik Je Niet Meer Verliezen
Jumbo 8-9-1998 / 19-7-2009
-
lianne05
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laika.
Re: Veel Speeltjes .. Goed of Fout ?
Mwoah ik geloof niet dat 8 speeltejs echt teveel is, denk als je een paar weg haalt dat ze je sokken ook niet met rust laat...Wat je wel kan doen is 2 speeltjes wegleggen en later weer ruilen voor 2 andere dan heeft je pup wel wat nieuws (net zoals met kinderen ook wel wordt gedaan) Voor de variatie zeg maar....
Pup moet nog ff leren wat precies bestemd is voor hem/haar....
Succes!
Pup moet nog ff leren wat precies bestemd is voor hem/haar....
Succes!
Groetjes Lianne
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Wij hebben ontelbare speeltjes en ik wissel gewoon af. 
Spelen met andere dingen is wel normaal hoor. Hij vindt gewoon alles speelgoed
Ach, die deken mag best, de sokken dan weer niet.
Die ruil je dan gewoon voor iets dat wel mag en je zorgt dat ie er niet weer bij kan.
Spelen met andere dingen is wel normaal hoor. Hij vindt gewoon alles speelgoed
Ach, die deken mag best, de sokken dan weer niet.
Die ruil je dan gewoon voor iets dat wel mag en je zorgt dat ie er niet weer bij kan.
- Reneey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 Duitse Dog
1 Chihuahua - Locatie: Purmerend
Ja dit doe ik ook steeds als hij mijn sokken of schoenen pakt zeg ik kom ..komt ie naar me toe zeg ik los laat hij los en geef ik hem iets anders .. alleen ik vroeg me af of hij die speeltjes niet zat word aangezien hij met alles eigenlijk kan spelen.. ik leg ze nooit weg ofzo ze liggen gewoon op de grond voor hem ( wissel het dus ook niet af ... misg wel een idee idd )
Maar als dat niet erg is laat ik het lekker liggen
Maar als dat niet erg is laat ik het lekker liggen

Ik Kan Niet Loslaten ... Terwijl Ik Je Niet Vast Kan Houden
Als Ik Je Los Kan Laten, Kan Ik Je Niet Meer Verliezen
Jumbo 8-9-1998 / 19-7-2009
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik heb alles in een kratje en ze vinden het reuze spannend daar wat uit te halen.
Breek je ook niet aldoor je nek over die dingen
Breek je ook niet aldoor je nek over die dingen
-
lianne05
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laika.
Ik heb het ook allemaal in een mand zitten met deksel en die kan ze zelf openmaken en het speelgoed eruit halen, je kan ze ook leren om de boel weer op te ruimen!
Op een gegeven moment weet je hond precies wat wel van hem/haar is en wat niet...Laika had vroeger een sok met een bal erin als speeltje maar heeft nooit andere sokken gejat....
gewoon consequent volhouden zoals je dat nu doet!
Op een gegeven moment weet je hond precies wat wel van hem/haar is en wat niet...Laika had vroeger een sok met een bal erin als speeltje maar heeft nooit andere sokken gejat....
gewoon consequent volhouden zoals je dat nu doet!
Groetjes Lianne
-
S@ndr@
- Zeer actief
yep ik heb ook een wasmand op de vloer, met de honden speeltjes erin en dat zijn er asociaal veel :N:
maar het werkt wel en ik kan ze opruimen zodat ik mijn nek niet breek over die rommel 
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik had de tip gekregen om 1 speeltje weg te leggen en dat te bewaren als bijzonder speeltje. Als dat tevoorschijn kwam, wist Cena binnen no-time: het is speeltijd. Dan speelden we samen met het speeltje. Ze kreeg het nooit alleen.
Toen ze schijnzwanger werd, was dat precies het speeltje dat ze aanzag als haar pup. Elke keer als het tevoorschijn kwam, ging ze er mee vandoor...
Dat hebben we dus maar snel afgeschaft!
Wel grappig, want als nu de la open gaat waar het speeltje inlag, komt ze meteen even kijken!
Verder liggen hier misschien wel 20 speeltjes in haar mand. Sommige kiest ze nooit, anderen zijn favoriet.
Toen ze schijnzwanger werd, was dat precies het speeltje dat ze aanzag als haar pup. Elke keer als het tevoorschijn kwam, ging ze er mee vandoor...
Dat hebben we dus maar snel afgeschaft!
Wel grappig, want als nu de la open gaat waar het speeltje inlag, komt ze meteen even kijken!
Verder liggen hier misschien wel 20 speeltjes in haar mand. Sommige kiest ze nooit, anderen zijn favoriet.
RIP Cena
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wij hebben ook erg veel speelgoed en wisselen dat ook af. Zou je dat niet doen raken ze erop uitgekeken. Al heb je 50 speeltjes. Een deel ligt in een dekenkist en een ander deel kunnen ze pakken.
Enne, 8 vind ik eerlijk gezegt niet zoveel hoor. Als je dat zou splitsen heb je 2x 4 speeltjes.
Enne, 8 vind ik eerlijk gezegt niet zoveel hoor. Als je dat zou splitsen heb je 2x 4 speeltjes.
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
"Exclusief voor hond en paard"
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
8 speeltjes veel?
Ik werp 1 blik naar rechts en tel 11 speeltjes.. En dan ligt een deel al niet in de kamer..
Mijn hond denkt trouwens ook dat alles voor hem is hoor
Sokken, ondergoed en schoenen vind hij het allerleukste
Ik werp 1 blik naar rechts en tel 11 speeltjes.. En dan ligt een deel al niet in de kamer..
Mijn hond denkt trouwens ook dat alles voor hem is hoor
Sokken, ondergoed en schoenen vind hij het allerleukste
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Nou Kay heeft regelmatig veel speeltje alleen worden er ook regelmatig veel speeltje gesloopt. Dus speeltje die iets te makkelijk gesloopt worden worden ook regelmatig even apart gelegd. Ik vind het wel fijn om speeltje te kunnen afwisselen, omdat er anders ineens zoveel vieze speeltjes zijn en nu kan er 1 in de was of afwasmachine. Speeltjes wat eigenlijk geen speeltjes zijn vind Kay het leukst. Oude sokken leg ik een knoop en en zijn voor Kay. Evenals met 2 stoffen placemets. Plasticfrisdrankflessen zijn helemaal supper en rondslingerende touwtjes, elastieks of andere klein prut kan je heel goed mee door de kamer smijten....

-
shanty
Hier ook iemand met heeeeel veel speelgoed.. Ik heb het in een mand en daar kan hij zelf wat uitpakken als hij spelen wil.
ik heb een stuk of 4 speeltjes dat zijn beloon speeltjes voor tijdens het trainen.
ik heb een stuk of 4 speeltjes dat zijn beloon speeltjes voor tijdens het trainen.
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Ook wij hebben "iets" meer speeltjes dan 8...
Maar we wisselen de speeltjes wel af. Alle speeltjes liggen in een doos waar meneer niet zelf wat uit mag pakken. En ongeveer 1x per week wisselen we de speeltjes die rondslingeren voor 'nieuwe' speeltjes. Elke week is hij weer blij om die 'gouwe ouwe' van een paar weken eerder weer terug te hebben
.
Maar we wisselen de speeltjes wel af. Alle speeltjes liggen in een doos waar meneer niet zelf wat uit mag pakken. En ongeveer 1x per week wisselen we de speeltjes die rondslingeren voor 'nieuwe' speeltjes. Elke week is hij weer blij om die 'gouwe ouwe' van een paar weken eerder weer terug te hebben

Iedere dag feest!
- Simone Spanje
- Actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
Hier ligt het hele huis zo`n beetje vol met speeltjes....
Die speeltjes worden 1 keer per dag in de "speelgoedmand" gestopt maar na een half uur zijn ze er allemaal weer uit en liggen weer overal!
Maar hij vind alle speeltjes even leuk en af toe gaat er eens een speeltje de prullenbak in en af en toe komt er weer eens nieuwe!
En zijn kauwbotjes heeft hij niet de hele dag.... die krijgt hij 2 keer per dag een uurtje.... Soms 3 keer per dag.
Die speeltjes worden 1 keer per dag in de "speelgoedmand" gestopt maar na een half uur zijn ze er allemaal weer uit en liggen weer overal!
Maar hij vind alle speeltjes even leuk en af toe gaat er eens een speeltje de prullenbak in en af en toe komt er weer eens nieuwe!
En zijn kauwbotjes heeft hij niet de hele dag.... die krijgt hij 2 keer per dag een uurtje.... Soms 3 keer per dag.

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Vinden jullie honden het ook per se nodig om het speelgoedmandje helemaal leeg te trekken, nét nadat jij alles er netjes in hebt gegooid?
RIP Cena
- Simone Spanje
- Actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
Ooooh ja, dat is inderdaad heeel herkenbaar!SannePP schreef:Vinden jullie honden het ook per se nodig om het speelgoedmandje helemaal leeg te trekken, nét nadat jij alles er netjes in hebt gegooid?
Thomas gaat altijd, net als ik alles in de mand heb gedaan, met zijn voorpootjes op de rand van de mand staan en dan ligt alles weer over de vloer.
En meneer is niet meer te houden want het is GELUKT!!!!
En voor hij er met zijn pootjes op gaat staan kijkt hij eerst naar om te kijken of ik het zie of niet

- KynoFocus
- Actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua x dwergkees
Cavalier King Charles Spaniel - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hahaha, ja!SannePP schreef:Vinden jullie honden het ook per se nodig om het speelgoedmandje helemaal leeg te trekken, nét nadat jij alles er netjes in hebt gegooid?
Dat vindt ze het leukste spelletje op aarde.
Vooral bij het "baasje", want die kan er zich zo lekker druk om maken.
Ik niet echt
Ik heb hier ook veel speelgoed voor Luna in huis.
Ze heeft altijd minimaal 2 botjes. 1 of 2 speeltjes en haar lievelingsknuffel.
Ik merk namelijk dat ze andere dingen gaat "zoeken" als ze dat niet heeft.
En omdat ze bij véél speelgoed tegelijk alles 'n beetje links laat liggen, wissel ik gewoon iedere week van speelgoed.
Dan is ze weer super blij om haar 'oude' speeltjes terug te zien.
Mooiere hondenfoto's maken? Dat kan met het boek "Hondenfotografie"

Kyno Focus Hondenfotografie |::| Standhouder op de Winnershow 11 t/m 13 december 2015 - RAI Amsterdam

Kyno Focus Hondenfotografie |::| Standhouder op de Winnershow 11 t/m 13 december 2015 - RAI Amsterdam
-
claudia-77
- Vaste gebruiker
Ik heb hier ook heel veel speelgoed in de huiskamer, en dat ligt allemaal in een grote bak zodat ze zelf kunnen pakken wat ze willen.
Dan heb ik in de schuur nog een grote zak met speeltjes staan en die wissel ik zo nu en dan weer eens met de speeltjes in de kamer zodat ze weer wat nieuws hebben.
De grootste hobby van de honden hier is inderdaad om die hele bak leeg te plukken
Ik ben de jongste telg Jill nu aan het leren om het ook weer op te ruimen en dat gaat al aardig moet ik zeggen.
Voor de tariningen heb ik speeltjes gereserveerd die ze echt alleen tijdens de trainingen krijgen en absoluut niet in huis.
Dan heb ik in de schuur nog een grote zak met speeltjes staan en die wissel ik zo nu en dan weer eens met de speeltjes in de kamer zodat ze weer wat nieuws hebben.
De grootste hobby van de honden hier is inderdaad om die hele bak leeg te plukken
Voor de tariningen heb ik speeltjes gereserveerd die ze echt alleen tijdens de trainingen krijgen en absoluut niet in huis.
Groetjes Claudia
Queeny, Faith en Tess
Queeny, Faith en Tess
-
29996D
Wij doen niet eens de moeite om het op te ruimen, we leggen het een beetje aan de kant. Hij heeft er echt een stuk of 20.
De rubberkip en de teddybeer zijn favoriet maar alle speeltjes blijven leuk
Meestal ligt de helft onder de bank en als dat dan na een week weer tevoorschijn komt denkt Joe dat hij weer allemaal nieuwe speeltjes krijgt
De rubberkip en de teddybeer zijn favoriet maar alle speeltjes blijven leuk
Meestal ligt de helft onder de bank en als dat dan na een week weer tevoorschijn komt denkt Joe dat hij weer allemaal nieuwe speeltjes krijgt