Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jinx schreef:Wij lopen ook een risico hoor, met Luka. Maar we vinden het eigenlijk wel fijn om eens te kunnen testen. Q blijft gewoon aan de lijn en we zien wel hoe hij reageert. Lukt het niet dan gaat Lars een ander rondje, vindt hij niet erg.
Maar het zal vast wel helemaal goedkomen
Is Q niet al eens eerder meegeweest toen Luka ook mee was? Of herinner ik mij dat verkeerd?
Mocht het niet gaan dan loop ik wel een ander rondje hoor, het is jullie wandeling tenslotte
Moeten jullie alleen wel de overheerlijk chocolademelk missen
Maakt het trouwens nog uit dat Luka gecastreerd is? Of is alles wat een beetje zelfverzekerd is een beetje tricky?
Jinx schreef:Wij lopen ook een risico hoor, met Luka. Maar we vinden het eigenlijk wel fijn om eens te kunnen testen. Q blijft gewoon aan de lijn en we zien wel hoe hij reageert. Lukt het niet dan gaat Lars een ander rondje, vindt hij niet erg.
Is Q niet al eens eerder meegeweest toen Luka ook mee was? Of herinner ik mij dat verkeerd?
Mocht het niet gaan dan loop ik wel een ander rondje hoor, het is jullie wandeling tenslotte
Maakt het trouwens nog uit dat Luka gecastreerd is? Of is alles wat een beetje zelfverzekerd is een beetje tricky?
Ik weet het ook niet meer, volgens mij wel maar dat was een vrij grote groep toen toch?
Nee alles wat zelfverzekerd is kan tricky zijn. Maar alleen maar als ze echt gaan snuffelen bij elkaar. Ik voorzie dus geen enkel probleem, we proberen het even en als Q uitvalt dan gaat Lars gewoon links lopen en jij rechts
Komt wel goed
Ik weet het ook niet meer, volgens mij wel maar dat was een vrij grote groep toen toch?
Nee alles wat zelfverzekerd is kan tricky zijn. Maar alleen maar als ze echt gaan snuffelen bij elkaar. Ik voorzie dus geen enkel probleem, we proberen het even en als Q uitvalt dan gaat Lars gewoon links lopen en jij rechts
Komt wel goed
We gaan het gewoon zien! In zo'n kleine groep kan het best zijn dat Luka even komt snuffelen, maar als Q aangeeft hier niet van gediend te zijn is Luka ook zo weer weg. Ik heb er zin in in elk geval
Ik ook
Ik hou alleen Pluis even goed in de smiezen want die lebbert wel erg veel aan haar doos en ze stond gister ook weer op Q's hoofd te rijden dus ik vermoed een loopsheid..
Carma schreef: We gaan het gewoon zien! In zo'n kleine groep kan het best zijn dat Luka even komt snuffelen, maar als Q aangeeft hier niet van gediend te zijn is Luka ook zo weer weg. Ik heb er zin in in elk geval
Misschien vindt Luka Quasar ook wild aantrekkelijk, net als Bram
Carma schreef: We gaan het gewoon zien! In zo'n kleine groep kan het best zijn dat Luka even komt snuffelen, maar als Q aangeeft hier niet van gediend te zijn is Luka ook zo weer weg. Ik heb er zin in in elk geval
Misschien vindt Luka Quasar ook wild aantrekkelijk, net als Bram
Brigitte schreef:Mss neem ik Buffel ook mee, die doet niets bij andere honden maar mocht het toch niet gaan met Q doe ik hem ook aan de felxi
Zal wel loslopen, neem aan dat ie niet moedwillig uitvallende reuen opzoekt?
Mocht het met eender welke hond niet gaan met Q dan ga ik zelf wat buiten de groep lopen, is voor mij dan ook prettiger.
'Oooow Lars ik hou van je' 'hahaha jij bent geweldig'
Het zal even opletten moeten worden qua Aidan en Quasar, maar dat is meer omdat hij bij elke reu wel probeert of hij erop mag rijden. Maar anders hou ik hem gewoon aan de lijn. Chris is geen probleem, en ik wil wedden dat Durga Quasar alleen maar heel leuk zal vinden.
Brigitte schreef:Mss neem ik Buffel ook mee, die doet niets bij andere honden maar mocht het toch niet gaan met Q doe ik hem ook aan de felxi
Zal wel loslopen, neem aan dat ie niet moedwillig uitvallende reuen opzoekt?
Mocht het met eender welke hond niet gaan met Q dan ga ik zelf wat buiten de groep lopen, is voor mij dan ook prettiger.
Nou, Buffel is meer van het type ik heb een enorm bord voor mijn kop dus ik loop overal gewoon langs wat er ook gebeurt maar als een hond naar hem uitvalt ligt hij al plat af en toe snapt hij het alleen niet helemaal maar er zit echt geen centje kwaad in.
antheman schreef:De Kiosk is in de fik gezet, dus chocomelk of Gluhwijn zit er niet in!
Daarom neem ik de chocolademelk ook mee Zouden 2 thermoskannen genoeg zijn?
Nou lekker zeg....snap niet wat daar leuk aan is.. maar ik weet niet of het genoeg/teveel is....
Ik heb nog geen lijstje gezien van wie nou precies mee gaan.
Zal ik de Bastogne koeken maar meenemen dan? Hebben we ook nog wat lekkers te knabbelen bij de choco!
Ohja, er gaat ook nog een collega van me mee (Frank) met zijn Engelse Beagle (Bietel)
Laatst gewijzigd door Vince op 08 jan 2010 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
christo schreef:Ik heb zin. Als ik me nog aan mag sluiten?
Het zal even opletten moeten worden qua Aidan en Quasar, maar dat is meer omdat hij bij elke reu wel probeert of hij erop mag rijden. Maar anders hou ik hem gewoon aan de lijn. Chris is geen probleem, en ik wil wedden dat Durga Quasar alleen maar heel leuk zal vinden.
Als k vanavond weet hoeveel mensen er mee gaan zal k morgen ff gevulde koeken bakken op mn werk en meenemen voor de liefhebbers.
Voor bij de warme choco.
K heb ook nog n bus slagroom staan, meenemen?
Kartonnen bekertjes heb k ook liggen.
Laat maar weten of k ze mee moet nemen.
Panna schreef:Goh wat een leuke (en lekkere!) plannen allemaal!
Even op een rijtje wie er allemaal meegaan:
Lars&Jinx: Tsuki (?) - teef en Quasar - reu
Carma: Luka - reu
Vince: Tibs - reu
Moosje: Zarah - teef
Brigitte: Slekkie - teef en Buffel - reu
Cristo: Aidan - reu en Durga - teef
Frank: Beagle Bietel
Antheman ?
Panna: Panna - teef
Zal ik een thermoskan Glühwein meenemen voor de liefhebbers? En wat bekertjes natuurlijk
Oeh daar heb ik ook nog wat van staan wat duidelijk op moet! Dus je hoeft er niet speciaal voor naar de winkel
Laat maar even weten of je hebt staan anders neem ik gewoon mee hoor
Aidan mag wel bij mij lopen. :d
Kom je na afloop Shendor ff bekijken? :p
Ik heb Austerlitz ontdekt, dus dat komt nog. Gaan we daar samen wandelen, maar zonder Aidan erbij.
Aidan mag wel bij mij lopen. :d
Kom je na afloop Shendor ff bekijken? :p
Ik heb Austerlitz ontdekt, dus dat komt nog. Gaan we daar samen wandelen, maar zonder Aidan erbij.
Ja ik ben nu ook 2 keer in Austerlitz geweest, is mooi daar he!!!!
Jacksel schreef:
Vince schreef:
Jacksel schreef:Ik durf het niet aan met Jamey, en aangelijnd houden heb ik weinig zin in, in de duinen.
Wat heeft jamey gedaan dan dat hij niet zo lang mag rennen etc. ??
Rugproblemen...
Oeh jammer, hopelijk gaat het snel weer beter met hem!