Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
als het niet sneeuwt morgen komen bikkel en ik ook
en heeft iemand voor mij een adres dan zoek ik het even op op de routeplanner, ben er al vaker geweest maar ben nogal een verdwaler
groetjes majelle
majelle schreef:als het niet sneeuwt morgen komen bikkel en ik ook
en heeft iemand voor mij een adres dan zoek ik het even op op de routeplanner, ben er al vaker geweest maar ben nogal een verdwaler
groetjes majelle
Parkeerplaats op de foekenlaan in Soest (vlak bij het spoor en de gentiaanlaan)
Brigitte schreef:er zit echt geen centje kwaad in.
Hier ook niet, hij is zelf altijd degene die gaatjes oploopt maar vanwege zijn vocale kwaliteiten kan het soms handiger zijn even wat afstand te houden.
Ik heb er zin in, leuk groepje zo bij elkaar.
'Oooow Lars ik hou van je' 'hahaha jij bent geweldig'
Ik koop morgenochtend nog even een muts en neem handschoenen mee. Is het té bar en boos, wordt het een korte wandeling. Maar gáán zullen we. Want het heeft toch nul komma nul zin om het uit te stellen, het kan volgende week nòg erger zijn qua weer.
K zit nu te twijfelen...
Niet vanwege t weer, maar vanwege mn werk.
Moet om kwart voor 3 aanwezig zijn, dus uiterlijk kwart over 2 weer thuis zijn.
Pff, lastig.
Wat denken jullie, is dat te doen? Wordt erg krap denk ik?
Ik koop morgenochtend nog even een muts en neem handschoenen mee. Is het té bar en boos, wordt het een korte wandeling. Maar gáán zullen we. Want het heeft toch nul komma nul zin om het uit te stellen, het kan volgende week nòg erger zijn qua weer.
Optimist :N:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Wanten aan, maillot onder broek, lange mouwen onder trui, dikke jas, muts, handschoenen, 2 paar sokken en welkoop laarzen en een sjaal. Zou dat genoeg zijn?
Oh en ik grijp die Gluhwein natuurlijk met beide handen aan
Jinx schreef:Wanten aan, maillot onder broek, lange mouwen onder trui, dikke jas, muts, handschoenen, 2 paar sokken en welkoop laarzen en een sjaal. Zou dat genoeg zijn?
Errug sexy dus
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Jinx schreef:Wanten aan, maillot onder broek, lange mouwen onder trui, dikke jas, muts, handschoenen, 2 paar sokken en welkoop laarzen en een sjaal. Zou dat genoeg zijn?
Errug sexy dus
Altijd mop, altijd
I know, I know
Panna schreef:
Dat wordt Glühwein knoeiend foto's maken
@Moosje
Dat wordt wel krap ben ik bang. Dik ingepakt de zandvlakte over zwoegen in een sneeuwstorm gaat vast niet snel. Maar misschien valt het mee?
Ik denk ook dat we uiteindelijk maar een klein stukje afleggen met al die koeken, choco en drank
Ik twijfel erg of ik Tsuki meeneem. Ze is niet van suiker maar houdt niet heel erg van sneeuw, wind en kou. Heb ook geen jasje voor haar anders had ik dat aan gedaan. Ik vind het sneu om haar niet mee te nemen maar aan de andere kant weet ik niet of ik haar nou zo'n plezier doe ermee.
Jinx schreef:Ik denk ook dat we uiteindelijk maar een klein stukje afleggen met al die koeken, choco en drank
Ik twijfel erg of ik Tsuki meeneem. Ze is niet van suiker maar houdt niet heel erg van sneeuw, wind en kou. Heb ook geen jasje voor haar anders had ik dat aan gedaan. Ik vind het sneu om haar niet mee te nemen maar aan de andere kant weet ik niet of ik haar nou zo'n plezier doe ermee.
Anders neem je een tas mee waar ze in kan? Lekker wollige handdoek erin, en ze is mee maar zit toch lekker warm als ze daar behoefte aan heeft.
Jinx schreef:Ik denk ook dat we uiteindelijk maar een klein stukje afleggen met al die koeken, choco en drank
Anders neem je een tas mee waar ze in kan? Lekker wollige handdoek erin, en ze is mee maar zit toch lekker warm als ze daar behoefte aan heeft.
Ja zat te denken om mijn buiktas mee te nemen inderdaad
Heb net nog even een papiertje langs de doos gehaald maar nog geen loopsheid te bespeuren...Wat wel gek is want ze is een week of 2 te laat.
Hou er rekening mee dat de NS de betrouwbaarheid van de dienstregeling morgen niet garandeert, er worden vertragingen verwacht. Terug kan ik je afzetten bij station Gouda, vandaar gaat een intercity rechtstreeks naar Amersfoort. Alleen heb ik geen zin in haasten op een zaterdag...(sorry )
Misschien je werkgever opbellen en héél lief vragen of je een uurtje later beginnen mag?
christo schreef:Hou er rekening mee dat de NS de betrouwbaarheid van de dienstregeling morgen niet garandeert, er worden vertragingen verwacht. Terug kan ik je afzetten bij station Gouda, vandaar gaat een intercity rechtstreeks naar Amersfoort. Alleen heb ik geen zin in haasten op een zaterdag...(sorry )
Misschien je werkgever opbellen en héél lief vragen of je een uurtje later beginnen mag?