Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Landal Aelderholt- Drenthe
Moderator: moderatorteam
-
Madieke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Landal Aelderholt- Drenthe
hallo,
Wij zijn ons aan het oriënteren om in Maart een weekendje weg te gaan, nu gaan we meestal naar een park van Landal en zijn altijd erg tevrede. Hebben jullie een idee of bij dit park in de nabije omgeving veel losloopgebieden zijn?
Het plaatsje waar het park ligt is Aalden.
Wij zijn ons aan het oriënteren om in Maart een weekendje weg te gaan, nu gaan we meestal naar een park van Landal en zijn altijd erg tevrede. Hebben jullie een idee of bij dit park in de nabije omgeving veel losloopgebieden zijn?
Het plaatsje waar het park ligt is Aalden.

Groetjes Rivo, Madieke, Sensi & Isis
PicsByDiekster honden & paarden fotografie
www.picsbydiekster.nl
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
Re: Landal Aelderholt- Drenthe
Kan je vragen niet beantwoorden helaas.
Wilde je nog zeggen dat wij afgelopen week in Landal De Vlegge zijn geweest (Sibculo, in Overijssel). Vrij nieuwe vrijstaande huisjes, bos in de achtertuin (mochten ze los) en een groot meer naast het park waar je omheen kunt wandelen (ook het grootste deel los). Super plek dus.
Wilde je nog zeggen dat wij afgelopen week in Landal De Vlegge zijn geweest (Sibculo, in Overijssel). Vrij nieuwe vrijstaande huisjes, bos in de achtertuin (mochten ze los) en een groot meer naast het park waar je omheen kunt wandelen (ook het grootste deel los). Super plek dus.
- joel
- Vaste gebruiker
Bij de landal in Aalden heb je een groot bos gebied zitten.
Wij wonen ongeveer 10 kilometer van Aalden af.

-
Madieke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ooh bedankt voor je reactie! Bij de Vlegge zijn we vorig jaar Maart geweest, dat was ook wel goed bevallen!!Brigitte30 schreef:Kan je vragen niet beantwoorden helaas.

www.picsbydiekster.nl
-
Madieke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
En weet je toevallig of de honden daar ook los mogen?joel schreef:Bij de landal in Aalden heb je een groot bos gebied zitten.

www.picsbydiekster.nl
-
mwillow
Wij zijn in Aelderholt geweest. Het is een aardig park, maar de omgeving is niets voor de honden. Vanuit het park kun je niet rechtstreeks bossen of heide op, dus je moet dan echt met de auto op pad. Hogenboomparken in Drenthe heeft dat wel.
-
Madieke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Dank je voor je reactie!! Ik kreeg een mailtje dat er wel bossen waren, maar daar mochten de honden niet los. Het dichtstbij was 20 minuten..?! Ja dat Hogenboom park in Drenthe (volgens mij Ruinen) heb ik ook goede verhalen over gehoord, maar die huisjes zijn volgens mij weer wat ouder..?!SandraH schreef:Wij zijn in Aelderholt geweest. Het is een aardig park, maar de omgeving is niets voor de honden. Vanuit het park kun je niet rechtstreeks bossen of heide op, dus je moet dan echt met de auto op pad. Hogenboomparken in Drenthe heeft dat wel.
Hmmm...?!

www.picsbydiekster.nl
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Landal Land van Bartje in Ees! prachtige huisjes en bos direct aan het park waar de honden los mogen 
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Yep, prachtige lokatie met honden.Tamara. schreef:Landal Land van Bartje in Ees! prachtige huisjes en bos direct aan het park waar de honden los mogen
-
Madieke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Toevallig hebben we daar gisteren naar zitten kijken!!!
Dit klinkt wel erg goed, ik denk dat we er uit zijn het wordt het land van Bartje...!!!!
Van Landal hadden we nog een kortingsbon, dus dan gaan we een volgende keer maar eens bij Hoogenboomvakantie's kijken..?! Di lijkt me ook erg leuk!!
Bedankt allemaal voor jullie tips!!!
Van Landal hadden we nog een kortingsbon, dus dan gaan we een volgende keer maar eens bij Hoogenboomvakantie's kijken..?! Di lijkt me ook erg leuk!!
Bedankt allemaal voor jullie tips!!!

www.picsbydiekster.nl
-
Flatje
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Flatcoated retriever
Ben pas een weekendje geweest in Landal Putten (heihaas geloof ik)
Wij gingen het huisje uit parkeerplaats af aan de achterkant van het park staken de weg over en liepen op de hei die overging in een heerlijk bos.
De honden hebben heerlijk genoten en we gaan zeker nog een keer terug
Wij gingen het huisje uit parkeerplaats af aan de achterkant van het park staken de weg over en liepen op de hei die overging in een heerlijk bos.
-
Madieke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Dit is voor een volgende keer dus zeker de moeite waard..Flatje schreef:Ben pas een weekendje geweest in Landal Putten (heihaas geloof ik)

www.picsbydiekster.nl
- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
ben ik geweest, was wel leuk maar weinig te beleven zeg maar. wandelen met de hond kan altijd wel maar voor mijn vermaak vond ik er weinig aan. ook mocht de hond niet los dus tjah maargoed we waren met 6 man dus op zich kan je je dan prima redden met elkaar. wel leuk voor kinderen.

-
Madieke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Bedoel je bij je Heihaas of de Aelderhorst...? Ik zoek wel altijd naar gebieden waar ze los mogen, anders is het niet echt relax lopen voor ons...?! Ze zijn gewend dat ze altijd lekker los kunnen ravotten zeker in het bos..!!Chicoahua schreef:ben ik geweest, was wel leuk maar weinig te beleven zeg maar. wandelen met de hond kan altijd wel maar voor mijn vermaak vond ik er weinig aan. ook mocht de hond niet los dus tjah maargoed we waren met 6 man dus op zich kan je je dan prima redden met elkaar. wel leuk voor kinderen.

www.picsbydiekster.nl