Ik kan eigenlijk alle komende zaterdagen wel
MJ - hieronder - en hopelijk ook Elly -
kunnen zaterdag 23 januari....
Wie wil er mee met het Muisje en mij en in ieder geval MJ?
Moderator: moderatorteam
als de datum voor mij uitkomt, dan zou ik je wel van het station in Almelo kunnen halen.Maeve schreef:Oh leuk zeg! Maar ik heb geen vervoer
Tegenover de camping van de Beerze Bulten gaan we het bos in.cooperv schreef:waar precies bij Beerze? misschien kan ik voor de aanwezigheid van een cardigan zorgen?
Oh dat zou handig zijn!Elly* schreef:als de datum voor mij uitkomt, dan zou ik je wel van het station in Almelo kunnen halen.Maeve schreef:Oh leuk zeg! Maar ik heb geen vervoer
Ja, ik weet waar het ligt, ik woon namelijk sinds al wel 2 weken in Ommenmercedes2803 schreef:Tegenover de camping van de Beerze Bulten gaan we het bos in.cooperv schreef:waar precies bij Beerze? misschien kan ik voor de aanwezigheid van een cardigan zorgen?
stukje bos, stukje zandvlakte en een stuk heide
Je weet waar Beerze ligt?
Dat is tussen Ommen en Hardenberg - even zo globaal -
Ben je verhuisd? De volgende keer als ik mijn ouders in Ommen ga bezoeken , ga ik onderweg kijken of ik Nelson ergens zie.cooperv schreef:Ja, ik weet waar het ligt, ik woon namelijk sinds al wel 2 weken in Ommenmercedes2803 schreef:Tegenover de camping van de Beerze Bulten gaan we het bos in.cooperv schreef:waar precies bij Beerze? misschien kan ik voor de aanwezigheid van een cardigan zorgen?
Dat is tussen Ommen en Hardenberg - even zo globaal -de preciese route heb ik opgezocht en het is 10 km fietsen en dat is een beetje te ver met hond en ov gaat ook niet. jammer
cooperv schreef:Ja, ik weet waar het ligt, ik woon namelijk sinds al wel 2 weken in Ommenmercedes2803 schreef:Tegenover de camping van de Beerze Bulten gaan we het bos in.cooperv schreef:waar precies bij Beerze? misschien kan ik voor de aanwezigheid van een cardigan zorgen?
Dat is tussen Ommen en Hardenberg - even zo globaal -de preciese route heb ik opgezocht en het is 10 km fietsen en dat is een beetje te ver met hond en ov gaat ook niet. jammer
Als we nou zo afspreken dat we na je training gaan lopen? Dan kun je van Dedemsvaart zo doorrijden naar Beerze...Dedemsvaart ligt in de hoek van Ommen/Hardenberg dus dat zou prima gaan.Maeve schreef:Oh dat zou handig zijn!Elly* schreef:als de datum voor mij uitkomt, dan zou ik je wel van het station in Almelo kunnen halen.Maeve schreef:Oh leuk zeg! Maar ik heb geen vervoerIk weet nog niet zeker of ik kan hoor. Heb dan sochtends training in Dedemsvaart dus als jullie sochtends gaan moet ik sowieso overslaan. De 23e kan ik smiddags wel, de 30e niet. Maar jullie hoeven niet speciaal voor mij de tijd of datum te verzetten hoor!
ja, het heen en weer reizen was een beetje onhandig met mijn nieuwe baan, Nelson zal zwaaien als hij jou en je ouders zietElly* schreef:
Ben je verhuisd? De volgende keer als ik mijn ouders in Ommen ga bezoeken , ga ik onderweg kijken of ik Nelson ergens zie.
Ow dat vind ik echt heel erg lief aan gebodenmercedes2803 schreef:
Maar je kunt de 23 e wel?
En je wilt ook graag komen?
Kun je je hondje voor je voeten houden of dat je je hondje op de achterbank zet en Muisje tussen je voeten hebt zitten?
Is op alle vragen het antwoord Ja?![]()
dan Pb me je adres maar en haal ik je op![]()
Ik ken Ommen goed en ik vind het jammer als je er niet bij zou kunnen zijn omdat Beerze niet te bereiken is met OV.
ALs dat zou kunnen zou dat wel mooi zijn!Elly* schreef:Maeve: ik kan 23 januari. als het qua tijdstip beter uitkomt, kan je moeder je ook in Beerze afzetten en rijd je na afloop van de wandeling met mij mee naar Almelo naar het station.
ik hoor het wel. ik heb die dag geen andere verplichtingen.
Afgezien van de was, boodschapjes en de rest van het huishouden
coolmercedes2803 schreef:ALs dat zou kunnen zou dat wel mooi zijn!Elly* schreef:Maeve: ik kan 23 januari. als het qua tijdstip beter uitkomt, kan je moeder je ook in Beerze afzetten en rijd je na afloop van de wandeling met mij mee naar Almelo naar het station.
ik hoor het wel. ik heb die dag geen andere verplichtingen.
Afgezien van de was, boodschapjes en de rest van het huishouden
Dat zou betekenen dat we om 11.30 kunnen gaan wandelen en dan kan ook Cooperv mee want dan zijn we voor 2.45 wel uitgewandeld

Hoe laat kun je dan in Almelo zijn?Maeve schreef:Ik heb het even overlegt, maar mam rijd liever gelijk door naar huis. Ze moet smiddags nog werken en heeft nog wat huishoudelijke klusjes, dus is het handiger als ik alleen met Nilo met de trein naar Almelo ga
Ik weet niet hoelang we er over doen van Almelo naar Beerze? Maar ik zou zo rond half 1 in Almelo kunnen zijn denk ik. Als de training niet door gaat eerder natuurlijk, maar dat weten we meestal pas de avond er voor.Elly* schreef:Hoe laat kun je dan in Almelo zijn?Maeve schreef:Ik heb het even overlegt, maar mam rijd liever gelijk door naar huis. Ze moet smiddags nog werken en heeft nog wat huishoudelijke klusjes, dus is het handiger als ik alleen met Nilo met de trein naar Almelo ga