Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Er gaat niks boven Brabant...........oh nee, Groningen was dat. Nee dat klopt dus niet maar goed, Brabant is toch ook gewoon veel leuker dan de randstad!
Zaterdag middag is voor mij prima, ochtend ook wel trouwens. En ik ga ook voor loslopen. Aangelijnd vinden ik en mijn hond allebei niks.
Ach jammer, maar het was natuurlijk ook wel een beetje kort dag begrijp ik.
Wij gaan in ieder geval zaterdag wel wandelen, fijn weekend en ik lees wel wanneer de volgende wandeling gepland wordt.
Gezellig, nog meer mensen animo? Hoe laat is een goede tijd voor jullie, ik zou het liefst een beetje op tijd gaan, in de loop van de middag wordt er regen verwacht zag ik net.
En waar? Zeg het maar, het is jouw feestje toch?
Oh nog even een puntje; Bij de loslooproute vanaf de Roestelberg kom je bij dat ven, ik weet niet of dat nu handig is omdat het flink aan het dooien is?
ik ben er vandaag nog geweest. Niet op het ven maar het is overal wel glad en ik verwacht als het blijft dooien dat het morgen wel een beetje een bende is maja laarzen aan en gaan met die banaan!
Ik wens jullie veel plezier en ik ga graag een andere keer mee
nee dan slaan we het ven over
of maar ikdenk dat het te laat is nu het beginpunt te veranderen
want dat denk ik dat het mis gaat
12 uur is oke voor mij
ik geniet van het leven ik geniet van de zon ik doe de deur open en pleur van het balkon
Mijn hond weet feilloos dat ven te vinden. Nu het zo dooit vind ik dat toch te gevaarlijk, die gaat er dan toch heen en dan zie ik de bui al hangen.
Sorry maar dan ga sla ik toch maar over, volgende keer beter.
Ik stuur je dit voor de zekerheid ook nog wel per pb, dan sta je daar in ieder geval niet op ons te wachten mocht je toch nog gaan.