Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Met Tineke e.e.a. uitgesproken en een leuk gesprek gehad.
En natuurlijk kan ik ook eigenlijk niet zonder het forum, zeker niet nu ik puppedup in huis heb en jullie wil laten meegenieten!
Fijn dat je terug bent Estelle! Had je niet beter Estelle* als nieuwe forumnaam kunnen nemen? De naam die je nu hebt heeft nog geen link naar je eigen naam, maar dat zal wel komen over een poosje.
Welkom op het forum.
Hoe ben je hier terechtgekomen. het kan er wel eens wat raar aan toe gaan hier, maar daar moet je even doorheen prikken.
Veel forumplezier
Groetjes,
Ook van my en myn hondje
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Jaap* schreef:Welkom op het forum.
Hoe ben je hier terechtgekomen. het kan er wel eens wat raar aan toe gaan hier, maar daar moet je even doorheen prikken.
Veel forumplezier
Groetjes,
Ook van my en myn hondje
Nou ik heb een heddur puppy en die bijt muh steeds , kwam eens wat advies vraguh.
LongFields schreef:Fijn dat je terug bent Estelle! Had je niet beter Estelle* als nieuwe forumnaam kunnen nemen? De naam die je nu hebt heeft nog geen link naar je eigen naam, maar dat zal wel komen over een poosje.
hmmm ja, niet echt over nagedacht.
Kan hem altijd nog laten veranderen maar voorlopig hou ik hem zo.
Jaap* schreef:Welkom op het forum.
Veel forumplezier
Groetjes,
Ook van my en myn hondje
Nou ik heb een heddur puppy en die bijt muh steeds , kwam eens wat advies vraguh.
Dan zit je hier goed, er zijn hier heel veel deskundigen en we hebben een apart subforum Gedrag.
Daar kun je alles vragen
Welkom terug
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.